Author POV
Sebulan lebih dah berlalu, kehidupan Jimin berubah menjadi seorang yang bahagia. Periang, hanya disebabkan oleh seorang perempuan.
Namun, hari tak selalunya indah. Kini, tiba masanya untuk Jimin berada pada tangan Haneul. Perancangannya. Rancangannya dari dulu, kini harus dia laksanakan. Tak sanggup dia bertahan lama lama.
Haneul berasa gian untuk melakukan perkara itu. Perkara yang turut dilakukan pada lelaki sebelum ni. Dia buat apa? Tunggulah. Sikit je lagi nak sampai waktunya. Ehek
7'45 pagi.
Pada pagi hari ini, Haneul pergi ke bilik Jimin. Dia melangkah kakinya ke arah bilik Jimin yang hanya berjarak beberapa pintu daripada biliknya.
Dia berdiri di depan pintu sambil menarik nafas yang dalam, dan dilepaskn perlahan. Dia mula tersenyum dan mengetuk pintu. Dia tekad untuk melakukan apa yang dirancangnya dulu pada hari ini.
Dia yakin yang dia boleh melakukannya lagi. Perkara ni merupakan perkara yang biasa dia dah lakukan dulu? Jadi, dia tak berapa nak heran sangat lah kalau nak lakukannya sekali lagi.
Apa yang Haneul nak buat? Kita tunggu dan lihat 🌚
Tok! Tok!
Pintu bilik diketuk Haneul. Haneul setia menunggu di pintu dengan senyuman manisnya. Bermanis muka lah, taknak kene syak apa apa kan. "Chakkaman." Kedengaran suara Jimin dari dalam. Gelabah je bunyinya.
Mesti tak pakai baju tu, emmm 🌚
Selang beberapa minit, Jimin membuka pintunya. Diperhati Haneul di depannya yang sedang berdiri dengan senyum manisnya. Baju pulak masih pakai baju tidur. Bangun tidur pun cantik, desisnya.
"Wae? Pagi-pagi ni. Ada apa apa hal ke?" Soal Jimin kalut sambil membetulkan baju yang dipakainya.
Haneul terus memandang Jimin pelik. "Kot ye pun kelam kabut nak bukak pintu, janganla sampai pakai baju terbalik. Saya boleh je tunggu, take your time, sayang." Ujar Haneul lalu menolak Jimin masuk ke dalam biliknya. Pintu ditutup menggunakan kakinya.
Tangannya memegang kelepet bawah baju Jimin. Dia merenung Jimin lalu menarik bajunya perlahan-lahan ke atas. Akhirnya, baju yang dipakai Jimin dipegangnya pada tangan kanan. Tangan kiri nya pula memegang abs yang dimiliki Jimin.
Em dia tak koyakkan lah, point dia dekat sini abs tu emmm 👅🌚
Dia mengusapnya perlahan. Matanya bertaut dengan mata Jimin dan tangannya dinaikkan ke dada Jimin. Dia mengucup sekilas dada Jimin, dan mendongak ke arah Jimin sambil tersenyum.
"Morning kiss." Ujarnya. Jimin hanya membiarkan perlakuan Haneul pada pagi tu dan dia tersengih. "Kiss je? Taknak lebih?" Usik Jimin. Tangannya dilingkarkan pada pinggang Haneul dan menariknya rapat hingga dadanya bertemu dengan dada Haneul.
YOU ARE READING
Psycho Stripper | Jimin
Romance¶ Feeling like the world was split in two and I was on the side of darkness and confusion ¶ "Please stay with me. Don't you dare to leave me okay, sweetie?" start : 2 December 2018 end : still on going.