,,Už nikdy mi neutíkej"

492 36 23
                                    

,,To není tak jak to může vypadat"

,,Ale je "šoupal mě George nahoru

,,Nech mě Georgi už být nebudu tu už ani minutu" vyběhla jsem schody oblékla se a rychle i s kufrem seběhla dolů,kde mě však zastavil Georg.

,,Nikam nejdeš!"

,,O tom si budu rozhodovat já!A navíc u tebe opravdu zůstávat ráda nebudu!"bez jediného slova mi vlepil na pravou tvář facku a ošklivě se na mě zamračil.

Obula jsem si boty a z věšáku popadla zimní bundu.Vyšla jsem na studený vzduch a hned si musela nasadit kapuci.Z očí se mi linuly slzy tedy dokud jsem do někoho nenarazila.

Zvedla jsem své ubrečené oči k dané osobě.

Martinus...zase ty jeho nádherné oči.

,,An?" řekl udýchaně.

,,Tini?"nic dalšího už ani jeden z nás neřekl ,jen jsme stáli v obětí.Začalo pršel,ale my stále stáli na stejném místě.

Mezi ukazováček a palec uchytil mou hradu a nadzvedl mi hlavu.Přiblížil se ke mně hlavou a do ucha mi zašeptal ,,Už nikdy mi neutíkej" jemně se otřel svými rtíky o mé ucho.Své rty přitiskl na mé.Ten pocit se konečně vrátil a s ním i celý Martinus.
Pohnul svými rty a já jeho pohyb zopakovala.Až když nám došel kyslík ,jsme se od sebe odtrhli.Opřeli jsme si o sebe čela a hleděli si z příma do očí.

,,Martinusi!" zaječel dívčí hlas ,načeż sebou Tini trhnul.

,,Martinusi! Říkal si ,že budeš se mnou a necháš jí být!"Hannah!

,,Ale..." Chtěl zaprotestovat Tini ,ale to už já odcházela pryč.

,,Kam jdeš ty prolhaná krávo?!"zakřičela na mě sestra.

,,Pamatuješ říkala jsem že už tě nechci vidět a ty si zase tady a s ním!"

,,Tak nejezděte tam ,kde jsem já " odcházela jsem se slzami v očích,které se draly na povrch.

,,An!"zakřičel ještě Martinus,otočila jsem se a  uviděla běžícího Tinuse.

,,Co?"

,,Ty to nechápeš,já tě miluju"pohladil mě po líčku,čímž mi setřel slzy.Moje kůže se pod jeho dotekem rozpálila a už mi nebyla vůbec zima ,ikdyž bylo venku pod nulou.

,,Proč si tedy slíbil Hannah,že budeš jen s ní?"

,,Jak o tom víš?"zastyděl se a sklopil pohled na zem.

,,Tajné zdroje"ušklíbla jsem se na něj a zvedla mu hlavu.

,,Nedokázal jsem jí zklamat ,protože jí znám dost dlouhou dobu ,ale nikdy jsem k ní necítil to co k tobě chápeš?" Díval se mi do očí a přitom hladil mou tvář svým promrzlým palcem.

,,Nechápu,proč si s ní teda byl?Celou tu dobu 5 let?"

,,Protože jsme se spolu vůbec nebavili (Tini a An) a já chtěl jsem s tebou být alespoň kamarád ,pak jsem ale pochopil ,že když zapnu chodit s Hannah budu s tebou vlastně pořád ,ale pak jsem se na chvíli do Hann opravdu zamiloval ,ale stále to nebyla silnější ,než city k tobě"

,,Takže si mě využíval stejně jako tahle mrcha!" stála celou dobu vedle nás?

,,Ne jen....." začal Tini ,ale v tom Hann vytáhla kapesní nožík ,který hned namířila proti němu.

,,Hannah ne,prosím odlož ten nožík"začala jsem panikařit a oddalovat Tiniho do zadu.

Tinus stál předemnou s rukama nad hlavou a já stále couvala.Doufala jsem ,že až budeme dostatečně daleko,tak utečeme ,ale tuhle naději jsem ztratila hned po tom co se za námi objevilo auto George.

Otočila jsem se k Georgovi předem a čekala co se bude dít dál.Bála jsem se každého kroku ,který jeden z nich mohl udělat.

,,Ahoj krásko" vystoupil z auta a přišel ke mně.

,,Nazdar" odsekla jsem hnusně a poodstoupila.Za mnou už Tinus nebyl a já najednou pocítila strašnou polest na pravé části zad.Chytla jsem se za ránu,kterou mi Hann způsobila.Krvácelo to čím dál víc.Kde je Martinus?!Bolí to...

Hei MMers💞
Co se asi bude dít dál?💛
Děkuju moc za všechny přečtení a votes.❤️

Jaká je vaše nejoblíbenější písnička od Marcuse a Martinuse?🤔

I don't want to lie to you✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat