[1.] XiuChen-EXO

3.3K 23 5
                                    

~Xiumin szemszöge~

Szombat reggel van. Ugyan olyan nap volt,mint a többi. Legalább is Xiumin ebben a hitben ébredt.

Az anyukája egy pillanattal később benyitott a fiú szobájába,és minden kertelés nélkül belevágott a közepébe:

-Xiu kicsim,van egy meglepetésem számodra! -Mosolygott a nő,és lelkesen a még kómás Xiumin ölébe tett egy dobozt,aminek a tetején lyukak voltak.

-Meglepetés? Miért? És mi van ebben? -Értetlenkedett. Egy pillanat alatt eltűnt belőle az álmosság ,helyette a kíváncsiság váltotta fel.

-Meglátod,ha kinyitod! Viszont most mennem kell dolgozni. Bánj vele jól! -a nő megpuszilta fia homlokát,és már el is hagyta a szobát.

Xiumin összeráncolt szemöldökkel bámulta a dobozt. "Bánj vele jól!"

Még is mi lehet ez?

Tárgy már biztosan nem...

Gondolta,majd óvatosan kinyitotta a lyukacsos karton dobozt,amiből azonnal kidugta a fejét egy kicsi, fekete macska. Xiuminnak felcsillant a szeme mikor meglátta,és magához vette az apró jószágot. Mindig is szeretett volna egy kisállatot,és végre kapott egyet. Nagyon örült ennek a kis drágaságnak. Hálás volt az anyukájának.

-Na szia cica. Adok neked egy nevet,jó? -Simogatta meg a cica fejét,aki egyből dorombolva a tenyerébe bújt.

-Nagyon aranyos vagy. -puszilta meg a cicát.

-Hm..Legyél Chen. Ez tetszik,ugye?

A kis macska nyávogott egy kicsit,és Xiuminhoz bújt.

Jobban nem is kezdődhetett volna ez a nap. Xiumin és Chen nagyon jól kijöttek egymással. Xiumin megnyugodva konstallálta,hogy anyukája előre megvett mindent,ami kell egy macska gondozásához.

A nap végén Xiumin hanyatt feküdve aludt el az ágyában,Chen pedig a fiú mellkasán összegombolyodva.

1 hét elteltével ugyan így ébredtek,de ezen a napon minden megváltozott. Xiumin épp az ágyában olvasott. Chen félig rajta,és csillogó szemekkel figyelte gazdiját. Xiumin mosolyogva ránézett kedvencére,majd egy pillanat múlva mintha csak lekaparták volna azt,sokkoltan bámult. Chen egyszerre csak a fekete gombszemű aranyos kis macskából,egy Xiuminnál fiatalabb fiúvá változott.

-Olyan szép vagy gazdim! -Szólalt meg csodálattal teli hangon.

-Mi...mi a..Mi az isten történt??? Mi lett Chennel,és ki vagy te?! Még is mi volt ez?! -A fiú azon nyomban kiakadt,hogy visszatért a sokkból.

-Én vagyok az Xiumin! Chen,a cicád! -vigyorgott rá szélesen.

-Ne haragudj,Gazdim..Nem akartalak megijeszteni. -bújt Xiuminhoz,és mintha még mindig csak egy macska lenne,dorombolni kezdett.

D-dehát ez lehetetlen..Chen egy macska. Hogy lett ember belőle?

Xiumin nem értette,hogy lehetett ez.

-Chen..ezt..hogy csináltad? Te nem vagy ember..Mégis hogyan..?

-Tudod,Gazdim,én nem csak egy egyszerű macska vagyok. Én emberré tudok válni,ahogy azt láthattad. Eddig nem mertem megmutatni,mert féltem,hogy kidobnál..Bízom benned,és úgy éreztem neked megmutathatom az igazi valómat. -mosolygott szelíden Chen. Xiumin még így is kivett a tekintetéből egy kis bizonytalanságot.

-Értem..De miért nem merted? Tudom,hogy nem reagáltam valami jól,de...azért nem kellett volna félned. -Mosolygott Chenre,és megsimogatta a haját.

-Azért,mert féltem,hogy megutálsz,vagy félsz tőlem,aztán pedig kidobsz,és újból kóbor cica leszek.. -sütötte le a szemeit szomorúan.

Xiumin szíve összefacsarodott. Nem akarta a kis cicáját,akit annyira szeret, szomorúnak látni. Magához ölelte,és gyengéden simogatta a hátát.

-Chen...Nem kell félned. Te vagy az én drága kiscicám,és semmi pénzért nem válnék meg tőled..Nem érdekel,hogy ember vagy e,vagy macska..mindkettő te vagy. Látom rajtad. Szeretlek kis Chenem!

-Gazdim..köszönöm! Te vagy a legjobb! Szeretlek Xiu gazdi. -Bújt hozzá meghatódva.

Eldöntötték,hogy ez az ők kis titkuk marad. Chen boldog volt,mert végre egy szerető gazdát kapott,aki gondoskodik róla,és nyugodt szívvel változhat át. Xiumin pedig örült,mert övé volt a világ legkülönlegesebb kiscicája.



Kpop One shots [HUN]Where stories live. Discover now