Halihó! Még mielőtt belekezdenénk, szeretnék előre szólni, hogy ez egy olyan történet lesz, amiben a szereplők Kino lesz, és az olvasó, azaz ti/te. Éppen ezért, ha összefutsz azzal a jelzéssel, hogy [y/n], az azt jelenti, hogy your name=te neved. Oda értelem szerűen a te nevedet képzeld oda!
A másik dolog, amit mondani akartam előtte, az az, hogy üzenetben, lehet nekem írni, ha valakinek van egy saját elképzelése, milyen os-t olvasna, én pedig megírom! Ezt is az egyik olvasóm kérte, név szerint @alexandra19990645
Na de lássunk is neki! Jó olvasást, és remélem tetszeni fog mindenkinek!
Kino szemszöge:
Új tanév, új diákok, és újra jön a 10 hónapnyi tanulás.. De nem nekem. Én csak átadom a sok tudást a diákoknak. Az egyik nagy nevű Söuli egyetemen tanítok már 4 éve, és imádom a munkám.
Jelenleg épp kifelé tartottam az egyetem nagy ajtaján, ugyanis vége volt az első napnak, nekem pedig egyszerű szaktanár lévén semmi dolgom nem maradt az iskolában, így nyugodtan haza indulhattam. Amikor már léptem ki a kapun, és igyekeztem előhalászni a zsebemből az autóm kulcsait, egymásba ütköztünk valakivel. Az illető leejtette a táskáját meg pár papírt, én pedig kézségesen lehajoltam, és segítettem összeszedni neki.
- Úgy sajnálom! Ma olyan ügyetlen vagyok..-néz rám kicsit csalódottan. Rápillantottam, és a lélegzetem is elakadt. Ilyen szép lányba sem ütköztem még bele.
[szerk. megj.: Ha netán fiúk is olvasnák ezt, akkor ő egyértelműen fiút képzeljen oda ^^'']
- Ugyan, semmi baj. Én is elég figyelmetlen voltam.-mosolyodok el bíztatóan, és odaadom neki a papírjait.
- Gondolom új vagy itt.-mondtam.
- Ennyire látszik?-sóhajtott. -Igen, ez volt az első napom. Kicsit ideges voltam, de igazából egész jó eddig abból ítelve, amit eddig láttam.-Aprót bólintottam.
VOUS LISEZ
Kpop One shots [HUN]
FanfictionItt találhattok majd pár általam írt OS-t. Magamtól írom őket,de szívesen fogadok kéréseket,hogy milyeneket olvasnátok szívesebben. Jó olvasást,és remélem tetszeni fog! ^^