Keesokannya...
☆Di rumah Jihyo☆
"Hyo...marilah sarapan. Nnti lmbt ke sekolah" panggil ibu Jihyo.
*Tiada respon*
'Asal takde respon nihh??? Selalu beria sgt😕' ibu Jihyo mula risau lalu ibunya naik ke bilik Jihyo.
Tok tok tok🚪
"Hyo...buka pintu niii"
*Tiada respon*
Tanpa membuang masa, Ibunya terus masuk ke dalam bilik Jihyo. 'Eikk? Takde sapa pon? Takkanlah dia merajuk pulak.... Tpi knp?' bisik ibunya dlm hati. "Hyo, mana kmu??? Hyo..hyo??" ibunya memanggil nama panggilan manjanya berulang kali ttpi tiada siapa pon menyahut. "Eh?" ibu Jihyo ternampak sesuatu di celah² pintu almari. Dia membuka pintu almari itu dan air matanya mula mengalir.
"JIHYOOOOO!!!!!"
Ibunya mendapati bahawa anaknya mati kerana dicekik dan dihantuk kepala dgn kuat oleh seseorang. Ibunya cpt² telefon ambulan. Tanpa disedari, situasi itu diperhatikan oleh seseorang. Org itu tersenyum puas dan meninggalkan tmpt itu. 'Hihi! Itu baru sikit😏' bisik org itu dlm hatinya.
▷▷▷
"Kau pergi mana? Pgi² dh hilang! Semalam pon balik lewat" soal Dahyun. "Aku pergi hantar org ke neraka je😏... Puas hati aku! Tpi aku belum hntr semuanya lgi" jwb Sana. "Ouhh...baguslah mcm tu😆. I give you thumbs up👍👍👍" kata Dahyun. "Dh dh la tu sembang..cptlah! Kita dh lmbt ni!" sampuk Mina. "Err..Okok👌Coming!😆" jwb Sana.
✰Bersambung...✰
✿Voππεητ💚✿
YOU ARE READING
When I Hate You... (STDMM)-twice
Acción《PEMBUNUH BERSIRI》 Case: δαηα,Τzυyυ, Dαhyυη, Μιηα, Mσmσ. 『δτDΜΜ』 Vote and Komen jgn lupa ek😋!