Miluju tě

592 38 0
                                    

Když jsme se vrátili ,tak Hann stále seděla na stejném místě,jen o něco nervóznější než předtím.

,,Děje se něco?"

,,Jen Martinus tu stále není" koukala se na telefon asi v úmyslu ,jestli jí náhodou nenapsal.

,,Jdu se podívat ven" ozval se Mac.

,,Neboj on se vrátí ,pojď si lehnout"doprovodila jsem Hann do postele a odešla dolů asi jsem usla a až ve 4 ráno mě probudila rána dveří.
Myslela jsem že je to Marcus,ale byl to jeho bratr.

,,Kde jsi byl?Hannah měla strach"
hned jsem se ho optala rozespalým hlasem.

,,A ty ne?"

,,Já taky Martinusi a odpovíš mi?"

,,Vždyť jsi mi ani nenapsala za to Hann ta mi poslala 100 zpráv"

,,Asi nechci lásku k tobě doručovat telefonem víš?"

,,Lásku?"

,,Víš co?Jdu spát a ty by si měl taky"

Lehla jsem si do postele a v okamžiku usla.O chvíli později se mi okolo pasu obmotaly dvě silné paže,které si mě přitáhly blíž k sobě.

,,Spíš?"promluvil Tinus.

,,Už ne"usmála jsem se.

,,Chci ,abys věděla ,že tě miluju An"

,,A já chci ,aby si věděl ,že miluju já tebe ,ale taky mám ráda mou sestru a ty s ní chodíš"

,,An o čem jste se bavili s Macem?"

,,Já..."

,,Ty?"

,,Marcus má pocit ,že váš vztah se rozpadá"

,,Taky že jo"

,,A tobě to nevadí?"

,,Zlato,jediný co chci je být s tebou ,ale Hann pořád doufá v to že se vše spraví"

,,Dává to mu poslední šanci byla taková pořád,nechce nic pohřbít dřív než umře naděje. Ale měl bys jí to říct. Taháš ji jen za nos..."

,,V tom případě těch šancí bylo tak 100"

,,Jdi už spát a nech to být ,dobrou"

,,Dobrou noc"

- - -

,,Co tu spolu děláte?" Vykřikl Marcus.

Čímž vzbudil mě i Tinuse.

,,No my...." začala jsem.

,,Včera jsem byl dost unavejen a asi jsem si lehl jinam než jsme chtěl"

,,Jo proto se tvářila Angie tak překvapeně ,že jo?" řekl ironicky.

Po dlouhém vysvětlování toho ,jak jsme ,,opravdu nechtěně spali v jedné posteli" jsem se vydala do školy.

Táhla jsem se šouravým krokem. Až ke skříňce na které byl ústřižek z něčího sešitu.Strhla jsem a odevřela jeho obsah:

,,Prý chrápeš s Gunnarsenem mladším je to pravda?"

Ať už to psal kdokoliv je to asi úplnej vypatlanec.Zmuchlala jsem ho a hodila za sebe a odešla do třídy.

Když do třída vešla Hann měla v ruce ten papírek...pořád si četla jeho obsah.
Celou matiku, norštinu,přírodopis,
chemii,fyziku i výtvarku.

Bála jsem se ,že vše ví
Bála jsem se toho ,že když jí to povím už s mnou nikdy nepromluví
Bála jsem se ,že budu s Martinusem ještě míň času,protože bude chtít vše napravovat a trávit s ním 24 hodin denně.

- - -

Po tak dlouhé době se konečně ozval zvonek a my mohli ze školy.K mé skříňce najednou přišla ségra a opřela se o tu vedlejší ,teď ten strach byl mnohem větší.

,,Ahoj"řekla a zatím i docela mile.

,,A..ahoj" odpověděla jsem.

,,Čau tak co jdem domů?" Přišel Tinus k Hannah.

Hannah se na mě jen podívala podezřelým pohledem a odešla.

,,Co jí je?" zeptal se mě Martinus , když nechápal její okamžitý odchod.

,,Ráno mi někdo dal na skříňku papírek a tam bylo něco o tom ,že spolu spíme"

,,A ona to ví?"

,,Já právě nevím,ale asi něco tuší"

I don't want to lie to you✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat