Úterý

925 41 11
                                    

Ráno mi zazvonil budík jako každé všední ráno a tak jsem se vyhrabala z postele a ustlala si postel.Šla bych probudit Hann kýblem studené vody ,ale spí u ní Martinus a nechci je rušit.

Oblékla jsem si oblečení a upravila se v zrcadle.Sešla jsem schody a šla si udělat snídani.Když jsme konečně dodělala něco co by se dalo jíst ,sedla jsem si na gauč s miskou ovoce.Někdo mi ale zavřel oči a tak přerušil mou krásnou chvilku s mým jídlem.

Misku jsem položila na stůl a osahala si dotyčného tvář.

,,Martinusi?" usmála jsem se ,když jsme ucítila jeho krásné hebké rty.

,,Vstáváš nějak brzo ne?" Optal se a sedl si ke mně.

,,Musím ještě dopsat úkoly,ale asi to udělám až ve škole"

,,V tom případě máš teď čas jen na mě"usmál se a přiložil svá ústa k mým a jemně s nimi pohnul,nacož já jeho pohyb zopakovala.

,,Na tebe mám čas vždycky"pousmála jsme se.

Když jsme se od sebe odlepili tak jsme si jen povídali a objímali se.

Když jsem však uslyšela klíče odemykající náš dům odstrčila jsem se od Martinuse,popadla tašku a jemnou pusou na tvář jsem dům opustila.

Když jsme šla se sluchátkami v uších cinkla mi zpráva.

Martinus❤️:Kam jsi mi utekla zlato?

Me:Nemohla jsem tam zůstat,vím že kdyby nás Hannah viděla nenechala by to jen tak.

Martinus:Sejdeme se odpoledne v kavárně?

Me:Jako každé úterý

Martinus:Miluju tě

Me:Já tebe

Došla jsem do školy a převlékal se.

- - -
Ve škole je spousta nafoukanejch a pěkně hnusnejch slepic,věřte mi že být s nima na jedné škole a v jedné místnosti je za trest.Sice nevím co jsem komu udělala ,ale něco zřejmě ano.

Když bylo půl osmé dala jsem se do úkolů,abych to do 8 stihla dokončit.

8:00
Zazvonilo a všichni se postavili.Matika...

Na lavici mi přistál papírek ,který byl nadepsaný mým jménem Angie[Endží].
Jeho krásný a úhledný rukopis se vyjímal na bílém papíře.

Rozbalila jsem papírek a na něm bylo pár vět:

S Hannah jsme spolu dneska už 2 roky a nevím ,jestli to bude chtít slavit.Možná tu kavárnu přesunem na jindy nevadí?🖤

Na volné místo jsem vtiskla svým odporným a nečitelným písmem:Nevadí🖤

Papírek jsem opatrně hodila Tinusovi ,aby to ségra ani nezaznamenala a dál přežívala hodiny.

***

Zazvonilo a všichni se vyhrnuli ze třídy.Tak a co teď?

Viděla bych to na čtení knížky či seriálový maraton a nebo obojí.

Cestou ze školy jsem si koupila nějaké pití a dobroty a šla na dřevěnou lavičku na kopec.Sedávám tu často ,když nemám žádné plány nebo když chci být chvíli sama.

I don't want to lie to you✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat