Chap 27

160 16 2
                                    


"Yeayy!! Dh sampaii😆😆🙌" jerit Mina. Mereka semua mendepakan tgn untuk menghirup udara segar. Hek alah. Angin Korea dgn angin Jepun sama je. Mcm x biasa lak😒.  "Jom cari hotel untuk disewa" ajak Dahyun. "Eh jap, jap! Skrg kan zaman moden...mcmlah x leh guna google!" sampuk Tzuyu. "Eh, ha'ah laa" kata Dahyun.

                             +++

"Mcm mana boleh terlepas?! Hadoii...Dh la x sampai 24 jam lgi! Baru berapa jam je diorang kena tangkap! Haihh...pening kepala aku!" marah ketua polis. Yg lain hanya mengetap bibir je. Ye lah, takkanlah nk menjawab pulakk. Org tgh marah tuhh. "Lain kali kena ada penjagaan ketat dgn diorang tuu! Faham?!" ketua polis itu mula panas hati. "Faham tuan!" jawab anggota² polis itu. "Pergi buat pesanan kpd semua orang untuk mencari banduan² tuh! Faham?!" tegas ketua polis itu. "Faham tuan!" balas semua anggota² polis tersebut.

S
K
I
P

"Weyh, kau bwk x brg² yg aku tempah haritu?" tanya Momo kpd seorang namja. "Aku bwk la. Nah" namja itu menghulurkan sebuah beg hitam untuk Momo. "Nah, duit" Momo mengeluarkan duit yg byk dan memberikan kpd namja itu. "Ha tq. Nah, percuma 'butterfly knife'." namja itu menghulurkan 'butterfly knife'. "Hmm...thanks" ucap Momo. Tunggu apa lagi? Dia pon balik la😂

///////////////////////////////////////////////////////////

"Oit momo! Kau p mana?" Tanya Dahyun. "Haihh..malas ahh! Nah! Semua brg² ada dlm nih" jari telunjuk Momo menunjuk ke sebuah beg yg berwarna hitam. "Eh, apa ni?" hairan Mina. "Eh, pistol! Pisau! Wahh! Cantiknya pistol niii!" Dahyun teruja. Ehek! Pistol baru je...Lek aa😂. Momo malas nk layan diorang yg perak dgn brg² baru diorang tuh😂.

                     βεrδαπβυηg

Hmm..tetiba rindu Jimin lak😂! Gambar Jimin dlm telepon author terpadam😢. Sidisnya hidup ini~
Lantaklah! Author kisah apa!

Well, vote and comment👍🌈

P/s : Sorry byk sgt skip(^^٥)

When I Hate You... (STDMM)-twiceWhere stories live. Discover now