Siema. Jestem Polska. Mam 17 lat i chodzę do Countryhumans School, a moją njlepszą przyjaciółką jest Węgry. Prowadzę normalne życie, chwila..., prowadziłam normalne życie, bo od jakiegoś czasu wszyscy shipują mnie z Niemcami 😒 co spowodowało, że moje życie trochę, bardzo się zmieniło...
Ale jak to się zaczeło ?? Posłuchajcie.
Jakiś czas temu mieliśmy pracę grupach. Trafiłam do grupy z: Rosją, Finlandią, Estonią i... Niemcami. Było super, miło, fajnie, każdy grzecznie wykononywał przypisane mu zadanie. Kiedy nadszedł ostatni dzień pracy to ja kończyłam coś tam przepisywać, Estonia mi dyktowała, Rosja, chyba, spał, a Niemcy i Finlandia coś tam rysowali. Gdy skończyli rysować, podarowali mi ten rysunek, nawet nie wiem czemu, pewnie dlatego, że byłam świetnym kapitanem grupy (skromność rządzi). Potem wszyscy, oprócz Estonii, zaczeliśmy rozmawiać o jedzeniu i Lordzie Kruszwilu.
Jakiś czas później miałam przynieść jakąś prezentacje do szkoły. Spoko. Oczywiście musiałam przynieść swojego laptopa do szkoły, bo zgubiłam pendriva. Idąc pod klasę Niemcy do mnie zagadał: "Widzę, że masz laptopa. Pogramy sobie w Fortnite ?". Ja w odpowiedzi się zaśmiałam. Niestety Węgry to widziała i zaczeła mówić, że czaro-czerwono-żółty kraj do mnie zarywa.
Potem była koleja praca w grupach tym razem byłam z Koreą Płd i..., tak, Niemcami. Było dużo śmiechu czasami nawet nauczycielka nas uspokojała. Oby dwa państwa, z którymi współpracowałam zaczeły oglądać mój, cudowny, piórnik w króliki. Niemcy stwierdził, że zwierzaki znajdujące się na moim piórniku patrzą się jak pedofile. Z kolei Korea powiedział, że takie 3 połączone ze sobą bawią się w trójkącik XD. Taa to była pojebana akcja.
Następnie Japonia i Holandia coś odjebały na WFie i wszyscy z mojej klasy zaczeli mnie shipować z Niemcem. Kiedy WF się skończył wychodziłam z szatni Japonia przeszła obok mnie i powiedziała: "Jak tam z twoim chłopakiem Niemcami ?". Wkurzyłam się, oparłam o ścianę i zjechałam po niej plecami. Po chwili przechodziła Słowacja gratulując mi: "Brawo Polska, masz chłopaka"...
I cyk nagle się tak stało, że ja i Niemcy jesteśmy klasowymi shipem z czego wcale a wcale się nie cieszę...
XxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXx
Hejo, hejo tu wasz Tubisiek. Wiem, że są miliony książek o gerpolu, ale trudno...
Mam nadzieję, że rozdział się wam spodobał. Najprawdopodobniej kolejne rozdziały wyjdą po świętach.
Byeee 💕
CZYTASZ
Chyba się załame... (Countryhumans)
Fanfic⚠️ uwaga cringe alert (stara książka) Polska jest zwykłą uczennicą Countryhumans School. Wszystko jest dobrze dopóki klasa, do której chodzi, nie zaczyna jej shipować z Niemcem. Co powoduje, że życie biało-czerwonego kraju zaczyna się zmieniać. Jest...