Chap 31

162 17 2
                                    

Tok! Tok! Tok!

"Eh, asal lain mcm je bunyi org ketuk pintu tuh?" hairan Tzuyu. "Tu la. Cer kau pergi tgk siapa yg ketuk pintu tuh" arah Sana. "Hmm..kau ok lgi x?" tanya Tzuyu. "Aku ok dh. Badan pon dh x panas dh. Sakit kepala pon dh hilang" terang Sana. "Jujur!" paksa Tzuyu. "Eh, betullah! Takkan aku nk tipu pulak?!" kata Sana. "Oh, baguslah kalau mcm tu" balas Tzuyu.

Tok! Tok! Tok!

"Coming coming. Wait, Sana teman aku. Aku tetiba rasa x sedap hati je" ajak Tzuyu. "Hmm..K k.." balas Sana dgn malasnya.

Krekk (bukak pintu)

'Halemak! Naya aku!' bisik Tzuyu dlm hati. Muka Sana dh jadi pucat balik.

                               ***

"Eh, Momo!!!" jerit Sana dan Tzuyu sebaik sahaja mereka masuk penjara. "Eh, koranggg!!" balas Momo. Mereka menangis bersama dan berpelukan. Wait, Momo x peluk mereka sbb tgn dia kan kena ikat so Sana dan Tzuyu je la peluk Momo. "Wei, wei! Sudah² la peluk aku! Sesak nafas ni mak cik mak cik oiii!!!" jerit Momo. "Ok,ok. Rindu sgt kat kau. Sorry²😅" kata Sana. "Ehek. Okok" Momo meng'ok' je. Tiba², suasana menjadi sepi. "Lama kita x jumpa kan Momo?" Sana memecahkan kesunyian. "Hmm...Tu la" balas Momo. "Err..Momo! Knp rupa kau mcm pucat semacam?" tanya Tzuyu. "Err...ye..ye..ye ke?" hairan Momo. "Eh, dak ponnn...ye laa!" Tzuyu sempat lgi perli😂. Momo membuat mulut tanda 'o'. "Oit! Org tanya niiee -_- " tanya Tzuyu lgi. "Eikk? Tanya ape???" hairan Momo. Haihh~~ nyanyok lak kwn nih -_- . "K.E.N.A.P.A (haaa..sila baca cerita 'K.E.N.A.P.A' by STARZ_123. Eh, tiberr) M.U.K.A  K.A.U P.U.U.U.U.U.U.C.A.A.A.A.T.T.T.T.T.T.T.T.T??????" ha tudiaaa... kena eja satu² dh ;') "err...ntah :P " Momo tergagap. 'haishh...aku tanya smpai kena eja tpi itu jwpn kau pendek je! Bahenol sia😒 si nopal, si nopal. Anaknya bahenol'. "Betul² lahh" sampuk Sana.

"Betul! Betul! Betul!"

"Hareyy"

"X haram ponn ;) "

"Si nopal betoi!"

"Ha? Ape? Gopal?"

"Asal wujudnya gopal dlm cerita ni lakk -_- "

"Ye la! Habistu? Boboiboy? Ke Adududududu?"

"Kau nyanyi lgu ddu du ddu du ke?"

"Eh, taklah. Lagu stay :') "

"Kau nk stay kat sini ke?"

"Takde gunanya kalau aku stay kat sini sedangkan aku akan mati lgi 2 jam lgi.

"Dd..duu..ddu.."

"Lgu ddu du ddu du?"

"Sial😑"

"Aku manusia bukan sial ngek!"

"Wait, 2 jam lgi?!"

"Yup! Kau knp?"

Tzuyu dan Sana terkejut mengalahkan kuda belang kena ligan dgn singa apabila Momo ckp yg dia akan mati lgi 2 jam lgi. Huhu..gutbai Momo T^T

                     Bersambung...

Vote and comment♥

When I Hate You... (STDMM)-twiceWhere stories live. Discover now