Hallå alla mina läsare!
Jag har nu efter en väldigt lång tid, bestämt mig att börja skriva igen.
Som ni kanske redan har sett så har jag börjat med en ny bok (igen).Men denna boken ska jag faktiskt lägga ner tid, arbete och erfarenhet på. Jag lovar. Och en annan sak jag kan lova är att minst ett kapitel varje månad ska läggas upp. Det kan bli fler såklart😊
Men nu till några andra lite dåligare nyheter. Jag vet att det är väldigt många som vill att jag ska fortsätta med denna berättelsen. Men, jag har helt tappat lusten i att skriva klart denna boken. Allt eftersom detta är min första bok, ganska dåligt upplagt och lite konstig då o då. Nu när jag läser den skrattar jag faktiskt.
Men ni har varit så himla gulliga och stöttat mig enormt. Om jag skulle haft några idéer kvar till denna boken så skulle jag såklart ha fortsatt. Men som det ser ut nu, så ser det inte så ljust ut för slutet på denna boken.
Men det kommer kanske i framtiden.
Tills dess så kolla in min nya bok som jag ständigt ska publicera och vara delaktig i. Jag lovar.
Den heter "flickan med guldsmycket".
Handling:
Det här är en berättelse om mobbning. Det förekommer våld, trakasserier, olika sexuella handlingar och misshandel. Så känsliga läsare varnas!
••
Haley Link är en 16 årig tjej som har varit mobbad i ca sju år och än håller det på.
••
Men när den nya killen Teo visar sig i hennes liv, förändras allt. Det börjades helt fel, men efter det växer deras band bara starkare och starkare för varje dag som går.
••
Två liv tillsammans, är oemotståndliga. Glöm aldrig det allihopa. Be någon om hjälp.Hoppas ni forsätter att stötta mig, fast i den andra boken istället.
Tack för denhär fina tiden i denna boken. Pussar och kramar, Rebecka.
STAI LEGGENDO
Kidnappad & kär
Teen FictionMelodie är en glad 16 åring som har precis slutat 9:an och har nu sommarlov. Sarah hennes bästis och Mel bestämmer sig för att fira sommarlovet med att gå på fest. På festen träffar hon Adam, en snygg vältränad kille. Men plötsligt från ingenstans f...