Odjezd

531 34 2
                                    

,,Víš asi jsem si to vše plně neuvědomila a zamilovala se do kluka mé sestry" posmutněla jsem.

,,To nic Angie" pohladil mě po ruce a usmál se na mě.

,,Jenomže to Hann nějak zjistila aa.. když přišla domů všechno mi vyčetla,ale já jí chápu,vím že jsem to zvorala"

,,To bude trvat než se vše spraví."

,,Proto jsem odjela,chci aby si to vyříkali a nechci jim do toho mluvit a nechci jim už ničit vztah"

,,A myslíš,že jim ho ničíš?" Podíval se na mě s pozdviženým obočím.

,,Jo"

,,Něco ti řeknu" pozvedla jsem hlavu
,,Jejich vztah byl už od začátku zničenej nikdy k sobě neměli moc blízko jediný ,kdo chtěl jejich vztah udržet byla Hannah a navíc myslím ,že by se s tebou Martinus nespal,kdyby ten vztah pro něj byl nějak důležitej"

,,Díky ,ale stejně se nevrátím ,bohužel si budeš muset zvyknout ,že se mě nezbavíš"uchechtla jsem se

Když jsme konečně opustili kavárnu šli jsme se projít po městě ,abych věděla ,kde co je a trochu se tu zorientovala.

,,A co ty?" zeptala jsem se ve chvilce ticha.

,,Co co já?"

,,Máš nějaký nový objev?"

,,Těch bylo" zasmál se ,,Ale ani jedna na mě neměla" ušklíbl se.

,,Tak zas zklidni ego"

,,Tenhle týden je tu nějakej festival,bude tam dost známejch zpěváků nechceš tam jít se mnou?" vytáhl z kapsy lístky.

,,Jasně" řekla jsem nadšeně.

,,Tak se sejdem v 5 před tou kavárnou" objal mě a odešel na pokoj.
Páni ani jsme si nevšimla ,že jsem před hotelem.

Pohled Martinuse:

,,Hann?" přišel jsem do jejího pokoje.

,,Ano zlato?"usmála se na mě beze starostí a knížkou v ruce.

,,Kde je An,neviděl jsem jí skoro celý dne?"

,,Můžeš přestat myslet na ní?Nevím kde je a je dobře ,že je pryč!" Odhodila knihu na stranu.

,,Já na ní nemyslím jen...jen mě to zajímá většinou je tu s náma"snažil jsme se uklidnit situaci.

,,Nemyslíš?Takže s ní jenom chrápeš?!"

Ona jí to snad řekla?

,,Co ne...ne..já..."

,,Ale já jsem schopná ti odpustit ,ale jen když jí necháš být a nebudeš s ní mluvit a to vůbec"objala mě

Co teď?

,,Co ty na to?"

Hann mám sice rád ,ale nevím ,jestli více jak An.

,,Já..."

I don't want to lie to you✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat