22

1.4K 42 3
                                    

APABILA aku nampak Muzammil masuk ke bilik kami, aku terus beralih pandangan aku ke arah tingkap.

"Kenapa awak cakap macam tu dekat mama?" Soal Muzammil pada aku sambil duduk di tepi katil.

"Awak nak cakap selama ni sayalah punca gaduh dengan mak kesayangan awak tu? Awak jangan nak memacam dengan saya. Saya pun takde masalah nak gaduh dengan mak awak tu!" Aku menunding jari ke arah muka Muzammil.

"Sekarang awak tak boleh ke nak kalah bila mama buat macam tu?"

"Macam mana saya nak kalah kalau dia banyak maki saya? Macam mana?" Aku sudah meninggikan suaraku.

"Awak tak boleh ke pekakkan telinga tu?"

"Sekarang kau pulak suruh aku pekakkan telinga supaya mak kesayangan kau tu pijak lagi kepala aku? Sekarang ni kau kenapa sayang sangat dengan mak kau berbanding aku?! Apa kekurangan aku setelah banyak kali kena pijak ni?!"

"Sebab aku tak nak berdosa dengan mak aku!"

Muzammil memegang kedua-dua bahu aku dengan kuat sekali. Terkedu aku dibuatnya.

Tapi, aku tak mengalah.

"Oh, berdosa? Sekarang ni, aku nak kau lepaskan aku supaya aku boleh hidup dengan tenang. Lepaskan aku!"

Muzammil pergi tinggalkan aku di dalam bilik ini.

"Muzammil!" Aku menjerit namanya tapi dia pekakkan telinganya.

Beberapa minit kemudian, aku pun tertidur selepas pergaduhan itu.

+++

MUZAMMIL masuk ke dalam biliknya selepas beberapa jam kemudian. Dia nampak aku tertidur di atas katil.

"Apa aku nak buat ni?" Katanya dalam hati.

Dia baring di sebelah aku sambil peluk di pinggan aku.

"Maafkan saya kalau saya tak layak nak jaga awak, Nizam." Katanya berbisik di telinga aku.

Tiba-tiba, aku pun tersedar selepas dia kata begitu. Aku memandang tangan yang peluk aku itu. Pelik. Aku pandang ke belakang untuk lihat siapa yang peluk aku itu.

Rupanya Muzammil!

Aku tolak dia dan jauhi dari dia.

"Kau jangan dekat dengan aku!"

"Awak, saya nak mintak maaf. Saya tahu saya emosi masa tu."

"I hate you when you always say sorry like thousand times!"

"Saya.. Saya.." Muzammil tergagap.

"Saya apa?! Aku mintak satu je kat kau. Tak banyak pun. Aku nak kau lepaskan aku. Ataupun.." Tak sempat aku nak habiskan ayat aku, dia sampuk.

"Ataupun saya nak awak belajar supaya awak jauhi dari keluarga saya ni."

Aku terdiam.

Muzammil dekatkan diri dia padaku sambil pegang kedua-dua tangan aku.

"Awak pergi belajar and then awak dah tak boleh nak tengok muka mama dah. Best kan?"

Aku terdiam lagi. Tak tahu nak cakap apa.

"Awak setuju tak?"

Akhirnya, aku angguk kepala aku dengan perlahan tanda setuju.

Muzammil tersenyum dalam keadaan lega dengan keputusan aku.

"Tapi, aku nak belajar dekat mana?" Tanya aku.

"Saya dah tolong daftarkan kat kolej ni. Elaun dia pun free."

"So, kau nak cakap yang tanggungan kau dah settle ke sebab elaun free?"

"Eh, mana ada. Senanglah. PTPTN pun takde. Tak yah nak hidup dengan hutang lagi."

"Whatever. As soon as possible tau."

Muzammil senyum lagi.

"Kau jangan nak senyum eh. Aku suka sebab aku dah tak tahan nak berambus dari rumah neraka ni. Kau tahu kan?"

Muzammil pun angguk kepalanya.

Tiba-tiba, kami berdua senyap. Tak tahu nak berbual pasal apa.

Muzammil mendekati aku dan dia mencium leher aku.

"Muzammil.. Aaa.. Mmm.."

Muzammil menolak aku dengan perlahan suruh aku baring di atas katil. Dia duduk di atas aku sambil membuka butang bajunya dengan perlahan.

Muzammil beralih kepada mulutku pula. Kami berkucup dengan penuh romantik sekali.

Dia koyak baju aku itu dengan kuat.

"Ouch, sakit.." Kata aku dengan manja.

Dia senyum padaku sahaja.

Muzammil membuka seluarnya. Sudah jelas sekali kemaluan dia yang besar sekali itu.

Muzammil buka seluar aku sekali dan dia masukkan kemaluan dia pada lubang bontot aku dengan perlahan. Terduduk aku dibuatnya.

"Aww, sakit.. Aaa.. Hmm.. Muzammil.. Sakit.. Hmm.."

+++

BESOK pagi, dimana aku dan Muzammil berhasrat untuk makan sarapan bersama-sama di dapur.

Puan Hayati sedang menggoreng telur mata.

Di meja makan sudah terhidang nasi goreng, kuih karipap dan kopi panas.

Aku dan Muzammil duduk bersebelahan.

"Kopi? Saya tak minat kopilah." Kataku pada Muzammil.

"Tak suka ke? Aaa, Mama? Boleh tak tolong buat teh untuk Nizam?"

"Apa?! Mama yang kamu suruh buatkan?"

"Ala, sekali sekala, ma."

Puan Hayati membuat muka sambil pandang aku lalu dia pun buatkan teh untuk aku.

"Mama, buat teh ais tau. Tak nak panas. Cukuplah rumah ni yang panas." Aku pulak menyampuk ayat Muzammil.

Dia lagi bengang dengan aku.

"Padan muka kau, orang tua. Hari ini aku akan kenakan kau cukup-cukup." Kataku dalam hati...

M.N.N : ANTAGONIS (#5)Where stories live. Discover now