-Mika-
Jag satte på mig de svarta shortsen ledning midja samt en vit magtöja med texten "Kiss me" med svarta tjocka bokstäver. Skorna jag skulle ha var bara ett par svarta, slitna converse.
Killarna skulle inte komma först om två timmar. Så jag tog av kläderna och gick till badrummet och hoppade in i duschen. Jag schamponerade noga mitt hår. Sedan sköljde jag ut de lika noga.
När jag var klar så stängde jag av vattnet och gick ut. Jag hade rakat benen imorse så nu behövde jag bara sminka mig och byta om.
Jag smetade på lite foundation i ansiktet. Sedan tog jag lite puder. Inte mycket, för jag behövde egentligen inte så mycket smink. Sedan tog jag lite svart och silver till ögonskugga, och ljusrosa läppglans. Nu var det bara fransarna kvar. De tog jag lite extra för själv tycker jag att jag är snygg i mascara. Inte för att vara mallig eller något sånt.
Att platta mitt långa hår tog resten av tiden. Så när det var klart så var jag tvungen att skynda mig att ta på mig skorna och springa ut till killarna. Jag gav mamma en snabb kram innan jag gick ut.
- Wow! Vad snygg du är! Sa Felix.
- Tack, du ser inte så dum ut heller! Flinar jag.
Han klappar på sätet bakom sig, jag ska tydligen åka med honom.
( På festen )
-Fortfarande Mikas perspektiv-
Det var inte så himla "stökigt" som jag hade trott. Men de hade precis startat den. Det var kanske 13 killar ( med Ogge, Felix, Omar och Oscar) sedan kanske 9 tjejer med mig. De satt i en ring och sa till oss att sätta sig med dem. Jag hade Felix och Ogge bredvid mig.
- Så.. Vad gör vi Marcus? Frågade Oscar glatt.
- Sanning eller konsekvens. Sa Marcus som han tydligen hette.
Omar nickade. Jag visste hur man gör. Så det var lugnt.
- Vem är tjejen ni släpade med, flinade en kille som satt bredvid Marcus.
- Min kompis som precis flyttat hit. Sa Omar kort.
Killen som satt bredvid Marcus granskade mig noga och gav mig en gillade blick. Jag struntade i det och frågade istället om vi skulle börja. Oscar nickade.
- Okej. Elon, kör " grind on me" på Alva i 45 sekunder ! Flinade Oscar.
En smal tjej med blont hår ner till axlarna la sig ner på golvet och väntade på Elon. Han gick snabbt till henne och började köra grind on me. Han gjorde det riktigt bra. Inte för att vara snuskig eller något men! Felix såg nog att jag var lite imponerad av rörelserna.
- Jag kan mycket bättre, viskade han i mitt öra och när jag tittade på honom flinade han ett peddosmile. Jag började fnissa.
- Felix, sanning eller konka? Frågade tjejen som hette Alva.
- Haha jag är feg och kör på sanning!
Alla suckade, vad tråkig han var... Men de ställde ju frågan så!
- Snyggaste tjejen i rummet? Flinade hon. Alla tjejer började puta lite med läpparnas eller le ett falskt leende. Inte jag.. Man verkade så desperat..
- Mika såklart! Hon är den enda som inte putar med läpparna och gör brösten mer synlig. Flinade Felix och alla tjejer rodnade.
När vi började tröttna på leken så satte Marcus på hög musik och tog fram massa alkohol. Alla tog så jag kände mig lite tvungen. Det smakade hemskt men jag blev så jävla glad och positiv. Alla dansade i mitten av vardags rummet . Drack och hade fett kul. Felix, Ogge och Oscar dansade medans Omar satt och hånglade med en tjej i sitt knä.
Plötsligt känner jag ett par händer greppa tag om min rumpa. Jag vänder mig om och ser Elon.
- Tja snygging, flinar han.
- Tja Elon, det lät lamt efter vad han sa till mig men jag brydde mig inte, inte han heller.
- Kom.. Viskade han och tog min hand. Jag gick med och plötsligt hade han tryckt upp mig mot väggen och kysste mig. Plötsligt började vi grovhångla.
Efter en stund kom jag på vad jag höll på med. Jag försökte få bort honom, men då tryck han mig hårdare mot väggen. Jag placerade mina händer på hans bröst och knuffade bort honom. Han flinade bara och tog tag i mig. Han höll mig hårt och började gå bort från alla andra. Jag skrek efter Felix. Jag skrek efter Omar. Jag skrek efter alla. Men ingen hörde. Han gick upp för en trapp, sedan in i ett rum.
Jag sparkade och skrek. Han stängde dörren och kastade ner mig i sängen. Jag hann inte fly för han var för han var snabbt på mig. Han började ta av mina kläder. Jag skrek så högt jag kunde på hjälp. Då slog han till mig på käften. Han började klä av sig. Plötsligt stängdes musiken av . Jag hörde Oscar ropa. Jag skrek så högt jag kunde på hjälp. Han låg över mig med bara kallingar och T-shirt och tittade förbannat på mig. Jag grät och skrek. Plötsligt kommer Felix in och kastar sig över Elon. De låt på golvet och slogs. Jag virade täcket över min nakna kropp. Oscar satt och höll om mig och sa att det var okej. Ogge försökte få bort Felix från Elon som låg avsvimmad med blodigt ansikte. Felix hade kraftigt näsblod och hade en stor blåtira. Han andades kraftigt när Ogge äntligen fick bort honom. De alla satte sig vid mig och höll om mig. De lät mig sätta på mig kläderna i lugn och ro. Sedan gick vi iväg...
Omar hade fullt upp med att strula med en tjej på toaletten. Så vi drog hem till Oscars egna lägenhet och Ogge skickade det till Omar på sms.
När vi var hemma hos Oscar så var klockan 02:56 så vi gick och la oss. Jag och Felix sov i dubbel sängen, och Ogge och Oscar i en varsin soffa.
Felix hade sina armar runt mig och jag kände mig tryggare en nånsin...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Haha det var så pinsamt att skriva dirty delen men vet att vissa gillar att läsa det!
Min dator är cp så måste skriva på paddan, sorry 😰 Men nu har jag emojis😏👌⚽️💕💁💏
Xoxo ett nytt kapitel kommer imorgon! Och hjälp mig att få fler läsare! Får bättre skrivar sugning då💁
YOU ARE READING
Everything changes
FanfictionMikaela flyttar tillbaka till Sverige. Hon har bott i Venezuela i 10 år. Hennes bästa vän Omar Rudberg flyttade till Sverige för sex år sedan. De var syster och bror för varandra, världens bästa vänner. Omars pappa var svensk och Mikaelas med. Så vi...