▶▶▶
♀Jihyo ✔
♀ Im Nayeon ✔
♀ Jennie Kim ✔
♀ Kim Taehyung
♀ Jeongyeon
♀ Chaeyoung"Sasaran seterusnya ialah???" soal Tzuyu. "Yaaaa...Of chorse(😂) la Kim Taehyung 😈" jwb Dahyun. "Yup! That's right!" sampuk Sana. "Aku nk pergi hukum dia😏 MUAHAHAHAHAHA!!!!😆" kata Dahyun.
★
S
K
I
P
★
"Surat yapakah yini???!!" hairan Taehyung 😂.Kepada: Kim Taehyung
Daripada: ???Taehyung mula membaca isi surat itu.
❛ Harini hari terakhir kau di dunia!❜
Taehyung rasa mcm nk luruh hatinya😂. Taehyung mula kecut perut. Tiba², ada org memanggil namanya.
"Taehyung!"
"Ye ibu?" tanya Taehyung. "Tolong belikan gula dan garam kat kedai runcit jap". "Okay bu👌" balas Taehyung.
S
K
I
P'SRIK!' bunyi semak samun🌳🌳🌳🌳.
"Eh? Bunyi apa tuh?" hairan Taehyung. Dia pon pergi ke semak itu.
"Eh, ehhh... comelnya anjing nii😆" Taehyung membelai belai anjing itu. Sedang Taehyung membelai, anjing itu tiba² lari. "Eh, anjing! Tunggulah!" jerit Taehyung sambil mengikori anjing itu.
"WOFF! WOFF!" anjing itu menyalak kpd seorang yeoja.
'eh? Mcm kenal org tu😕' bisik Taehyung dlm hati.
"Aku rasa kau mesti kenal aku😏" kata yeoja itu dgn nada yg menyeramkan.
"Ermm..Ye kot.." jwb Taehyung.
"Kau sukakan anjing ke??" tanya yeoja itu lgi.
"Yup! Suka sgt²!" kata Taehyung.
"Apa kata kau tgk anjing ni puas²" suruh yeoja itu.
"Ermm.. Okay." Taehyung membelai anjing itu lgi.
Tanpa dia sedari, ada peluru menusuk dadanya. Dia tidak dpt berckp lgi.
"Heh! Lemah!" ckp yeoja itu.
"K...kau....sss....sia....paa...???" tanya Taehyung.
"Akulah org yg engkau selalu buli tu! Setiap hari nasib aku malang disebabkan KAU!!!!" yeoja itu mula naik marah.
"Huh? S...sia..pppaa..???" Taehyung tanya lgi.
"Aku lah Dahyun!" kata yeoja itu.
"What the fuck man?!!! D...dah...yuu.... nnn??!!" hairan Taehyung.
"Ya! Akulah yg hantar surat tuh!"
"Ttt..Tak guu..nnn...aa..kkk..kau!" Kata Taehyung.
"Eh, aku berguna lah! Engkau tu yg x berguna! Kau tu layak mati jaa!! Setakat nk hidup nk buli org seumur hidup baik x payah! Merosakkan nama sekolah ada lah!" Marah Dahyun.
"...!!!" Taehyung sentap!😂
"Kau dh tolak aku jatuh tangga smpai bergolek golek! Kau tarik rambut aku! Kau sepak aku! Kau tumbuk aku! Kau pijak aku! KAU DH HANCURKAN HIDOP AKUUU!!!! KAU PATUT MATIII!!!!!" jerit Dahyun lalu menikam badan Taehyung berkali kali dan menumbuk muka Taehyung berkali kali lalu menyepak badannya berkali kali dan menyepak dia masuk ke dalam sungai. Taehyung jatuh bergolek golek😂 . Akhirnya Taehyung mati di dalam sungai itu.
"Heh! Puas hati aku! Aku just buat apa yg kau dh buat kat aku! Baru kau tahu yg aku ni sebenarnya pembunuh!" Dahyun Bersuara lalu membuat muka yg menyeramkan.
♥Bersambung....
♡ Vote and Comment 💕
YOU ARE READING
When I Hate You... (STDMM)-twice
Action《PEMBUNUH BERSIRI》 Case: δαηα,Τzυyυ, Dαhyυη, Μιηα, Mσmσ. 『δτDΜΜ』 Vote and Komen jgn lupa ek😋!