- Yoonmin's Christmas -Jimin's POV
Bolo 18:20 a ja som mal už všetko nachystané. Stôl bol prestretí. Strom zasvietení. Jedlo prichystané. Hudba pustená. Už som len musel začať na svojho priateľa. Tak som si teda zobral telefón do ruky a ľahol si na gauč.
Asi konečne po 20 min niekto zaklopal na dvere. Hneď som vyskočil z gauča a išiel otvoriť. „Kde so bol toľko? Už som sa nevedel dočkať." objal som Yoongiho. „Prepáč, pozabudol som sa." povedal, opätoval mi objatie a dal mi pusinku do vláskov. „Pekný byt máš, Jiminie." povedal Yoongi a prezeral si obývačku. „Tadiaľto a ďakujem." povedal som a ukázal som na kuchynské dvere. „Prosím." odsunul som stoličku. „Ďakujem." sadol si a venoval mi úsmev.
„Ďakujem zlato, bolo to vynikajúce!" pochválil ma môj priateľ a objal ma okolo ramien. „Tak to som rád, že chutilo." povedal som a doširoka sa naňho usmial. Z kuchyne sme sa spoločne pobrali do obývačky ku stromu. Ja som dal Yoongimu darčeky, on mi dal darčeky, navzájom sme si poďakovali a objali sme sa. (Prepáčte, nechcelo sa mi to rozpisovať :(( )
Sadli sme si na gauč. Pustil som tv a zakryl som nás dekou. Dávali nejakú vianočnú komédiu. Bola úplne hrozná, ale skôr som si užíval prítomnosť svojho priateľa. Svoje hlavu som mal položenú ma jeho ramene a jeho rukou ma po nej hladkal. V hlave mi chodili fakt nekalé myšlienky, chcel som to. Tak veľmi som to chcel! Tak veľmi som chcel cítiť Yoongiho v sebe.
Svoju hlavu som premiestnil na jeho stehná. „Yoongi?"
„Áno, zlato?" zrak odlepil od obrazovky tv a pozrel na mňa. Chytil som ho za krkom a pritiahol som si ho do bozku. Pustil som ho a posadil som sa. „Jiminie?" nechápavo sa na mňa pozrel. Znova som sa vrhol na jeho pery. Jemne som ho sotil. Ležal som na ňom.Yoongi's POV
„Yoongi?" odlepil som svoj pohľad z obrazovky a pozrel som sa na svojho priateľa. Nič nepovedal, začal ma bozkávať. Potom sa zrazu posadil. „Jiminie?" nechápavo som ho pozoroval. Opäť ma začal bozkávať. Sotil do mňa a na som ležal pod ním.
„Jimin, čo to robíš?"
„Chcem to, chcem ťa Yoongi!" povedal s trochou prosby v hlase. „Si si tým na sto percent istý? Nechcem ti spraviť niečo čoho by si neskôr ľutoval." pretočil som ho pod seba. „Áno som si istý, chcem len a len teba, tu a teraz." dal mi bozk na pery. „Keby ťa to bolí alebo hocičo tak mi povedz, dobre?"
„Dobre."Jimin's POV
Bál som sa, ale neskutočne som to chcel. Yoongi mi začal vyzliekať tričko, hneď potom ako si vyzliekol to svoje. Dravo sa vrhol na moje pery. Okamžite si pýtal vstup do mojich úst. Dovolil som mu to a svojim jazykom som tiež zašiel do jeho úst. Zrazu sa odpojil, zaknučal som. Začal my pokladať bozky na jawline (nwm ako sa to povie po slovensky) pomaly jazykom sklzol cez krk na kľúčnu kosť. Tam ma tiež začal bozkávať. Páčilo, veľmi sa mi to páčilo. Vrátil sa na môj krk. Najprv ma začal bozkávať, potom ma začal na pár miestach slabo kúsať. Vydal som mierny vzdych. Kožu mi začal sať a silnejšie kúsať. Každú jednu značku prešiel jazykom a jemne ju pobozkal.
Bozkami skĺzol na moju hruď. Vytvoril mi tam značky. Ptm skĺzol nižšie na moje vypracované bruško. Toto bolo moje veľmi citlivé miesto. Pri každom jednom bozku som zavzdychal. Posadil sa a začal si vyzliekať nohavice, tie onedlho skončili niekde na zemi. Rozopol zips aj na mojich nahoviciach a aj tie za chvíľu už ležali niekde na zemi. Takže sme obidvaja boli iba v boxerkách.
