028

218 25 0
                                    

"Sweetie."

Jimin tersenyum dan terus menarik lengan Yoon keluar. Dia menutup semula pintu almari dan mendekati Yoon yang semakin ke belakang.

Yoon semakin cemas tatkala Jimin menghampirinya dan dia mengesot ke belakang. Air mata mula bertakung di mata.

"Nak pergi mana, huh?" Jimin mencapai kolar baju Yoon dan menariknya ke atas. Bersandar pada dinding.

"Jimin. Jangan apa-apakan saya. Tolong." Rayu Yoon. Nafasnya mula tak teratur bila Jimin mencengkam kolar lehernya kuat.

"Siapa cakap aku nak apa-apakan kau? Aku cuma nak pastikan kau okay je." Jimin meletakkan mata pisau itu pada leher Yoon. Dia menekan sedikit pisau itu.

Yoon menelan air liur dengan perlahan. Dia memerhati wajah sinis Jimin.

Jimin mencium dahi Yoon sekilas sebelum melepaskan genggaman tangannya pada kolar leher Yoon. Pisau yang diacukan pada leher Yoon tadi disimpan semula.

Jimin tersengih lalu membetulkan baju Yoon yang tidak teratur tadi. Jari jemarinya dimainkan pula pada pangkal leher Yoon.

Wajahnya didekatkan dengan muka Yoon, dan dia merenung mata Yoon dalam.

"Jangan pernah sesekali kau tinggalkan aku, sweetie." Bisik Jimin lalu mengucup leher mulus Yoon.

Yoon yang tadi cemas kembali tenang. Dia kini mula tak keruan dek sentuhan hangat yang diberikan oleh Jimin. Mudah terleka. Mudah melupakan perkara yang dilakukan Jimin sebelum ni.

Perkara yang melibatkan hidup dan mati. Tadi nya Jimin macam orang tak betul, sekarang berubah jadi orang yang sweet. Pantas, dalam sekelip mata dia berubah.

Yoon mencuri nafas. Hanya mendiamkan diri dan merelakan apa yang dilakukan Jimin. Teringat pada perjanjiannya sebelum ni.

"S-saya tak akan tinggalkan awak, Jimin." Kata Yoon perlahan.

Jimin tersenyum dan tangannya menyelak helaian rambut Yoon ke belakang telinganya. Jimin menekup tangannya pada pipi Yoon.

"Jaga aku. Jangan sampai aku jadi macam tadi. Kau nak? Aku selalu jadi macam tu sebab kau?" Kata Jimin tenang. Ibu jari tangannya mengusap pipi Yoon lembut.

Yoon merenung anak mata Jimin. Perlahan, dia mengukirkan senyuman. Demi memperoleh kepercayaannya terhadap Jimin.

"Saya akan jaga awak. Sampai bila-bila. Sehidup semati" Kata Yoon senada.a

"Sampai bila-bila? Walaupun kita mati sama-sama? Kan, sweetie?" Jimin menekup wajah Yoon dengan kedua-dua tapak tangannya pula.

Yoon mula menelan air liur. Terasa kelat sungguh nak ditelan tatkala mendengar ujaran Jimin. Mati sama-sama. Mustahil untuk dia hidup lama kalau tinggal sekali dengan Jimin. Dengan perangainya yang boleh membuatkan orang terbunuh.

"Ne. Walaupun kita mati sama-sama. Kita tetap akan bersama, selamanya." Yoon tersenyum setelah membalas ujaran Jimin.

Jimin tersenyum dan mula meraih tubuh kecil Yoon ke dalam pelukannya. Wajahnya disembamkan pada leher Yoon.

Yoon yang agak tersentak, segera membalas pelukan Jimin. Dia mengusap belakang badan Jimin perlahan. Dia perlu melayan Jimin seperti budak kecik, supaya perangai liar dia tadi tak datang.

Dia memerlukan kasih sayang yang sepenuhnya.

Yoon POV

Dia peluk aku. At first, aku memang rasa pelik. Dia yang tadi nampak bengis, akhirnya jatuh dalam dakapan aku.

Psycho Stripper | JiminWhere stories live. Discover now