"Momo! Betul ke apa yg kau ckp nih?! Kau melawak ke?!" tanya Tzuyu sambil tersengih mcm kerang bengong. "Knp aku nk tipu?! Betullah! Haish..Aku nk tunjuk apa lgi supaya korang boleh percaya?!" tengking Momo. "Err.. Kitaorang tanya je..." balas Sana. "Eihhh!!! Kau diam!!! Aku stress tau x aku stress!!!" tengking Momo lgi. Sana mengetap bibir, kaku dan mcm² lagilah. Tzuyu pon nmpknya dh naik angin. Dia lantas bangun, "Hoi! Kau pehal tiba² tengking org?! Tak betul ke?!" Tzuyu tengking balik. "Aku betoi! Kau tu yg x betul!" Hmm...elok. dua² x betul author rase -_- "amboiii...sedap je kata aku ni x betul! Kau pon sama la! Dasar kwn bengong!" (author pon x tahu la apa yg dh jadi dgn diorang→_→). "Hoi! Kau tu apa pulak?! Setan? T*l*l?! Crazy human?!" tengking Momo balik. Sana dh naik pening kepala. Dh nyut nyut dh kepalanya itu. Rasa mcm nk pengsan pon ada. "Damn! Kau kenape?!" balas Tzuyu. "Kau pon kenapa?!" marah Momo. Haih..nampaknya korang kena baca jugak cerita 'K.E.N.A.P.A' (kat ch 31 author ada tulis). Masing² tanya kenapa😂. "SUDAHHHHHHH!!!!!!" Sana cuba untuk menghentikan pergaduhan diorang. Sana kata rasa mcm nk tercabut tekak dh. "Momo! Knp tiba² kau jadi mcm nih?!" tanya Sana. "Jgn sibuk!" tengking Momo. 'Haih~tolonglah...Aku penatlahh><' bisik Sana dlm hatinya. Nmpknya, diorang sambung bergaduh. Haih..usaha sia² je Cik Sana oiii... Sana hanya duduk kaku sakit kepala katanya.Beberapa minit kemudian, Sana terdengar mcm 2 org budak tadi yg bergaduh tadi aha! Mcm main pukul²...Sana mengangkat kepalanya. Dia ternampak 2 susuk tubuh badan yg dihadapannya berdarah. Sana terkejut! Matanya mengalirkan air mata jernih. Seorang mati dicekik oleh rantai besi dan seorang lgi mati akibat ditikam oleh bahan tajam.
"Hiks..kenapa korang bergaduh kuat sgt? Kenapa korang tinggalkan aku sendirian? Kenapa korang mati depan aku? OMG! Peritnya hatiku ini~ T^T " Sana berkata sorang². Tiba², dia dapat idea untuk keluar dari penjara itu! "Ha! Ada sepit rambut!" kata Sana. Dia mengambil sepit rambutnya yg berada di atas kepalanya dan mengorek ngorek lubang kunci penjara itu menggunakan sepit rambutnya. Dan, akhirnya dapat dibuka! "Yeah! Teknik '5 minutes craft' menjadi! (๑ ิ ͜ʖ ิ) " Sana seronok. Dia cepat² keluar dari penjara itu tapi malangnya ada CCTV lakk...siren berbunyi lgi...
BANDUAN TERLEPASSS!!!
Haih~ berapa kali dh banduan ni terlepas -_- . Semua polis mengeluh😂. Apa jenis polis laa...lahai lahai...
Sana lari dgn pecut sepantas kilat. Zzup! Zass! Aaa...Ejen Ali(๑ ิ ͜ʖ ิ)! "Oh yeah! Oh yeah! Hit you with that ddu du ddu! Teretereteret! Eh, apa author merapu nihh??
Sana menyorok di sebalik lorong. Polis pon x dapat jumpa dia. Sana menjenguk sedikit muka dan nmpknya polis dh x de di kawasan tuh. Sana melepaskan hembusan lega. Tanpa membuang masa, Sana melangut ke atas dan byk tangga di sebalik belakang rumah² org di lorong itu. (Alaa..korang bayangkan je dlm Ninja Turtle tuhh😉) Sana memanjat tangga itu hingga ke atas bumbung. Dia menghembuskan nafas supaya dia kuat dan dia pergi ke hujung bumbung itu. Dia mendepakan tangannya.
"Hoi!"
Jerit seorang namja dari belakang. Sana berasa geram sebab menghalang tindakannya itu. Dia menoleh ke belakang dan dia kenal sgt rupa mamat poyo tuh.
Bersambung...
Vote and comment♥
YOU ARE READING
When I Hate You... (STDMM)-twice
Action《PEMBUNUH BERSIRI》 Case: δαηα,Τzυyυ, Dαhyυη, Μιηα, Mσmσ. 『δτDΜΜ』 Vote and Komen jgn lupa ek😋!