-Jimin's POV-
Bolo 18:20 a ja som mal už všetko nachystané. Stôl bol prestretí. Strom zasvietení. Jedlo prichystané. Hudba pustená. Už som len musel začať na svojho priateľa.
-Vkook's Christmas-
Jungkook's POV
Niak zvláštne sme sa na Vianoce s Taehyungom nepripravovali ako každý rok. Ani tento rok to nebolo inak. Celý deň sme preležali pri TV.
„Pizza prišla!" zakričal som od dverí na Taehyunga a pizza poslíčkovi som zaplatil za našu objednávku. Pizzu som položil na stôl a sadol si na stoličku oproti môjmu priateľovi. „Dobrú chuť, honey!" poprial som Taemu a zobral som si kúsok pizzy z krabice. „Aj tebe!" povedal Tae a hodil na mňa ten jeho box smile.
Keď sme dojedli pizzu, lepšie povedané "Štedrú večeru", tak sme sa rozbehli ku stromčeku. „Kookie dúfam, že sa bude páčiť." povedal Taehyung a podal mi darček. „Ďakujem Tae, presne túto som chcel!" z baliaceho papiera som vybral čiernu Thrasher (či jak sa to píše 😂🙈) mikinu. Hneď som Taehyunga objal a venoval mu rýchly bozk na líčko.
„Milý Taehyung, dovoľ mi ti darovať darček a zároveň predstaviť nového člena rodiny! A zavri oči prosím a nikam neodchadzaj!" rýchlo som išiel do izby, otvoril prepravku a vybral z nej Taehyungov darček. „Daj ruky pred seba." povedal som a on aj tak urobil. Položil som na jeho ruky ten darček. „A teraz môžeš otvoriť oči!" povedal som a začal na jeho reakciu.
-Tae's POV-
Bál som sa, že aký darček mi dá Kook tentokrát, ale keď som ucítil na mojich rukách niečo malé a chlpatučke niak ma ten strach prešiel. „Jungkook bože! To si nemusel! To si nezaslúžim! Ďakujem!" vyletelo za mňa, keď som v mojich rukách uvidel šteniatko. „Ty si zaslúžiš všetko na tento svete! Volá sa Yeontan." povedal Kook, objal ma a venoval mi jeden bozk do vlasov.
Yeontana som opatrne položil na zem a opätoval objatie môjmu priateľovi. „Ďakujem Jungkook, milujem ťa!" objal som ho čo najviac to šlo a svoju hlavu si zahrabal do jeho hrude. „Aj ja ťa veľmi milujem Taehyung!" povedal Jungkook a dal mi pusinku do vlasov.
-Jungkook's POV-
„Taehyung?" povedal som. „Aňo?" povedal a pozrel sa mi do oči, stále ma objímajúc. „Ešte mám pre teba jeden darček." povedal som s úškrnom na tvari. „Aký?" povedal Tae a tiež sa mu na tvári vykúzlil úškrn, vedel presne čo to bude. Začal som kráčať do predu a Taehyung tým pádom začal ustupovať. Stále sme si hľadali jeden druhému do očí. Kráčal som do vtedy kým Taehyunga nezastavila stena.
Prerušil som tú vzdialenosť medzi nami a naše pery spojil v jedno. Naše bozky boli vášnivé a dravé. Odpijil som sa od Taeho pier a premiestnil som sa na jeho krk. Kusol som ho do klúčnej kosti a následne mu po tom mieste prešiel jazykom. Robil som mu značky po celom krku. „Jungkook, ahh" zavzdychal Taehyung keď som mu kolenom pritlačil na kamaráta. „Želáš si niečo, babyboy?" povedal som mu pri uchu a následne ho doňho jemne kusol, v očiach sa mi pohrávali plamene a na tvári perverzný úškrn.
„Chcem ťa, Daddy!" povedal s prosbou v hlase. „Popros ma, babyboy." povedal som a rukou som mu prešiel cez látku nohavíc po jeho už dosť veľkej guči. „Prosím, potrebujem ťa, Daddy!" povedal a pozrel sa mi prosíkavo do očí. „Keď tak pekne prosíš." schmatol som ho za pás, prehodil som si ho cez rameno bežal som s ním do spálne. Bytom sa už iba ozývali vzdychy a výkriky mien dvoch chlapcov...😈😏
Páčila sa Vám táto časť? Lebo je dosť na rýchlo napísaná. A jedna veľmi dôležitá vec ľudkovia. Do 13. 02. 19 musím tento príbeh dopísať, takže časti budú vychádzať často.
~ Saranghae ~
YOU ARE READING
•🎄All I Want For Christmas Is You🎄•
FanfictionBTS ff Je to môj úplne prvý príbeh. Berte prosím na to ohľad. Ďakujem Dúfam , že sa bude páčiť! ~💜💜💜💜💜💜💜💜~