„Jimin, ak to nechceš tak to nemusíme trz robiť. Nechcem aby si toho neskôr ľutoval. Takže sa ťa ešte raz pýtam. Chceš to?" sklonil sa k mojej tvári a zahľadel sa mi do očí. „Áno, Yoongi veľmi to chcem, len sa bojím." odpovedal som mu. „Neboj, budem jemný." odvetil Yoongi a dal mi bozk na pery.
Začal si so seba vyzliekať boxerky. Nie že by mi ten pohľad vadil, ale bol to taký nezvyk vidieť niekoho úplne nahého pred sebou. Kým som sa spamätal z toho, tak už bol Yoongi predo mnou celý nahý a začal aj zo mňa vyzliekať posledný kus oblečenia. Moje boxerky skončili niekde na druhom konci miestnosti.
Pred ústa mi dal jeho dva prsty. „Lick it, bby!"
Tak som si jeho dva prsty zobral do úst a začal ich oblizovať jazykom. „Jiminie, stačí." povedal a milo sa na mňa usmial. Nechcel som mu tie prsty pustiť, bál som sa jak sviňa. Tak mi ich tak polo nasilu vytiahol z úst.„Jiminie, teraz si ťa pripravím, pozeraj sa iba do mojich očí."
Pomaly do mňa začal vstupovať s prstami. Čím hlbšie boli (prsty), tým viac to bolelo. Z očí mi začali padať slzy, bolelo to, mal ich vo mne celé. „Jiminie, za chvíľu to bude už iba príjemné, sľubujem." povedal a dal mi bozk. Počkal kým som si zvykol a potom začal prsty od seba rozťahovať. Stále to bolelo, ale už menej. Párkrát s nimi vo mne pohol a potom ich zo mňa vytiahol.„Rozkročíš pre Daddyho nôžky?" povedal s nadržanosťou v hlase. Bolo na ňom vidno ako veľmi je nadržaný. Priznávam ja som na tom tiež nebol inak. Spravil som čo po mne chcel. „Poslušný bbyboy." povedal a prisal sa na moje pery. Začal som pociťovať tlak pri mojom vstupe. Yoongi ma začal ešte vášnivejšie bozkávať. Vstúpil do mňa.
Štipľavá bolesť mi prechádzala celým telom. Z oči mi začali zase padať slzy. Neskutočne to bolelo. Začal som nepokojne dýchať. „Ššš, bby." zašepkal mi do ucha a palcom mi zotrel slzy z líc. „Nebude to už viac bolieť." dal mi bozk na pery. Tá bolesť už začala ustupovať. Až trz som si uvedomil aký bol veľký, kurva veľký.
Aby som mu nejak naznačil, že už môže začať, som okolo neho obmotal svoje nohy. On ma automaticky schmatol za panvu. Z úst mi vyšiel vzdych. Začal do mňa dosť tvrdo prirážať. Zo začiatku to bolelo, fakt, že hrozne, ale potom som už pociťoval iba neskutočnú slasť. „Daddy-Ahh....T-tam...Ahhh." narazil na moje sladké miesto. Svoje tempo prírazov teda zosilnel. „„Chcem ťa počuť, bby." povedal do bozku a vzdychol. Miestnosťou sa ozývali naše vzdychy a plieskanie kože o seba.
Z jeho menom na perách sa do mňa urobil a ja na naše brušká. Bol to neskutočný pocit. Vyšiel zo mňa a začal lízať moje bruško. „Chutíš výborne, bbyboy." povedal a oblízol si peru. Ľahol si vedľa mňa. Obidvaja sme ešte predýchavali práve prežitý orgazmus. „Milujem ťa, Yoongi!" pritúlil som sa k nemu a pobozkal som ho. „Aj ja teba, Jimin." zobral si ma do objatia a pobozkal ma na čelo.
————————————————————————
Po tomto asi skončím v pekle 😂🤷🏻♀️🙃. A nie, nezomrela som, len som sa konečne dokopala k písaniu. Prvý smut, ktorý som v živote písala, preto ma prosím ospravedlňte za chyby, fakt som sa snažila. A je hrozne narýchlo táto časť napísaná, takže taký menší bullshitik je...Toto je posledná časť + ešte bude "dodatok". PS: Páčilo sa?Ľúbim vás ~ <3
STAI LEGGENDO
•🎄All I Want For Christmas Is You🎄•
FanfictionBTS ff Je to môj úplne prvý príbeh. Berte prosím na to ohľad. Ďakujem Dúfam , že sa bude páčiť! ~💜💜💜💜💜💜💜💜~