"Dey! Kenapa kau Langgar aku?!!!!" marah Jihyo. "Ma...maafff.. aa..aku x sengaja..." jawab seorang Yeoja. "Ish! Anak jahanam!" Jihyo mrh lagi lalu menampar pipi gebu yeoja tu. "Relaks kawan. Kau x patut marah dia mcm nii.. nk buat tu buat la elok²...mcm ni~~" Jeongyeon menyampuk then menumbuk perut yeoja tu sehingga terpercik sedikit darah melalui mulutnya. "Uhuks!" yeoja itu batuk. "Yaa...ini baru sikit. Kau x kena lagi sepakan king kong aku~" Jeongyeon bersuara dgn suara yg menyeramkan. "Lain kali jalan tu elok²! Sekali lagi kau buat hal lagi aku cekik kau!!!" Jihyo mrh dengan nada yg kuat. Mereka berdua berlalu pergi. 'Nanti kau..' bisik yeoja tu dlm hati.(Author: wait, wait...siapa yeoja tu? Yaa..yeoja tu bernama Sana.)
+++
"Hei sakai! Kau tolong buang jap sampah aku! Then, sapu sampah kelas nih!" jerit Jennie. Mina hanya menjeling. Dia dh biasa dgn semua ni dan dia tiada pilihan lain. Jawapannya hanyalah 'ya' sahaja kerana takut dihukum lagi. Ya dia pernah dihukum. Hukumannya teramatlah berat. Jennie pernah menguncinya di dalam loker dan selepas 5 hari baru dia dapat dilepaskan. Dan ada juga sekali tu dia ditumbuk, disepak dan 'di di' semua tu ada dgn Jennie. Semua tu hukumannya jika melawan ckp dia. Kesiann Mina😔.
×××
"Weyh Momo! Kau tolong belikan aku nasi goreng! Aku x dak duit! Ataupun belanjalah akuu..😏" tipu Nayeon. Padahal dia tu anak org kaya raya. "Maaf Nayeon..duit sekolah aku habis..aku pon dh x dak duit sekarang." Momo bersuara. (Momo nk menabung so dia bwk duit sekolah sikit je la). "Ish kau ni! Mmg nk kena la! Aku mintak sikit jee.." kata Nayeon. "Maaf ye. Aku mmg x dak duit sekarang.😟" jwb Momo. "Arrghh! Kau ni mmg ada ja alasan! Baiklah, aku x dak pilihan! Nah! Rasakan!" Nayeon menarik rambut Momo kemas. "Sa..sakittt!!!" jerit Momo. "Inilah balasannya! Aku takkan berhenti membuli kau!!!!" mrh Nayeon.
######
"TAEHYUNG! SUDAH AKU X NK!!! Sakit la ngokkk!!!" jerit Dahyun sekuat-kuatnya. "Kau yg curikan telefon aku!!!" marah Taehyung. "TAK!!!!!" kata Dahyun. "Kurang asam kau bohong!!! Pabolah kau ni!!!" ya, jerit Taehyung lagi. "Kenapa kau selalu sgt syak aku yg mencuri?!!" tanya Dahyun. "Suka hati akulah! Bagi balik TELEFON AKUUUU!!!" Taehyung jerit sekuat-kuatnya sambil menumbuk-numbuknya lalu menolak dia jatuh tangga. Dahyun terjatuh bergolek-golek. Dahyun hanya mampu menitiskan air matanya. Setiap hari dia dibuli oleh Taehyung and the geng. "Huh! Puas hati aku!!" bisik Taehyung sendirian. 'Huh! Sabar Dahyun! Suatu hari nanti aku akan balas dendam!' bisik Dahyun.
___bersambung...___
Vote and Comment 💕
YOU ARE READING
When I Hate You... (STDMM)-twice
Action《PEMBUNUH BERSIRI》 Case: δαηα,Τzυyυ, Dαhyυη, Μιηα, Mσmσ. 『δτDΜΜ』 Vote and Komen jgn lupa ek😋!