031

344 19 0
                                    

17++

Sinaran cahaya yang memancar dari celah langsir membuatkan Yoon terjaga dari lenanya.

Dia melihat sebelahnya, Jimin yang masih lena dan memeluk erat tubuhnya. Yoon menarik nafas lemah.

Tubuhnya digerakkan sedikit, untuk bangun. Tangan Jimin cuba dialihkan, namun pergerakannya membuatkan Jimin makin mengeratkan pelukannya.

"Kau nak pergi mana..." ujar Jimin dengan mata yang masih terpejam.

Yoon tergamam seketika. Dia kembali mematikan niatnya untuk bangun dan kembali meletakkan kepalanya di atas bantal.

Jimin terus membuka matanya dan terus merapati wajahnya dengan Yoon. Diperhati setiap inci wajah milik Yoon dan dielusnya dengan jari jemarinya.

"Masih awal untuk kau bangun tanpa aku." Ucapnya lalu mengucup hidung Yoon. Tangannya yang lagi sebelah mengusap lengan Yoon yang terdedah.

Yoon sememangnya tidur di atas lengan Jimin tanpa dia sedar. Selimut yang menutupi tubuh mereka berdua makin ditarik ke atas oleh Yoon.

Malu dengan tubuhnya yang kini tidak berbaju.

"Kenapa kau tarik selimut tu? Kau nak malu apa? Semua aku dah tengok, dan rasa malam tadi." Katanya lalu mengusap pula hickeys yang berada pada collarbone Yoon.

#maluapabossku #tiber

"Saya s-sejuk." Jawab Yoon perlahan.

"Mwo? Sejuk?" Terus Jimin menarik tubuh Yoon erat ke dalam dakapannya. Wajah Yoon disembamkan pada dada Jimin.

Dapat dirasakan betapa hangatnya tubuhnya bila didakap oleh Jimin.

Yoon mula menggerakkan badan dia bila dia rasa ada something yang mencucuk peha dia dari dalam selimut.

"Sorry, sayang. Morning wood." Terus Jimin meleraikan pelukannya dan mengiring menghadap Yoon di sebelahnya.

*fyi; Morning wood issa normal thing for a man/boy early in the morning.

Bahu Yoon ditarik supaya dia turut menghadap wajah Jimin.

Yoon hanya akur dan dia turut sama mengiring dan menghadap Jimin. Tangannya disilangkan pada dadanya. Terasa segan dengan tubuhnya yang tanpa seurat benang ditatap oleh sepasang mata di depannya.

Jimin mengelus perlahan pipi Yoon, dan dia menyelak rambut Yoon ke belakang telinganya. Dia tersenyum manis menatap wajah Yoon di depannya.

Tangan Yoon yang disilangkan di dadanya dialihkan oleh Jimin.

"Tak perlu tutup. Kita sama-sama tak pakai baju. Look here." Jarinya diletakkan pada dadanya.

Yoon hanya memerhatikan pergerakan yang dilakukan Jimin tanpa sebarang kata.

Jarinya mula bergerak ke bawah, sehingga ke bahagian bawahnya. Lirikan matanya kembali memandang ke arah mata Yoon yang tidak turut sama memandang ke bawah.

"Sweetie, look at here. Sekarang." Ujar Jimin tegas lalu mencengkam rahang Yoon separa kuat.

Yoon terpaksa akur dan melihat ke arah yang ditunjukkannya sebentar tadi. Hanya sekali imbas, terus dia memejamkan matanya erat.

Tak sanggup nak tengok.

"Kenapa kau tutup mata? Benda ni jugak yang masuk dalam kau malam tadi. Benda ni jugaklah buatkan kau mendesah." Katanya sinis. Dia kembali menatap mata Yoon yang mula berlinang dengan air mata.

"S-saya tak rela, Jimin." Jawab Yoon perlahan. Sebak rasanya bila diingat semula kejadian malam tadi. Sebenarnya, dia terpaksa merelakan perbuatan Jimin demi nyawanya juga.

Psycho Stripper | JiminWhere stories live. Discover now