11. Fotusie.

1.7K 101 44
                                    

Pers. Japonii (autorka: kto by się spodziewał?)

Litwa wcześniej mnie powiadomiła, że u Polski będą Niemcy. Ha, mówiłam, że się spotkają i zrobią tą prezentacje. Szkoda, że nie zrobili czegoś innego (  ͡° ͜ʖ ͡° ).

Na szczęście biało-czerwony kraj mieszka blisko mnie i kiedy szedł do Litwy, to ja podeszłam do uchylonego okna i próbowałam je otworzyć. Po jakimś czasie, jakimś cudem mi się to udało i weszłam przez nie do środka. Przypuszczałam, że mój ukochany ship będzie robić prezentacje w salonie, bo tam jest przeważnie najczyściej.

Schowałam się do szafy znajdującej się w salonie i czekałam aż zacznie się coś ciekawszego dziać.

Minął jakiś czas, i nic. W końcu czarno-czerwono-żółty kraj poszedł do domu. Zaczęłam kombinować jak niezauważalnie opuścić do Polski.

Kiedy do drzwi biało-czerwonego państwa ktoś zapukał, chciałam wyjść. Lecz to był Niemcy. Musiałam zobaczyć po co jeszcze przyszedł. Okazało się, że chciał przenocować o swojej dziewczyny (chodzi o Polskę). Aww jakie to słodkie 😍😍.

Jednak dalej przez dłuższy czas nic się nie działo. Tak mi się nudziło, że aż zasnęłam.

                     *skip time do poranku*

Obudziłam się w szafie było tam całkiem wygodnie. Uchyliłam jej drzwiczki. Zobaczyłam jak Polska i Niemcy jeszcze spali... PRZYTULAJĄC SIĘ (  ͡° ͜ʖ ͡° ).

AAAA JAK SŁODKO PO RAZ KOLEJNY MI WSKAŹNIK UWU WYWALA MUSZĘ MIEĆ JAK NAJWIĘCEJ ICH ZDJĘĆ 😍🥰🤤 !!!

Wyszłam z szafy. Cyknęłam kilka foci tym słodziaką . Po czym szybko wybiegłam z domu Polski i wysłałam zdjęcia do klasowej grupy oraz Litwy.

Pers. Polski.

Spałam sobie nagle usłyszałam powiadomienie w telefonie. Sprawdzić kto to ? W sumie nie chce mi się. Zobaczę później, a teraz wrócę do spania.

Dostałam kilka kolejnych powiadomień. Może to jakaś ważna sprawa ?? Dobra wstaję zobaczę od kogo dostałam te wiadomości, odpiszę i wrócę spać.

Chciałam się podnieść, ale Niemcy był jeszcze we mnie wtulony. Słodziak... Że co kurwa ?!

Resetacja mózgu: ukończono 0%, 4%, 12%, 20%, 35%, 66%, 74%, 83%, 97%, 100%, zakończono resetację dziękujemy.

Wreszcie udało mi się sięgnąć telefonu. Okazało się, że jakaś gruba konwersacja odbywała się na klasowej grupie.

Zorientowałam się, że Japonia wysłała tam zdjęcia mnie i Niemiec.

ZABIJĘ, ZABIJĘ JAK PSA !!! A narządy wewnętrzne sprzedam na czarnym rynku, HAAHAHAHA !!!!!!

Miałam również wiadomość od Węgier.

~W: Niemcy u cb spał, prawda (  ͡° ͜ʖ ͡° ) ?

~P: Nie...

~W: Nie kłam widziałam zdj'a na grupie.

~P: Kurde myślałam, że się stamtąd usunęłaś...

~W: Hah, ale mnie tam znów dodali 😊.

No kurwa mać T^T

~W: To wkońcu twój boy u cb spał ?

~P: Tak...

~W: Uuuu co tam się działo (  ͡° ͜ʖ ͡° ) ??

~P: Oglądaliśmy Family Guy.

~W: A coś więcej (  ͡° ͜ʖ ͡° ) ??

~P: O czym ty myślisz 🙄🙄 ??

~P: Zmęczona jestem wracam spać.

~W: Będziesz znów przytulać Niemca  (  ͡° ͜ʖ ͡° ) ??

Nie odpisałam jej już. Chciałam iść spać, ale Niemcy się obudził  i opowiedziałam mu historię o tych zdjęciach na grupie.

N: Skąd ona to ma, do kurwy nędzy ??

P: Też chciałabym to wiedzieć...

P: Booooożeee teraz jeszcze bardziej będą nas shipować, że chyba się załame i to tak naprawdę, że pan nóż pozna moją szyję od środka....

N: Och, a co z twoją zasadą „tydzień do zapomnienia" ??

P: Za tydzień to mnie tu już nie będzie...

N: Weź nie pierdol takich głupot. Potem się dziwisz czemu każdy uważa cię za wariatkę.

P: A ciebie uważają za geja 🙂.

N: Was ? Kto tak mówi ?

P: Jak kto ? Ukraina przecież.

N: Tsaaa. To on prędzej jest pedałem... Mam na niego wywalone....

P: Ty masz na wszystko wywalone 🙄...

N: Powiedziała jedna z najbardzej leniwych osób w klasie.

P: A weź spierdalaj co

N: Oke 🙂. Cześć.

P: Narka.

Pers. Niemiec.

Wróciłem do domu. Moja matka spytała co robiłem. Ja jej odpowiedziałem. Nice. Teraz muszę jeszcze napisać do Japonii, aby usunęła moje zdjęcia jak Polska śpi wtulona we mnie, a ja w nią. Japonia pewnie ich nie usunie.

Cóż czeka mnie mnie tydzień do zapomnienia...

XxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXx

Trochę nie wiedziałam co w tym rozdziale napisać T^T, bo byłam zmęczona. Oczywiście jest już po północy 😉.

645 słów

Byeee 💕💕

Chyba się załame... (Countryhumans)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz