Každá minuta byla ztráta času a já se odsud nemohla hnout.
Něco se ,ale na stalo zablesklo.Nožík,který u sebe nosila už od šesté třídy.
Přisunula jsem se blíž a snažila se ho nějak dostat k sobě.Provaz u nohou se uvolnil a tak jsem alespoň mohla chodit.Vyvlékla jsem se že židle a zauvažovala nad dalším krokem.
Nožík jsem si dala mezi kolena a začala o něj třít lanem na mých předloktích.
Když jsem slyšela její křičící hlas musela jsem přidat.Po pár minutách se to opravdu povedlo.Vím ,že se je asi hnusné tu Tinuse nechat ,ale musím utéct.
Hned jak jsem vyšla z domu našla jsem si číslo na místní blázinec.Moje sestra totiž není zdravý člověk.Vše jsem podle pravdy řekla a oni po 15 ti minutách přijeli.
Vešli opatrně do domu a hned vběhli do ložnice.Odtrhli jí od Tinuse a rychle ji vzali za obě ruce ,aby jim neutekla.
Zbraň samozřejmě vzali k sobě a už odjíżděli směrem k jejímu na dále trvalému bydlišti.
Koukala jsem se na odjíždějící auto a říkala si jestli jsme udělala dobře.
Martinus za mnou hned přišel a objal mě.
,,Jak si se odtamtud dostala?"vzhlédl ke schodům.,,Kouzlo"políbila jsem ho na špičku nosu a usmála se.
,,Teď pojď vážně by jsme měli odjet a už se nevracel"chytl mě za ruku.
Vzala jsem svou tašku s věcmi a vydali jsme se pryč z domu.
Nevěděla jsem jestli dělám dobře,ale risk se zisk.A navíslc vím ,že po boku Tinuse budu šťastná.
,,Miluju tě"objal mě Martinus z ničeho nic.
,,Já tebe taky"opětovala jsem mu tu krásnou větu.
Už nám to hezky končí už jen EPILOG ,tak se těšte a můžete se kouknout na mou novou knížku s názvem FEELINGS ,budu moc ráda ,když se na ní alespoň kouknete.Sepsala jsem tam pár citátů ,pocitů a všeho možného co jsem ve svém životě nějakým způsobem cítila.Tak se na ní určitě jděte podívat.❤️❤️
ČTEŠ
I don't want to lie to you✓
Fanfiction·každý má někoho komu by nechtěl lhát,ale musí,musí protože by ho zranil pravdou •začátek:24.12.2018