Pohled Angie.
Vstala jsem a hned jsem se oblékla do normálního oblečení ,které se skládalo z roztrhaných džínů ,bílého trička a volné mikiny. Popadla jsem mobil, peněženku a po obutí bot vyrazila na snídani do místní kavárny.
Nebylo to tu nějak zvláštní ,avšak mě zaujalo ticho ,které bylo jen v téhle kavárně z celého centra v Oslu. Bylo něco okolo 10 hodin ráno a já si právě pročítala noviny u svého šálku čaje.
"Známý zpěvák Martinus Gunnarsen se zase dal dohromady se svojí půvabnou přítelkyní Hannah"
Takže jsou zase spolu?
Asi ano ,vypadá to tak...
Tys tu chyběla!
Pohled Martinuse:
Ráno jsme počkali na letišti na své letadlo a když konečně pouštěli k letadlu mohli jsme se posadit.
,,Dneska ten sraz rušíme,bude až zítra ráno a dopoledne zas vyrážíme domů"řekl najednou Marcus.
Jen jsem pokýval hlavou na znamení ,,beru na vědomí".
Byl jsme strašně unavený a tak jsem usnul.
Po nějaké té hodině jsme mohli vystoupit ,ale to mě Marcus už začal budit.
- - -
,,Pokoj číslo 19 přeji hezký pobyt" usmála se recepční.
,,Děkujeme"poděkoval Marcus.
Hned jak jsme přišli na pokoj jsem si lehl do postele a v okamžiku usnul byl jsem strašně unavený ,ale vůbec nevím z čeho.
,,Tinusi?my jdeme do města nejdeš s námi?"
,,Hmm jo" zvedl jsem se zombie krokem z postele.
Prošli jsme park a pár obchůdků a procházeli pár dalšími zajímavými místy.Pak jsme dostali velkou chuť na pizzu a tak jsem šel obědnat dvě pizzy ,které si s sebou pak vezmeme na hotel.Zašel jsme dovnitř zatímco Emma s Marcusem blbli venku.
Pohled Angie:
,,Crrrr" začal mi zvonit mobil.
,,Ano?" zvedla jsme hovor.
,,Ahoj Gie hele napadlo mě ,jestli bys nechtěla bydlet zatím u mě"
,,To by bylo super Georgi a jsi doma?"
,,Jo právě teď ano"
,,Tak jo ,tak já si jdu sbalit věci ,pa"
,,Ahoj"
Vyšla jsem z kavárny a zamířila k hotelu.Byla docela zima a tak jsem se musela zabalit víc do šály a jít proti pravému norskému větru.
,,Angie!" zakřičel mně moc známý hlas.Emma?
,,Emm,ahoj zlatíčko" objala jsem jí ,když mi skočila do náruče.
,,Ahoj Gie" objal mě Marcus.
,,Dost dlouho jsi u nás nebyla" poznamenala Emma.
,,Neboj já se někdy stavím ano?Ale teď musím jít zlatíčko,uvidíme se ahoj" zamávala jsem jim a odešla na hotel u vchodu do hotelu jsem jim stačila ze zatáčky ještě mávnout.
Na pokoji jsem si sbalila věci do kufru a vydala se prohledat pokoj ,jestli jsem tu náhodou něco nenechala.
Pohled Martinuse:
Konečně jsem dostal pizzy do rukou a zaplatil a vydal se ven za svými sourozenci.
,,Mňam"pustila se do toho hned Emm.
,,Bya tu Angje" zahuhla s plnou pusou.
,,S plnou pusou se nemluví" poznamenal jsem dokud jsem si neuvědomil co právě řekla.
,,Počkat!Co to říkala?"
,,Byla tu Gie" řekl Marcus v klidu.
,,Kde je ?Kam šla?!"
,,Je ve stejném hotelu jako my"zakousl se do dalšího kousků pizzy. Krabice jsem mu vhodil do náruče a utíkal do hotelu. Na recepci jsem zjistil ,kde je a vzal jsem to po schodech ,protože byl výtah obsažený.
Pohled Angie:
Nastoupila jsem do výtahu a pomalu sjela dolů ,zaplatila jsem a odcházela z hotelu.
,,Angie!" zakřičel někdo za mými zády.
Hei MMers❤️🎆
Nějak se míjí ti dva🤔.No uvidíme co se stane dál💞🤷.Chcete kapitolu ještě dnes?🌙
ČTEŠ
I don't want to lie to you✓
Fanfiction·každý má někoho komu by nechtěl lhát,ale musí,musí protože by ho zranil pravdou •začátek:24.12.2018