Divný pocit

333 27 0
                                    

Měla jsem divný pocit ,že nás někdo sleduje.Vždy když se ozval nějaký nečekaný zvuk,trhla jsem sebou.Ale vždy to bylo jen pouhé zapraskání nábytku.

,,Kdo tě uhodil?"zeptala jsem se.

,,George,teda myslím ,měl jsem zavřené oči ,ale měl jsem pocit ,že jich bylo víc"utřel si kapičku krve od svým úst.

,,Počkej,ale vždyť tu byl jen George ne?"

,,Nevím viděl jsem jen jeho ,ale kdo vystřelil ,když byl George dole ve sklepě a hlídal"

Pak se mi rozsvítilo ,někdo tu je...Někdo ,kdo má možná za úkol nás uvěznit,zmlátit nebo možná zabít.

,,Někdo tu je"zašeptal jsem a rozhlédla se kolem.

,,Kdo by tu měl být prosím tě?Jestli Hannah střelil ,tak radši utekl."

,,Nemyslím si že by nás tu George nechal bez nějakého dozoru"

,,Hele věř mi , všichni teda pokud jich bylo víc ,tak raději zmizli,jinak by měli průser "

,,Ale pochop oni ho budou mít i tak Tinusi"snažila jsem se vymyslet jak odsud odejít bez újmy na zdraví.Možná tu opravdu nikdo není.

,,Neboj"usměje se a to mi dodá naději.

,,Dobře ,máš pravdu jsme tu jen my dva"usměju se a odcházím do horního patra.

Nerozhoížím se protože vím,že bych se bála ještě víc.Zamířím k sobě do pokoje ,abych si sbalila své potřebné věci a mohla konečně vypadnout z tohohle města.

,,Kampak?"zeptá se někdo za mými zády.Celá ztuhnu a otočím se pomalým krokem.

,,Hann?"zatajím dech.

,,Vždyť jsi v nemocnici?"vylulím oči a prohlížím si ji od hlavy až k patě.

Z póza zad vytáhne zbraň a namíří ji na mě.

,,To jsi tak špatná sestra ,že ani nepoznáš tu pravou?"zasměje se škodolibě.

,,Zbláznila jsi se co to děláš?"zděsím se nad zbraní a zvednu ruce do obraného gesta.

,,Ano ,protože bez Tinuse nedávám ani minutu života"zašklebí se.

To já taky ne Hannah...

,,Promiň,ale teď prosím dej tu zbraň na zem"rozbrečela jsem se a ona mi svázala ruce a nohy.

,,Myslíš ,že to spraví jedno blbý promiň"zasmála se hlasitě.

,,Ne já vím,neměla jsem ti vzít kluka ,kterého si měla ráda ,ale pochop mě ,že ho mám hrozně ráda i já a když to bylo oboustranný..."nedokončila jsem a ona rychle s naštvaným výrazem položila zbraň na mé čelo.

,,Není to oboustranný"přecedila skrz zuby.

Zavřela jsem oči a radši je tak nechala co nejdéle ,bála jsem se co udělá byla opravdu šílená.

,,Jsi hotová zlato?"vešel z veselá do pokoje Martinus.

,,Já ano"zasmála se flirtovně Hannah.

,,Co..co tu děláš?"koukal na Hannah.

,,Jestli nechceš ,aby jí ta kulka proletěla skrz to její hnusný tělo ,tak budeš dělat co řeknu"

Tinus se na mě podíval a okamžitě kývl hlavou.

,,Ne!"zakřičela jsem.

,,Ty drž hubu!"bouchla mě loktem do obličeje.

,,Udělám cokoli ,jen jí nech"zašeptal Tinus.

,,Fajn teď jdi do mého pokoje a já za minutku přijdu"mrkla na něj.

,,A ty se na nás zatím můžeš koukat"vytáhla notebook s videonahrávkou z jejího pokoje.

Nechtěla jsem to vidět a tak jsem odvrátila pohled jinam.Chtěla jsem už opustit ty špatné chvíle a vrátit se k těm krásným a nezapomenutelným.

Hei MMers❤️
Za těch dost dní co jsem tu nebyla tu přibylo spoustu přečtení a dost votes,chci vám moc poděkovat a oznámit ,že jsem s psaním samozřejmě neskončila ,jen jsem neměla nějak náladu a nápady na pokračování ,ale už pracuji na dalších příbězích a mám jeden dotaz:

Chcete stále Fanfikce s Marcusem a Martinusem nebo random lidma?❤️
(Prosím napište každý co vám vyhovuje,
ráda vám vyhovím,ILY🖤)

Jinak pardón za chyby 🙃,gramatiku jsem moc líná řešit teď😀👌.Tak zatím Čéégoo➡️

I don't want to lie to you✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat