KEESOKKAN harinya, aku membuka mata dengan perlahan. Kepala agak pening sedikit tapi masih boleh bertahan dengan sakit kepala itu. Aku lihat Muzammil sedang tidur nyenyak di sebelah aku. Tangannya berada di pinggang aku sambil peluk. Tangan kirinya pula aku buat sebagai bantal untuk letak kat kepala aku.
Aku nak bangun dari katil itu. Tapi, Muzammil menahan aku supaya aku bangun dari katil itu.
"Saya nak bangun kejap." Kataku dalam keadaan mamai tapi saja je nak manja-manja dengan dia.
"Hmm.." Dia gelengkan kepalanya. Matanya tidak buka lagi.
Aku beralih badan aku supaya berhadapan dengan dia. Aku dekatkan diri aku dengan dia. Mata kami berdua bertentang. Walaupun dia tutup mata. Aku tetap pandang muka dia.
"Awak.." Kataku perlahan.
"Hmm?"
"Bila nak bangun?"
"Hmm?" Katanya lagi dalam keadaan mamai.
"Tak nak bangun ke?"
Dia gelengkan kepalanya.
Aku mendekatkan muka aku lagi dekat muka dia sampai hidung kami berdua terkena.
Dia buka matanya dengan perlahan.
"Tak nak tidur lagi ke?" Soalnya keadaan mamai lagi.
Lepas itu, aku terus cium mulut dia dengan perlahan. Pelukan Muzammil itu makin kuat. Dia picit kuat dekat punggung aku.
Aku memegang pipinya lalu tangan gerak kepada rambut pula untuk main-main.
Penampakan cinta hati kami sudah mula berputik.
+++
"AWAK, pukul dua ni kita pergi keluar, ya?" Kataku pada Muzammil yang berada di sebelah aku.
Kami berdua sedang sarapan di dapur. Puan Hayati sibuk masak untuk tengah hari pula.
Bila aku kata begitu, Puan Hayati terus menyampuk.
"Aaa.. Muzammil? Nak keluar pergi mana, nak?" Kata Puan Hayati lembut pada anaknya.
"Mama jangan risau dengan anak Mama ni, ya. Dia ada HAK dia sendiri nak keluar pergi mana. Jadi, Mama jangan nak sibuk hal kami berdua, ya?" Aku membalas dengan ayat yanh pedas.
"Yang kau nak sibuk ni kenapa, Nizam? Tak silap aku, aku tak cakap dengan kau pun. Aku cakap dengan anak aku."
"Sudahlah, Mama. Nizam. Tak payahlah gaduh. Nanti Papa datang, bising orang tua."
Geram betul hati aku dengan orang tua tu.
"Mama, kalau Mama nak pergi keluar kan, Mama naik motor papa yang buruk tu. Sesuailah dengan Mama. Kain Mama pun kotor kan sekarang. Buat apa nak keluar pada baju yang Mama pakai sekarang ni. Comot! So, sebagai orang comot, Mama keluar naik motor Papa, ya?" Aku panaskan hati Puan Hayati lagi.
"Eh, yang kau ni dah kenapa cakap dengan mak aku cam tu? Aku ni, anak kandung dia pun tak cakap macam tu tau." Marhaini secara tiba-tiba datang di belakang Puan Hayati.
"Eh? Salah ke aku cakap dekat mak kau, Haini? Bagi aku, tak salah pun cakap macam tu dekat orang macam ni. Kalau orang baik-baik je aku siap sanjung weh depan dia." Aku siap buat junjung jari pada mereka berdua.
Lepas itu, aku gelak kecil.
"Awak, bila nak pergi?" Aku bermanja depan Muzammil.
Saja nak kasi dorang panas.
"Kata pukul 2. Lambat lagi."
"Tak sabar nak keluar dengan orang tersayang!" Aku terus peluk tangan Muzammil.
Panas betul hati Marhaini dan Puan Hayati melihatnya.
"Kau kenapa ni, pondan?!" Suara yang amat aku kenal sekali.
Tak pandang pum suara itu dari belakang, malah lagi senyum jahat adalah.
Pemilik suara itu berada di hadapan aku sambil duduk di depan aku.
"Nizam, lama aku tak jumpa kau, kan? Sihat?" Kata pemilik suara itu.
Puan Hayati dan Marhaini terus bergerak melakukan kerja masing-masing. Puan Hayati pergi memasak manakala Marhaini pula naik ke atas menuju ke ruang tamu.
"Hmm.. Muazmul! Dah lama tak jumpa. Sihat?" Aku memerli Muazmul.
"Sihat selalu. Kau? Sejak duduk sini dengan adik aku, kau bertambah sihat, ya?" Muazmul mengambil pencukil gigi lalu mencocok celah giginya.
"Well," Aku memegang tangan Muzammil.
Saja nak buat Muazmul jealous.
+++
Sebelum duduk di Paris dengan Nick Haiman...
AKU membuka Grindr di telefon pintar aku lalu mencari teman lelaki untuk memuaskan nafsu.
"Ish! Tak de sape-sape ke nak main dengan aku ni?" Aku bermonolog seorang diri.
"Eh? Muazmul? Try lah."
Aku pun tekan profile dia dan message dia.
15 minit kemudian, Muazmul datang ke rumah aku. Aku pun buka pintu rumah itu untuk bagi dia masuk."Hi." Katanya sepatah. Suaranya seperti orang yang sangap itu membuat aku lagi tak sabar nak try dia.
"Hi." Balasku pula.
Dia masuk dan duduk di atas sofa.
"Mana parents you?" Soal Muazmul. Dia meletakkan kedua-dua tangannya di atas sofa. Dia mendepakan tangannya.
"Oh, parents I, dorang busy dekat luar. Ada meeting katanya."
Aku tutup dan kunci pintu rumah itu lalu duduk di sebelah dia.
Tangan kanan Muazmul beralih ke punggung aku. Muka aku pula beralih ke arah dadanya.
"You nak apa tadi dengan I?" Dia berbisik di telinga aku.
"I nak ni." Aku pegang kemaluan dia yang sudah keras batangnya.
Muazmul keluarkan kemaluannya yang agak panjang dan besar itu. Dia goyangkan kemaluannya.
Aku pegang kemaluannya sambil menggosok.
"You nak hisap tak?" Soalnya lagi sambil senyum memandang aku.
Lalu aku memasukkan kemaluanya ke dalam mulutku.
Dan...
YOU ARE READING
M.N.N : ANTAGONIS (#5)
Romance2020, kehidupan NIZAM semakin susah setelah sekian ibu bapanya meninggal dalam kemalangan. MUZAMMIL pula dapat diberi peluang ketiga untuk menolong dalam kehidupan NIZAM. Tapi, NIZAM angkuh dan sombong! "Tak payahlah kau nak tolong aku.. Aku ni buka...