Nové setkání

436 33 0
                                    

Trvalo dlouho než se vše rozjelo.Pár holek se kroutilo do rytmu ,někteří dokonce tančili na stole a většina se jen opilé válela na všem co šlo.

Pohled Martinuse:

Včera mi poslali  kámoši z Osla nějakou pozvánku.Myslel jsem ,že tam nemůjdu ,ale když jsem zjistil ,že bych musel jít s Hannah na celý den do centra a být s ní celý den ,tak jsem radši přijal pozvání.

Akorát jsem docela nestíhal.Cesta trvá minimálně 8 hodin autem a tak jsem musel trochu pospíšit.Oblékl jsem na sebe něco slušnýho a ne moc špinavýho a vydal se k autu.

,,Lásko ,kam jedeš?!"křičela z okna Hannah.

,,Jedu na jednu akci ,vrátím se asi zítra,čus" sedl jsem si do auta a odjel směr Oslo.(Btw.ano má řidičák ,můžou být aj od 15 let,když složíte zkoušky)

Cesta mě opravu stála nějakých 7 a půl hodiny ,ale zřejmě to bude stát za to.Z domů ,ke kterému jsem se blížil, se linula zvláštní hudba.Teda hudba asi ne spíš dost hlasité zvuky.

Vešel jsem dovnitř a začal se se všemi zdravit.Kupodivu tu znám dost lidí.
Když jsem prošel až dozadu ,kde bylo pití uviděl jsem pár opravdu dost opilých lidí.

Chvíli jsem jen tak pokoukával na ostatní ,ale když se dívka ,která seděla na barové židli otočila ke mně někoho mi připomněla.Odešla na zahradu a já se vydal za ní.

Pohled Angie:
V krvi jsem měla už pár skleniček alkoholu a záčala jsem se dostávat do nálady.Otočila jsem se ,že se půjdu podívat na zahradu a odešla k bazénu.Voda byla podsvícená barvami na vodě plavalo pár nafukovacích věcí,ale nikde nikdo.

Chtěla jsem jít zpět dovnitř,ale do někoho jsem narazila hlavou.Když jsem však chtěla ustoupit dozadu uklouzla mi noha a já padala dolů,chtěla jsem se toho někoho podržet ,ale místo toho jsem ho stáhla s sebou.

Potopila jsem se pod vodu a když jsme vystoupila nad vodu začala jsem kašlat.Když jsem ale uviděla danou osobu přestala jsem.

,,Martinusi?" udiveně jsem pozorovala jeho oči.

,,My se známe?"

,,No já bych řekla ,že líp než myslíš" snažila jsem se vylézt z bazénu on mě však znovu stáhl dovnitř.

,,Takže si to ty!" díval se mi do očí ,tak soustředěně až to bylo opravdu nepříjemné.

,,Ano jsem Angie je tu i Hann?"doufala jsem ,že si konečně vše vyříkáme.

,,Ne jsem tu sám" usmíval se na mě.

,,Pustíš mě  prosím,ráda bych šla domů?"

,,Ne chápeš už tě nechci ztratit"

,,Blbneš?!Vždyť si mě nechal a šel si za Hannah ,ale já ti to nevyčítám jsem ráda ,že jste šťastní a přeju vám t..." Nedopověděla jsem to ,protože mě přerušily jeho rty na mých.

,,Proč to děláš?" zašeptala jsem do jeho rtů.

Pohled Martinuse:

,,Miluju tě" řekl jsem konečně doopravdy a ne SMSkou a nebo přes sociální sítě.

,,Co?" odtrhla se ode mne s nechápavým pohledem.

,, Miluju tě" zopakoval jsem.

Hei MMers❤️❄️
Omlouvám se za neaktivitu,ale zlepšování známek na konci pololetí i roku známe všichni❄️.Tak se mějte a ať se vám kapitola líbí💙

I don't want to lie to you✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat