023 ;;

49 12 0
                                    

sebulan kemudian .

Mina pov .

' weh Mina ' panggil Daniel  .

' pehal ? ' soalku kembali .

' harini ada student baru masuk , dengar cerita yeoja . boleh la aku ngorat hehe ' ujar Daniel bersungguh .

' kau dengan ngorat kau boleh gi mampos ' ujarku selamba .

' eleh , tahu la kau jeles aku nak ngorat awek lain ' ujar Daniel memerli .

' hell no , jijik nya . aku just suka Park Jimin okeyy ' ujarku sambil menekankan nama jimin .

' eleh , kalau kau lambat ada orang rembat susah , Mina ' ujar Daniel memberi amaran .

' eh eh kau , jaga sikit mulut tu . Aku cili kang ha baru padan muka ' ujarku sedikit marah .

' tak kesah werk ' ejek Daniel kepadaku sambil membuat mimik muka mengejek .

' ee kau ni ak– ' belum sempat aku membalas . guru kelas merangkap cikgu math memotong .

' stand up class ' ujarnya .

para pelajar di kelas 5ss terus bangun dari kerusi .

' goodmorning teacher ' semua pelajar memberi ucapan .

' ok goodmorning class , sit down ' ujarnya lagi .

' thankyou teacher ' para pelajar mengucapkan terima kasih setelah itu semua terus duduk .

' ok today , we have new student here . pls come in ' ujarnya sebelum ada seorang yeoja masuk berpakaian seragam sekolah .

' okey , pls introduce urself ' ujar cikgu kepada pelajar yeoja itu .

' hi . im Kim Jiwon , a beautiful girl and a smart student here . sila beri tunjuk ajar ' ujarnya memuji diri .

' buuu ' satu kelas tidak mempersetujui kenyataan yang dia cantik dan pandai .

Kalau dia pandai , dia akan masuk dalam kelas 5ST . Bukan 5SS . terserlah la dia ni bodoh . Kan kan ?

' okey thankyou jiwon , awak boleh duduk disebelah hayoung . hayoung sila angkat tangan ' ujar cikgu kepada jiwon .

' okey teacher ' ujar jiwon setelah itu berlalu ketempat duduknya disebelah hayoung .





——

vote and comment gais .

『 promise | pjm 』Where stories live. Discover now