Bolest

510 30 1
                                    

Kde je Martinus a kam zmizela Hannah?Asi šli spolu.

Svou ruku jsem si položila na bodnou ránu z které vytýkala červená tekutina.

,,Už jedou Gie"přiběhla Hann.

,,Kdo jede?"

,,Záchranka"

Zatímco jsem koukala na dění kolem ,Georg stál u svého auta,byl naprosto klidný a vlastně se choval tak jako vždy.

Když jsem se koukala doprava uviděla jsem běžet Martinuse.

,,An!Už jsem viděl sanitku hlavně zůstaň při vědomí,prosím" držel mě za ruku a se strachem v očích.

Pak už jsem jen zavřela oči,neomdlela jsem jen jsem chtěla alespoň chvíli nemyslet na tu bolest.

Nevnímala jsem šum ani zvuky ,které se okolo mě linuly.

- - -

Odevřela jsem oči ,které jsem hned zavřela.Silné paprsky slunce mi přímo vypalovaly oči.Chvilku jsem očima mrkala a chtěla vstát z postele.V tom mě ,ale něco bodlo v zádech.

,,Auu" sykla jsem.

Byla jsem v místnosti s jednou postelí a oloupanou barvou na zdi,bylo mi naprosto jasné ,kde jsem a proč tu jsem.Byla jsem ráda ,že tu nikdo není ,alespoň jsem si vše mohla urovnat. Opatrně jsem vstala z postele a zamířila k oknu.Takáhla jsem žaluzie a posadila se na postel čelem k bílé zdi.Uslyšela jsem šum za dveřmi a tak jsem jen seděla a poslouchala o čem si dotyční povídají.Po pěti minutách už někdo vkročil do pokoje.

,,An,si už vzhůru" přišel Martinus a sedl si vedle mě.

,,Jo právě jsem se vzbudila"

,,To jsem rád šel jsem ještě za doktorem"

,,A co ti řekl?"

,,Vlastně skoro nic ,nejsem rodinný příslušník ,ale všechno je prý v pořádku."

,,Fajn"

,,Víš já..."

,,Aaa Dobrý den Angie" vešel dovnitř doktor.

,,Dobrý den"

,,Potřebuji si s vámi promluvit,ale osamotě"

,,Dobře,Martinusi" otočila jsem se na něj.Bez jediného slovo vstal a odešel ven.

,,Potřebujeme vědět ,jak se vám to stalo"

,,Co co se mi stalo?"

,,Ta rána na zádech,kdo vám to udělal?"

,,No...totiž já ,byla jsem v kuchyni a spadla na zem a podemnou ležel nůž"

,,A jak jste se tedy dostala ven?"

,,Chtěla jsem aby mi někdo pomohl"

,,Jistě,tak až se mi rozhodnete říci pravdu přijďte"odešel.

,,Proč si mu neřekla co se stalo?"

,,To mám jako žalovat na mojí sestru?Já nechci ,aby za něco za co nemůže měla průšvih"

,,Jo a to mi tedy řekni ,kdo za to teda může,když ne Hann"

,,Já"

,,Ty ,jasně,v tom případě asi můžu za to že Titanic narazil do ledovce"

,,Třeba jo"pokrčila jsem rameny.

Pohled Martinuse:

Byl jsem strašně naštvaný. Ne jen proto ,že se Angie nerozhodla říct pravdu ,ale i proto ,že lhala i sama sobě a navíc na Hannah.

Možná jsme měli ten vztah ukončit už dávno ,ale asi jsem prostě byl srab a nedokázal to. Teď bych si nejradši dal pár facek. Ne jen,že jsem lhal a podváděl svou holku ,ale i lžu Angie a navíc ,ikdyž vím co k ní cítím jí to říct nedokážu.

Hei MMers ❤️

Nevím proč ,ale nějak mi blbne wattpad.Ikdyž zveřejním kapitolu ,tak mi to píše ,že stále zveřejněná není.

ILY

I don't want to lie to you✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat