O 3 roky neskôr
Taehyung a Jungkook sa zasnúbili minulé leto keď bolo na dovolenke na Maldivách. Hrozne pekné to bolo. Jungkook požiadal Taehyunga pri západe slnka na pláži. Presťahovali sa o ulicu ďalej do trochu väčšieho bytu. Kúpili si ďalšieho psíka, maltezáka menom Kaesy.
Jin s Namjoonom sa zobrali. Mali takú priemernú svadbu, nie obrovskú, ale nie zas ani malú. Asi 2 dni potom sme ešte všetci dojedali tortu. Musím povedať, že zlá nebola. Potom boli na svadobnej ceste v Paríži. A minulý rok si adoptovali dieťa. Dievčatko, ktoré sa volá Wheein. Má krásne dlhé čierne vlásky a tmavé oči, je neskutočne kjuuut, také malé mochi.
Yoongi sa nasťahoval ku mne do bytu, bývame spolu už pomaly aj 2 roky. Kúpili sme si psíka. Volá sa Sarang a je to Boo. Minulý rok sme spolu boli na ceste okolo sveta. Zadok ma bolel ešte 2 týždne potom. Jedna rozbitá posteľ... A konečne som predstavil Yoongiho mojim rodičom. Najprv boli zaskočený, ale zobrali to v pohode, narozdiel od Yoongiho rodičov. Tí ho vyhodili z domu. A vlastne aj kvôli tomu býva u mňa. A trz sme spolu na výlete v Londýne. Zajtra sa vrátime domov. A ešte by sme si chceli adoptovať ďalšieho psíka niekedy neskôr.
Namjoon s Jinom už školu úspešne dokončili a pôjdu na vysokú. Jungkook na ňu tak z polovice kašle a my ostatný (ja, Yoongi a Tae) sa ju snažíme iba prežiť. Hoseok, áno bývalý školný šikanátor sa totálne zmenil. Teraz sa s ním kamarátime. Potom čo sa vrátil z ústavu je úplne ako vymenení. Dá sa s ním normálne baviť a je veľmi priateľsky. Často spolu chodievame von a na prespávačky.
Skrátka, myslím, že je to teraz dobré ako to je. Môj život je dokonalý. A myslím, že aj ostatný sa nesťažujú.
————————————————————————
Takže toto je oficiálny koniec môjho úplne prvého príbehu 🎉. Ja viem, že mal byť vianočný, ale nevyšlo, no 🤷🏻♀️. Viem, že je to taký malý bullshitík, ale na to, že je to môj úplne prvý príbeh, tak je to v pohode, si myslím. Ďakujem za všetky 🌟 a 💬. Vidíme sa asi pri nejakom ďalšom príbehu ♥️.
~SARANGHEYO~<3<3<3
YOU ARE READING
•🎄All I Want For Christmas Is You🎄•
FanfictionBTS ff Je to môj úplne prvý príbeh. Berte prosím na to ohľad. Ďakujem Dúfam , že sa bude páčiť! ~💜💜💜💜💜💜💜💜~