Chap 26

141 17 0
                                    

Keesokannya, mereka ke airport

"Wahh! Tak sabarnyaa!" kata Dahyun. "Erm! Say hello to the Japan🇯🇵" sampuk Tzuyu. "Tempat asal aku~😆" balas Sana. "Tempat asal aku jugak!😂" gelak Momo. "Piyu! Kita samee^^" balas lagi Sana. Setelah beberapa jam menunggu, akhirnya sampai juga kapal terbang ke airport itu. Lama dh diorang tunggu😂. "Wait! Korang bwk ke brg² tajam?!" tanya Sana. "Eh, ha'ah la! Kita x boleh bwk!😨" balas Mina. "Hmm...bukan kita dh rancang ke malam semalam?" hairan Momo.

Flashback

"Eh! Kita x boleh bwk peralatan tajam laa!😭 Mcm mana ni?!" tanya Dahyun. "Alah. Apa susah? Beli je la baru kat Jepun nnti" balas Momo. "Mana nk beli?!" tanya Dahyun lagi. "Aku ada kwn dekat Jepun yg jual brg² peralatan tajam so korang jgn risau laa" kata Momo lgi. "Hmm..tpi cukup ke duit kite?" hairan Dahyun. "Kita kongsi la duit. Kumpul duit sama²... Kan senang!" jawab Momo sambil main fonnya itu. Apa benda entah dia main kat fon tuh😂. Katanya Pubg😂. "Ouhh...Betul jugak!" terfikir Dahyun. Baru nk terfikir😒.

End Flashback

"Ouh! Ye x ye jugak!😜" lupa Sana. Haihh...nyanyok betoiii! "Payah la ckp ngan org nyanyok nih!😒"balas Momo. "Hehe..gome gome😅" kata Sana.

                    Bersambung...
______________________________________

Oittt! Hai readers👋😘

Gome sbb lambat update🙏
Author sedang bercuti nii😆😆😆
Bestt👍👍👍
Dan sorry sbb idea semakin kurang untuk ch ni😥. Author sibok skrg😅

Tu je nk ckp so bye bye👋💕

Ikhlas dari :

Kzafiqa cumil😘😘😎

When I Hate You... (STDMM)-twiceWhere stories live. Discover now