"Ish, sakitlah ngek!" marah Momo. For your information, Momo tgh badmood tuu. "Terlanggar sikit je sial! Haduhh..dasar pompoan lemah!" tengking namja itu. Momo diam. Dia mengetap bibir tetapi dia berbisik byk di dalam hatinya. 'siot kau tu yg lemah! Lgipon kau yg langgar aku bengong! Haduhh..takpe, takpe...kau tunggu!' bisik Momo dlm hati. Namja tadi dh pergi mana hala dh. Malas nk bertengking dekat tempat awam nii. Silap² kena masuk mahkamah kan susah! Momo hanya menunduk kepalanya dari tadi sambil menggenggamkan tangannya. Dia genggam kuat cek oiii....'kau tunggu kau tunggu kau tunggu!'
☆☆☆
Namja tadi berhenti di depan rumahnya.
'Bravo! Line clear!'
Bang!
Satu tembakan mengenai dada namja itu. Namja itu tumbang di depan pintu rumahnya. Dh jadi arwah dh namja tu..innalillah...
'hek! Padan muka!'
Momo mengukirkan senyuman di bibir. Tanpa melengahkan masa, dia pon balik...
Tiba², dia dapat merasakan dirinya diperhati!
(Kalau dlm anime mesti keluar garis aura niehh😂)
Momo memalingkan kepalanya dan melepaskan dos tembakan tetapi tidak mengena. Dan, ada sesuatu di sebalik semak. Momo mengerutkan dahinya. Eiyokk...seram lak! Momo mendekati semak samun itu. Sikit lagi tangannya ingin mencapai semak itu, tiba² lehernya ditetak.
"Argh!" jerit sedikit Momo tpi x kuat lah.. alaa..bayangkan anime menjerit mcm tu. Author ni mmg kira anime je😂. Ok,ok..author kena blah sekarang! Nnti x pasal² author pon kena tetak sekali😲. Takuttt..
Momo jatuh. Tapi dia masih sedarkan diri cuma lehernya sakit sgt! Dia sedar yg kedua belah tgnnya diangkat oleh seorang namja.
"Weyh!!! Lepaskan akuuu!!!" tengking Momo. Puas Momo meronta ronta untuk lepaskan dirinya tetapi tidak berjaya. Dia dimasukkan ke dalam kereta polis.
"Muahahahahahah! Kitaorang dh dapat kauu!! Hahaha!"
'Ehek! Mcm polis pulak yg jahat lol'
Tiba² Momo tersedak. Polis nya pasai aaa😒 perah santan sgt! Lol😇
"Aiyokk...dh tersedak!😲"
'diorang ni polis ke org suruhan?😑 Perangai lebih daripada org gila tuh!'
✺✺✺
"Mana Momo? Tak balik lgi nihh😟" cemas Tzuyu. "Tu laa...dh janji kan nk lawan mkn ramen pedas! Duhaii!" rungut Dahyun. Dan lagi kau nk lawan.😑"lek lek..jangan bersedih brader. Aaaa~~" dh keluar dh lgu 'Jgn bersedih brader'.😂 "Jkjkjkkj kau nyanyi lagu tu lgi😆. Nk join gak! Aaaa~!!!" sampuk Sana. Wei anak dara! Sudah² la nyanyi lgu tuhh!! Tpi apa yg author cuba ckp dipalaukan :')
sidisnya hidup ini~βεrδαπβυηg..
Author byk mencarut dlm ch ni😆😆😆
Vστε αηd ςσππεητ♡
YOU ARE READING
When I Hate You... (STDMM)-twice
Action《PEMBUNUH BERSIRI》 Case: δαηα,Τzυyυ, Dαhyυη, Μιηα, Mσmσ. 『δτDΜΜ』 Vote and Komen jgn lupa ek😋!