Chap 7

225 17 16
                                    

Di 'procentral'...

"Sana, kau pergilah beli telefon tu dulu. Aku nk gi beli syushi jap😋. Nnti aku belikan kau sushi jugak🍣" kata Tzuyu. "Okok👌" balas Sana.

Setengah jam kemudian...

"Oit Tzuyu. Kau dh settle ke??😗" tanya Sana slps dia selesai membeli telefon barunya itu. "Oh jap! Nk beli kimchi😂" jwb Tzuyu. "Okay, aku pegi dulu ek? Jaga diri jugak. Kau tu maknae😏" kata Sana. "Pergilah... Ya, aku jaga diri...kau pon jaga diri kau jugak" balas Tzuyu. "Okok😇" Sana membalas.

Sedang Sana berjalan...

"Mcm kenal manusia tuh😕" bisik Sana dlm hatinya. Kelihatan yeoja itu sedang memasuki tandas perempuan (dlm procentral la😪). "Ya! Aku kenal yeoja tuh!!! Time for kill her!🔪🔫 " bisik Sana dlm hatinya lgi sekali. Sana cpt² masuk dlm tandas perempuan itu dan mengeluarkan sepucuk surat📨 dan meletakkan surat itu di depan pintu tandas yg dimasuki oleh yeoja itu. Sana cpt² keluar dri tandas itu dan mengendap yeoja itu disebalik tiang tandas perempuan itu untuk memastikan surat itu smpai ke tgn yeoja itu. Tiba², pintu tandas yg dimasuki oleh yeoja itu dibuka oleh yeoja itu dan yeoja itu menyedari yg ada sepucuk surat itu di depan pintu tandas yg dimasuki oleh dia. Surat itu tertulis...

Kepada: Jihyo
Daripada: ???

Jihyo menyimpan surat itu ke dalam begnya dan keluar dri tandas itu (Sana dh tinggalkan tandas itu awai lgi setelah dia melihat Jihyo sudah mengambil surat itu).

Di rumah Jihyo...

"What the heck???!!!! Betoi ka apa yg aku nmpk niii???!!😱😱 Siapa punya keja la buat mcm nihh???!!😬 Aku x percaya! Aku x percaya!!! Arrggghhh!!!!" sifat Jihyo bertukar serta-merta mcm org gila😂 slps dia membaca isi surat yg dijumpainya tadi di tandas perempuan yg terletak dlm procentral tadi.

'καυ tακκαη δειαπατ Jihyσσσσ~~~'

kedengaran suara yg menyeramkan di luar rumahnya. "Huh?? Siapa tuhh???!!😓" Jihyo mula gerun.

'KAU TAKKAN SELAMAT JIHYOOOOO!!!! MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!'

Makin lama makin dekat suara itu. Jihyo rasa mcm nk pitam dh wktu tuh. Tiba², lampu terpadam. Jihyo cpt² naik ke biliknya krna ketakutan dan membalut dirinya dgn selimutnya.

'Jihyo~~~ mana kau nk lari?~~ kau takkan terlepas dlm genggaman aku~~~'

"Huhu..Aku x tahan😫" bisik Jihyo dlm hati. Tiba², kakinya tersentuh pasu dan pasu itu jatuh. Haihhh... malangnya nasibnya😂.

'eh eh~ aku dh tahu kau kat mana~ hehehehe😈'

Jihyo menutup mulutnya dgn kedua-dua belah tgnnya. Tiba², selimutnya ditarik dgn laju dan dia pandang belakang....

'GOTCHA!!! AKU DPT KAUUU!!! SINI KAU MENYOROK!!!!'

"Sana??!! Kau pehal??!😬"

'Aku nk bunuh kau la apa lgi?!!😆 Say goodbye to the world😈'

"AAAHHH!!!! SANAAAA!!! TUNGGUUU...!!"

Tidak sempat Jihyo nk habiskan kata-katanya, Jihyo sudah mati kerana dicekik oleh Sana.

'bye, bye👋... Semoga bahagia di neraka'


『bersambung...』

❀Vσππεητ❀

When I Hate You... (STDMM)-twiceWhere stories live. Discover now