STDMM Pov
"weyh, Momo, Dahyun, Tzuyu. Tgk² la diorang gak. Aku ngan Mina nk pergi bayar bil hotel dulu. Meh sini brg² korang" arah Sana. "Okay. Nah" balas Momo, Dahyun dan Tzuyu. "Korang tunggu ek, aku ada cadangan tpi nk pergi bayar dulu" kata Sana lgi. "Beres bos!" jawab Dahyun.
End Pov
"Wei, korang. Tgk ni!" panggil Namjoon. "Ada apa bos?" tanya Seok Jin. "Kapak dan pistol sampai berbilah bilah. Dah la berdarah. Tak jaga kebersihan ke diorang nih😑?" Namjoon berleter. "Tu la" sampuk Jungkook. "Wei, korang!" panggil Park Jimin. "Apa lgi?!" jerit Jungkook. "Aku jumpa frame la! Asal budak sekolah pon membunuh juga?! Aku mcm x percaya!" kata Jimin. "Itu yg aku tertanya tanya. Asal diorang nk bunuh semua org? Apa motif mereka??" Seok Jin sudah mula keliru. Mereka mula meneroka bilik yg diduduki oleh pembunuh² itu. Tiba², Jimin terjumpa sesuatu. "Diari??" hairan Jimin lalu mengambil diari itu dan dia mula membaca diari itu.
❛Nama : Minatozaki Sana❜
Jimin membuka helaian lain.
▷1 January 20...◁
Aku menjejakkan kaki ke sekolah 'Muzical School'. Aku sgt sukakan muzik sebab itulah aku masuk ke sekolah ini. Sudah lama aku menunggu tawaran dari sekolah ini dan akhirnya sampai juga tawaran itu kepada aku.
Aku berjalan menuju ke kelas aku setelah diberitahu oleh seorang guru. Semua org menjeling aku ketika aku sedang berjalan. Aku hanya membuat buat x nmpk jelingan maut mereka tu. Smpai sahaja dlm kelas, aku diperkenalkan oleh seorang guru. Itulah guru kelas aku, Mr. Lee. Semasa aku diperkenalkan, aku ternampak dua org yeoja sedang berbisik bisik sambil menjeling aku. Aku hanya membiarkan sahaja.
Selepas habis waktu persekolahan, aku dipanggil oleh seorang yeoja yg berbisik bisik tdi untuk berjumpa dgnnya di bilik persalinan perempuan (Aku just ikut jerr). Tpi, nasib aku malang. Dia memasukkan aku ke dalam tong sampah yg kotor, yg lgikan bernajis itu. Dia memasukkan air ke dalam tong itu untuk membuatkan sampah² itu menjadi lgi busuk dan membuatkan aku lemas di dalam tong sampah itu. Aku berasa sgt sesak nafas pada waktu itu. Tiba², aku terdengar suara seorang yeoja menyuruh mereka berhenti membuat tindakan itu. Mereka pon berhenti membuat tindakan itu dan yeoja itu menjadi pengganti aku. Dia ditumbuk berkali kali. Akhirnya mereka berhenti membuat tindakan itu kpd yeoja itu. Aku bertanya dia, "awak ok?". Yeoja itu menjawab, "emm...ok..". "Maaflah, disebabkan sayalah awak cedera..." aku berasa sgt bersalah kpd yeoja itu. "Eh, taklah! Mmg saya nk tolong awk. By the way, awak budak baru kan?" tanya yeoja itu. "Yup, sayalah budak baru!". "Ouhh...Annyeonghaseyo! Nae ileum-eun Dahyun imnida'!!" yeoja itu mengukirkan senyuman kepadaku. "Annyeong Dahyun!" aku memberikan senyuman manis kepadanya. "Nae. Awak pula!^^". "Annyeonghaseyo, Minatozaki Sana imnida'! Awak boleh panggil saya Sana. Saya dari Jepun🇯🇵". "Hai Sana! Selamat berkenalan!😊". "You too😉". Kmi mula bermesra sejak hari itu."Perghh!! Bapak panjang dia tulis diari!😂" kata Jimin sendirian. "Jiminahh!! Mana kau?!!" panggil Seok Jin. "Ya, ya! Aku kat sini!!" balas Jimin. Jimin cepat² menyimpan buku diari itu ke dalam begnya dan menuju ke arah Seok Jin.
STDMM Pov
"Huhh~ lamanye Sana pergi buat hal dia tuh!😴" keluh Mina. "Lek aa..baru 45 minit dia pergi..satgi balik la tuu.." pujuk Momo. "Hmm..ye laa😒" balas Mina. "Yo! Ada sesiapa sebut nama aku kah?!" sampuk Sana. "Oit! Panjang umur kau😂" panggil Dahyun. "Habistu?? Takkanlah pendek umur lakk??😗" tanya Sana. "Eh, mana ade😆😆😆.. kite x ckp poun😕" balas Dahyun. "Ye ke x ckp?😏 Hmm.. Lantaklah!😛 Aku ada plan buat masa skrg!" kata Sana. "Ha?! Plan apa lakk??😪" hairan mereka semua.
☆bersambung...
Vomment 💕
YOU ARE READING
When I Hate You... (STDMM)-twice
Action《PEMBUNUH BERSIRI》 Case: δαηα,Τzυyυ, Dαhyυη, Μιηα, Mσmσ. 『δτDΜΜ』 Vote and Komen jgn lupa ek😋!