"MUZAMMIL, nak request boleh tak?"
Selepas dia penat melayan nafsunya itu, aku pula menanya soalan padanya.
"Apa dia, sayang?"
Aku membuka seluar aku dan duduk di atas kemaluannya.
"Saya nak.." Aku masukkan kemaluannya dekat dalam lubang punggung aku.
"Argh! Sakit.." Aku menjerit gedik dek rasa senak di cucuk lubang punggung dengan kemaluan Muzammil yang besar itu.
"Hmm.. Jolok dalam lagi, biy."
Muzammil menjolok dengan lebih dalam lagi dekat dalam lubang punggung aku.
"Argh, sakit.. Mmm.." Aku mengerang dek sakit tetapi sedap.
"Sikit lagi, sayang.."
Makin lama makin laju Muzammil menjolok lubang punggung aku itu sehingga dia terpancut air mani ke dalam lubang punggung aku.
Aku dan dia lega dan penat setelah melakukan aksi tersebut.
+++
"NIZAM, dah siap ke? Kita dah nak gerak Melaka kejap lagi ni!" Muzammil menjerit nama aku dari dapur.
Aku mengeluh kuat.
"Tahulah nak siap.." Kata aku dalam hati.
Aku menutup zip bagasi aku buat kali terakhir dan menarik bagasi keluar dari bilik itu.
Aku letak beg bagasi itu di tepi pintu utama.
"Iya, abah. Nanti Amil bagi. Amil tak lupa."
Dengar suara Muzammil sedang berborak dengan Encik Marzuki.
Aku pun mendekati mereka berdua.
"Abah, Nizam nak ucapkan terima kasih dekat abah selama ni abah pun bagi makan minum dan tempat tinggal abah kat Nizam." Kata aku sambil mencium tangan orang tua itu.
"Tak apalah, nak. Kamu dah macam anak abah sendiri dah. Jangan serik tau datang rumah abah lain kali. Cuti sem kamu datanglah sini, ya?"
Aku hanya anggukkan kepala aku saja.
"Kamu tak nak jumpa dengan mak kamu ke, Amil?" Encik Marzuki beralih pula pada anaknya.
"Oh, kejap lagi Amil turun."
Lalu, Muzammil memegang erat tangan aku menuju ke dapur.
"Mama, Amil dan Nizam dah nak gerak Melaka dah. Dah nak bawak Nizam belajar kat sana."
Puan Hayati tidak memandang anaknya malah sibuk dengan memasak.
"Baguslah, nanti kat sana belajar elok-elok. Jangan jadi macam orang lain. Suka habiskan duit orang lain, especially mak bapak orang!"
Muzammil hanya menggelengkan kepalanya saja.
"Sayang tak nak tegur mama ke?"
Aku mendekati Puan Hayati apabila Muzammil tanya begitu.
"Kau dengar sini ya, orang tua. Aku akan pastikan anak kesayangan kau ni berada di sisi aku bila aku belajar dekat Melaka. Kau ingat bila dia dengar cakap aku, dia nak dengar cakap kau ke?" Bisik aku pada Puan Hayati.
Puan Hayati terus memandang aku dengan penuh geram dan benci terhadap aku.
"By the way, terima kasih mama selama ni mama bagi saya makan dan minum. Saya harap mama ikhlas dan halalkan, ya?" Kataku sambil mengenyit sebelah mata aku pada Puan Hayati lalu pergi dari situ tinggalkan Puan Hayati.
"Kurang ajar betul budak tu!" Kata Puan Hayati di dalam hati.
Lalu, setelah kami pergi ke dapur, kami pun bergerak menuju ke kereta sambil membawa barang-barang yang aku ingin bawa ke Melaka.
Muzammil meletakkan barang aku ke dalam keretanya dan menghidupkan enjin keretanya. Aku duduk di sebelah Muzammil.
Akhirnya, aku tinggalkan juga rumah itu dengan aman dan damai.
+++
MELAKA, tempat bersejarah kini tempat aku duduki selama 2 tahun 6 bulan untuk menlanjutkan pelajaran ke Kolej Profesional Mara di Bandar Melaka.
Kami berdua akhirnya jejak di Melaka dalam-dalam 2 jam selepas berada di kampung itu.
Muzammil memberhentikan keretanya di hadapan kolej itu.
"Kita dah sampai."
Betapa guruh dan berdebarnya hati aku hanya Allah saja tau.
"Saya nervous lah."
"Kenapa nak nervous? Awak kan pernah ada experience belajar selama ni, kan? Bukan awak je, kita pernah sesama masa form 6, kan?"
Aku anggukkan kepala aku.
"Tapi, tu masa nak ambil STPM. Sekarang ni nak ambil Diploma tau."
"Alah, rilek je. Saya sentiasa ada di sebelah awak." Kata Muzammil sambil memegang tangan aku lalu cium tanganku itu.
Jadi, kami berdua keluar dari kereta itu dan masuk ke dalam kolej itu untuk selesaikan pendaftaran tersebut...
YOU ARE READING
M.N.N : ANTAGONIS (#5)
Romance2020, kehidupan NIZAM semakin susah setelah sekian ibu bapanya meninggal dalam kemalangan. MUZAMMIL pula dapat diberi peluang ketiga untuk menolong dalam kehidupan NIZAM. Tapi, NIZAM angkuh dan sombong! "Tak payahlah kau nak tolong aku.. Aku ni buka...