-----Feel free to open this video 👅👆 jimin before+after----
«·····»
Jimin nowadays, 20 years old.
Bebas. Iya, kehidupannya sudah bebas. Setelah setahun lebih kejadian dia membunuh keluarga Haneul, Jimin tinggal di sebuah apartment. Dia juga sempat mengambil wang milik keluarga itu serta barang-barang yang penting sebelum keluar daripada rumah agam itu.
Jimin menyarungkan hoodie hitamnya dan dia mula melangkah keluar daripada rumah sewanya. Dia juga memakai mask hitam dan hoodienya disarungkan pada kepalanya.
Dia berjalan di sekitar bandar Seoul seorang diri. Menenangkan diri sebab harini dia bercuti dari bekerja. Off-day.
Kerja?
Jimin jadi seorang stripper di sebuah kelab.
Kenapa stripper?
Sebab kerja tu dapat banyak duit. Dia kerja menjadi seorang penari di kelab itu hanya untuk duit walaupun terpaksa menjual maruah diri.
Dia merasakan maruahnya sudah lama hilang sejak kejadian beberapa tahun dulu. Apa yang nak dihiraukan? Tiada perubahan pun pada diri dia sebaliknya dia dapat ganti rugi dari segi wang.
Duit yang diperolehi sangat berbaloi dengan kerja yang dilakukan. Mampu menanggung dirinya yang kini tinggal di sebuah apartment mewah.
Jimin memasuki sebuah kedai 24/7. Dia menolak pintu tu dan dia menurunkan mask di muka. Hoodie nya juga dibuka.
Menuju ke arah bahagian ramyun cup. Dia mengambilnya dan membuka lalu mengisi air panas. Kemudian, dia duduk pada kerusi di meja yang disediakan.
Menunggu ramyun tu siap masak. Sambil tu, dia ambik telefon dia dan buka. Bosan, dia tutup balik. Dia merasakan takde apa yang menarik dekat telefon tu. Dia melepaskan keluhan kasar.
Dia mula termenung.Hanya berderetan mesej daripada perempuan-perempuan daripada kelab. Mana diorang dapat nombor, dia sendiri tak tau. Nampaknya dia kene mulakan balik yang sebelum ni.
Rimas kalau asyik kene kacau macam tu. Dia akan lakukan lagi. Dia tekad. Sedang dia termenung, dia tak perasan ada seseorang yang memerhatinya dari jauh dan mula mendekatinya.
Tiba-tiba dia merasakan bahunya disentuh seseorang. Pantas dia menoleh pada orang yang menyentuhnya. Jimin hanya memandangnya tanpa reaksi muka. Tanpa sebarang kata. Hanya merenung namja segak di depannya.
"J-jimin?" Tegur namja tu. Jimin hanya pandang je namja depan dia. Tak kenal.
Namja tu dah mula tersenyum dekat Jimin. Sebaliknya, Jimin kekal dengan reaksi biasa tanpa segaris senyuman. Entah siapa, dia tak cam. Dia mengendahkan namja tu dan mula mengacau ramyun dia yang dah mula kembang.
YOU ARE READING
Psycho Stripper | Jimin
Romance¶ Feeling like the world was split in two and I was on the side of darkness and confusion ¶ "Please stay with me. Don't you dare to leave me okay, sweetie?" start : 2 December 2018 end : still on going.