pomoc

689 36 5
                                    

- - -

Vešla jsem domů s náladou ,která nešla popsat jedním slovem a tak jsme si chtěla jít lehnout. Lehla jsem si do postele a zadívala se na zeď nademnou.
Za chvíli se mi začly zavírat oční víčka a já usla.

Probudily mě zvuky z vedlejšího pokoje.Oči se mi začaly plnit slzami.Bylo mi jasné co se právě teď děje v sestřiném pokoji a kdo s ní je.
Popadla jsem mikinu a rychle chtěla vyjít ven z domu.Ale zastavila jsem se u dveří pokoje,škvírou jsem uviděla Martinuse a mou sestru jak si vyměňují sliny.

Je to kluk tvé sestry čemu se divíš?

Já vím...

Se slzami na krajíčku jsem vyběhla pryč z domu.Ikdyž vím ,že jsou spolu a jsou šťastní a taky jim to přeji moc,ale závist ,která touží mít někoho jako je Martinus u sebe je větší.

- - -

Když jsem po 4 hodinách přišla zpět domů uslyšela jsem 3 hlasy.Jeden patřil sestře ,druhý Tinusovi a třetí mu byl velmi podobný ,ale přesto jsem ho neznala.Zula jsem si botasky a vydala se za nimi.

,,Ahoj Angie" pozdravila mě sestra,Martinus se jen roztomile usmál a kluk mu neuvěřitelně podobný se postavil.

,,Tohle je Marcus, Angie"představila mi neznámého.

,,Ahoj Angie" usmál se

,,Ahoj Marcusi"opětovala jsem mu úsměv a jen je obešla ,abych si mohla nalít sklenici čisté vody.Martinus se snažil usmát ,ale já úspěšně odignorovala i jeho.

Jediné co jsem teď potřebovala byl odpočinek a taky bych se měla naučit na dějepis,proto jsem vysypala tašku plnou učebnic a našla knihu s nápisem ,,DĚJEPIS".

Po pár minutách jsem toho měla dost ,tak jsem se převalila na bok a pozorovala z okna kolemjdoucí,jak se smějí,sdílejí své zážitky a kamsi spěchají.

Na chvíli jsem zavřela oči dokud jsem neslyšela někoho vejít do pokoje.Ležela jsem a čekala jestli daný promluví.

Po té co si ke mně sedl a políbil mě do vlasů mi bylo jasné kdo to je.

,,Co pozoruješ?" lehl si ke mně.

,,Už nic" otočila jsem se na něj,hned jak jsem se otočila natiskl své rty na mé.

,,Víš...mám blbý pocit,že tě chce Hannah dát dohromady s Marcusem"
pohladil mě po rameni čímž mi z něho smetl vlasy.

,,A proč blbý?Pak by jsme se o tebe s Hannah nemusely dělit ne?"

Vstal a odešel bez jediného slova.Řekla jsem snad něco co by nebyla pravda nebo...?Radši jsem vše odsunula stranou a šla za nimi dolů.

,,An nevidělas Tinuse?" řekla s obavami ségra.

,,Ne myslela jsem že je s vámi"posadila jsem se ke stolu.

,,Nepředstavil jsem se úplně, jsem brácha Martinuse."

,,Proto ta podoba"

,,Jo jo a co ty jaké máš zájmy?"

Už to začíná....

,,Jsem ráda ,že si po škole vůbec odpočinu"

,,Aha,tak to jsme na tom podobně,nechceš se projít?"

,,Jo jasně" vstala jsem ze židle.

- - -

,,Chtěl bych pomoct Hann a Tinovi s jejich vztahem"vyprskl najednou.

,,Co mně přijdou ,že jsou v pohodě"zalhala jsem a cítila jsem vinu,vinu kterou by prokoukl snad každý.

,,Přijde mi ,že jim ten vztah spoustu lidí boří"

,,Myslíš?"

,,Připadá mi ,že Martinus je myšlenkami jinde ,když to Hann ta se na něj zaláskovaně kouká a Tinus jí to neoplácí a spíš než na ní se kouká na tebe"svým způsobem mě to zahřálo u srdce a i zamrzelo.Opravdu jim narušuju vztah...

Když jsem nějakou tu minutu neodpovídala ,tak na mě Marcus promluvil znovu:

,,Jsi v pořádku?"

,,Jojo pomůžeme jim" souhlasila jsem a skryla své slzy v očích.

I don't want to lie to you✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat