Pers. USA
Kiedy przebrałem się po WFie, usiadłem na ławeczce przy sali. Znów musiałem czekać godzinę na autobus 🙄🙄. Po chwili podszedł do mnie nauczycie WFu.
Nauczyciel WFu (NW): Ameryka, co ty tu samotny siedzisz ?
USA: Muszę czekać godzinę na autobus... i nie mam co robić, bo telefon mi się rozładował.
NW: To idź poszukać sobie jakiegoś kolegi i pomoże mi napompować piłki.
USA (A): Dobrze.
Dzięki Bogu zjawił się tutaj nauczyciel, bo już myślałem, że się tu zanudzę na śmierć. Hmm Tylko po kogo by to iść ?? Rosja chyba też czeka godzinę tak jak ja ? W takim razie po niego pójdę i może wreszcie uda mi się wyznać co do niego czuję. Przeszedłem kawałek, zobaczyłem go. Moje serce zaczęło bić szybciej.
A: H- hej R- Rosja, na- nauczyciel kazał n- nam mu po- pomóc.
Czułem jak moją twarz na jego widok oblewa rumieniec. Dawno z nim nie gadałem, ponieważ starałem się trzymać z dala od niego, aby nie widział jak na jego widok reaguje.
Rosja (R): No dobra, chodźmy.
Podeszliśmy pod salę, pod którą stał nauczyciel. Podał nam klucze od kantorku jej sali oraz pompkę do napompowania piłek.
Wziąłem klucze i najpierw otworzyłem klasę, a potem otworzyłem Magazynek. Rosja wszedł pierwszy do małego pomieszczenia. Gdy oboje znajdowaliśmy się w kantorku wziąłem klucz i go zamknąłem.R: Na chuj to zamykasz.
A: Wcale nie na chuj, mam sprawę...
R: Jaką ???
A: Ehh, czas to powiedzieć... Pewnie mnie wyśmiejesz no, ale co mogę zrobić, to jest silniejsze ode mnie...
R: Nie pierdol tylko mów o co chodzi 🙄.
A: No bo, no bo ja cię k-ko, no bo ja cię, kurwa, kocham nad życie i zrobiłbym dla ciebie wszystko !!!
R: ......
A: Wiem, teraz będziesz wzywał mnie od najgorszych i całej klasie powiesz o tym co się tu stało !!! Pewnie uważasz mnie za cholernego pedała !!! Lecz cóż ja zrobię, po prostu tak wyszło, przepraszam cię !! Możesz mnie wyśmie...
Poczułem jak Rosja się do mnie zbliża. Po chwili nasze usta złączyły się w pocałunku. Nie mogę w to uwierzyć, nie wiedziałam że to się dzieje naprawdę. Byłem cały zarumieniony.
R: Już, lepiej ??
A T- tak. Proszę, nie mów nikomu o tym co się tu stało...
R: Widzę, że w takim razie już nie chcesz być ze mną, да ??
A: Nie no chcę, ale ty chcesz być ze mną, tak naprawdę ??
R: Mam udowodnić jeszcze raz ( ͡° ͜ʖ ͡° ) ?
Niestety był czas, abyśmy poszli na autobus.
Złapał nas nauczyciel i się spytał jak nam poszło. Przyznaliśmy się, że praktycznie nic nie zrobiliśmy no, ale cóż miłość jest ważniejsza.Tak oto ten dzień, a dokładnie lekcje zakończyły się dla mnie miło i szczęśliwie. Spełniłem swoje największe marzenie.
XxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxXxTaki rozdziałek o Rusame. Myślę, że się spodobał ??
451 słów
Byeeeee 💕💕💕
CZYTASZ
Chyba się załame... (Countryhumans)
Fanfiction⚠️ uwaga cringe alert (stara książka) Polska jest zwykłą uczennicą Countryhumans School. Wszystko jest dobrze dopóki klasa, do której chodzi, nie zaczyna jej shipować z Niemcem. Co powoduje, że życie biało-czerwonego kraju zaczyna się zmieniać. Jest...