Kapitel 17

2.7K 74 28
                                    

Jayden och jag sitter i bilen påväg hem till Jaydens lägenhet. Jag har faktiskt aldrig varit i hans lägenhet innan om jag tänker efter. Men det känns skönt att komma bort från mina dumma föräldrar.

''Hur mår du?'' frågar Jayden medans han svänger in på en mindre gata.

''Sådär, lite bättre antar jag'' svarar jag.

Jag kan inte förstå mitt liv. Varför just mig av allihopa i världen? Kunde inte jag bara ha föds till ett djur eller något istället? Tydligen inte.

''Här är det'' säger Jayden och pekar på ett litet hus med bara två våningar. Vilket jag antar att hans lägenhet ligger i.

Jag kliver ur bilen och går fram till porten bakom Jayden. Det visar sig att han bor på andra hela våningen. Men så stort var det inte.

Det första jag ser är en stökig hall, med skor och kläder huller om buller på golvet att man måste kliva över allt för att komma in. Sedan det lilla mysiga köket med massa tavlor på väggarna. Faktiskt ganska fint. Toan hade bara em dusch, handfat och toalett, väldigt litet och trångt. Vardagsrummet är nog det största rummet, men även där låg massor med grejer överallt. Tillsist kikade jag in i Jaydens sovrum, och av min förvåning så var sovrummet det mest städade rummet. En fin dubblesäng, fina gardiner och en svart träbyrå.

''Vad mysigt det är'' viskar jag och Jayden nickar en aning.

Långsamt går Jayden mot mig och kysser mig passionerat på munnen. Hans ena hand slingrar sig nedåt mina bröst och den andra handen mot min rumpa. Vi fortsätter att kyssas och han biter mig lite på läppen för att få min mun att öppnas. När jag öppnar munnen möts våra tungor i en dans. Han klämmer på min rumpa och föser mig närmare honom.

Men då slutar jag. Jag puttar bort honom och kollar skräckslaget på han.

''Varför gjorde du så?'' frågar han.

''Förlåt, jag vill bara inte, alla tankar med Adam poppar upp i huvudet igen'' svarar jag och föser bort en liten tår.

Jayden kommer fram och kramar mig, hårt.

''Såja, allt kommer försvinna snart'' säger han.

''Nej, det kommer aldrig att försvinna från mina tankar Jayden, som kommer alltid att finnas där bak i mitt huvud, och plåga mig dag som natt'' svarar jag.

''Men det kommer att bli lättare att handla med hjälp av tiden, jag lovar älskling'' säger han.

Jag orkar inte svara mer så jag bara står där och kramar om honom. Allt känns så skönt, så tryggt när jag är med honom. Men jag vill inte ta nästa steg med honom än. Inte såhär nära inpå allt som har hänt. Jag vill ge det tid, och jag hoppas han förstår.

''Är du hungrig?'' frågar han och kysser mig på munnen.

''Lite'' svarar jag.

''Ska vi baka något? Hitta på något kul att göra'' frågar han.

''Javisst! Men jag vill ha kladdkaka'' svarar jag och skrattar.

''Då bakar vi en stor kladdig kladdkaka till min lilla prinsessa''

Vi började med att ta fram allt vi behövde inför vårat bakande och sedan körde vi bara på. Smöret hit och mjölet dit och så vidare.

Då från ingenstans kastar Jayden en hand full med mjöl i mitt ansikte och hela jag blir vit. Jag skrattar hysteriskt så att mjölet sprutar från ansiktet.

''Nu är det krig!'' skriker jag innan jag tar en stor hand full med mjöl och slänger på Jayden tills alla hans kläder är vita.

''Fusk!'' skriker Jayden och mular mig med en stor klick med smör. Usch!

''Sådär får man inte göra'' skrattar jag och gör likadant mot honom.

Efter en stunds krig slutar det med att både jag och Jayden ligger i det stökiga, mjöliga köket på golvet och skrattar hysteriskt.

''Det här borde vi göra om, fast kanske i ditt kök nästa gång'' skrattar Jayden och jag förstår vad han menar. För det blir verkligen stökigt, haha.

När vi väl har lugnat ner oss sätter vi in kladdkakan i ugnen och bestämmer oss för att kolla på film. Eller ja, trodde vi ja.

Vi satte igång filmen och precis när den startar så slänger sig Jayden över mig och våra läppar möts i en hastig blöt kyss. Hånglandet blir mer intensivt och helt plötsligt känner jag Jaydens ena hand på mitt ena bröst. Men jag låter honom faktiskt ha handen kvar. Eftersom det kändes så rätt, detta ögonblicket, denna kväll. Just nu kände jag mig trygg med honom, som om att han alltid kommer att skydda mig.

Handen glider in under min tröja, snuddar vid min ena bröstvårta och klämmer om mitt bröst. Då kommer en annan hand som då tar tag i min ena hand och föser den ner mot en hård bulle. Vilket jag mycket väl vet vad det är, och jag förstår precis vad han vill.

Jag knäpper upp hans byxor medans han försöker ta av mig min tröja. Det slutar med att vi ligger i soffan utan några kläder på oss alls. Om jag verkligen tänker efter, så kommer jag ihåg att Jayden har sätt mig naken en gång förut. Men jag bryr mig inte. Nu är nu och jag ska älska denna stund.

''Vill du?'' frågar han och jag nickar till svars. För jag vill verkligen.

Då känner jag något hårt pressas in i mig. Snabbt och långt in går den medans jag släpper några stön ifrån mig. Jag tyckte nästan att det var lite pinsamt, men samtidigt skönt. Jag älskar denna stund.

~~~

Båda jag och Jayden ligger i soffan helt utmatta. Filmen har precis slutat, och likaså vi. Det var helt underbart. En gnista som tändes inuti mig. Det kändes rätt, för denna gången ville jag.

''Jag älskar dig Melodie Svensson''

''Jag älskar dig Jayden Dahl''

-----

Sådär, det var allt på detta lilla kapitlet.

Kan börja med att jag har väldigt mycket i skolan just nu, jag bor på internat och har hur mycket läxor som helst. Så jag får skylla på det om jag inte hinner att skriva. Men jag försöker!

Nästa kapitel kommer inom 2 veckor. (Jag ska försöka att lägga upp ett kapitel innan max 2 veckor)

Puss & Kram på er!

Kidnappad & kärWhere stories live. Discover now