Chap 24

160 14 11
                                    


"Herhhh...polis x guna!!!" jerit Sana. "Bertenang babe..." pujuk Momo. "Kau nk suruh aku bertenang?! Kau gile ke ape?! Disebabkan dialah kita kena masuk penjara!!!" marah Sana. "Ok,ok..Aku paham perasaan kau..tpi kau jgn stress sgt!" pujuk Mina pulak. "Ish! Mmg gile aa kalau x stress! Kita ada masa 24 jam lagi nk hidup! Lepastu, kita akan dihukum dengan kejam pulak tuh! Kau dh puas hidup dh ke??!" geram Sana. "Hmm..betul juga kata kau" sampuk Tzuyu. "Ha! Aku ada idea!" kata Dahyun. "Apa? Idea apa??" hairan Sana. "Meh la sini.." ajak Dahyun. Mereka mula berkumpul secara berapat-rapat. "Aku dh dapat idea mcm mana nk lepaskan diri daripada penjara nih!" kata Dahyun. "Ha, mcm mana? Mcm mana?" hairan Mina. "Ok, mula²...wktu polis tu meronda, Sana akan buat² sakit kepala yg amat. Lepastu, kita berkumpul di betul² belakang tiang pagar penjara itu dan Tzuyu kena cepat² keluar dan tetak leher polis tu sampai pengsan then aku akan ambik kunci daripada poket seluar polis itu dan kita keluar sesama dan kunci polis itu di dalam penjara itu😈. Amacam? Ok x?" terang Dahyun. "Fuishh! Bijak jugak kau ni!" puji Sana. "Yeee..Ehehehehe😎" berlagak Dahyun.

(Yg bahagian 'berkumpul di belakang tiang pagar' tu, mcm ni👇

                   Dalam penjara
          
|-|-|-|/   /|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-     ↝pagar
                                            |
  Polis             👧👧 👧👧|   
      ↖                        ⇓         |
        👮              TMMD     |↝dinding
            👧                           |
              ↓                            |
               S                           |
                                            |
                                            |
_______________________|

Kalau x paham lgi korang cuba jugalah untuk fahamkan😆 - author comel lote😆)

Back to the story...

(Eh, apa ek author nk cerita tadi?😕 Lahaii..malas pulak author nk tulis panjang²😛 - author 💕)

                     Bersambung...

Vote and comment 😘😘😘

(Hehe...author malas harini😆)

When I Hate You... (STDMM)-twiceWhere stories live. Discover now