-Kedden-
~Jisung szemszöge~Ez egy mérhetetlenül csodálatos keddi nap. Az idő kellemes,az osztálytársak jó fejek. Az óráim érdekesek,és ez életem egyik legjobb napja.....Ja várj,még sem. Ez nem egy musical, vagy egy tündér mese.
Reggel elaludtam. Az osztálytársaim "vicces" kedvükben vannak. A matek dogám gyenge lett. Az eső esik,és jelenleg egy halálosan unalmas művészettörin ülök. És ez még csak a harmadik óra...még lesz ezen kívül négy órám,plusz a kötelező szakkör...csak tudnám minek.
Már azt tervezgettem órán,hogy hány fajta módon vehetnék véget ennek a halálos unalomnak,vagy szökhetnék ki Kanadába,csak ne itt sorvadjak el.
Lassan már csak annyit csináltam,hogy magam elé bambulva vártam,hogy a hátra lévő harminc perc, leteljen az órából,aztán repüljek ki szünetre,mint egy kis madár. Egyszer csak megrezdült a padomon pihenő telefonom. Óvatosan elvettem onnan úgy,hogy a tanárnő ne vegye észre,majd feloldottam a telefonom. Ekkor vettem észre,hogy Minho írt.
Halványan elmosolyodtam,és megnéztem az üzenetet.Éljen megérkezett a megmentőm!!
M: Szia! Hyunjin megadta,hogy vagy fent kakaotalkon.. Remélem nem baj.
J: Szia. Nem,dehogy. Sőt! Most mentettél meg. Már kezdtem belehalni ebbe az unalomba :ss
M: Miért,milyen órád van?
J: Művtöri,de borzalmas..és még fél órát hallgatni kell a tanárnő prédikációját.
M: Jujj az nálunk is nagyon rossz. Bár mi most tesin kimentünk az udvarra,és szabadfoglalkozás van. Hehe :33
J: A mázlista T^T
M: Nyugi,nyugi boldogítalak..már csak az kéne,hogy elpatkolj óra közepén. Még szükségem van rád mókuska~
Jól láttam? Szüksége van rám!!
Már egy ideje vigyoroghattam,mert a tanárnő ezt észre vette,és megkérdezte,hogy minek örülök én ennyire.
-Én? Uhm...semminek tanárnő -mosolyogtam kínosan. Nagyon nem hatotta meg a válaszom,de annyira azért nem érdekelte a dolog,így visszafordult papolni.M: Naaaa mondtam,hogy ne patkolj el :ccccc
J: Itt vagyok. Tényleg szükséged van rám?
M: Tényleg.
J: Mennyire?
M: hmm.......
M: HALÁLOSAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN
-Úristen... -visszafolytva felnevettem,és szerencsémre épp most ért véget az óra,így nem volt gáz...annyira.
J: Olyan bolond vagy XDD
M: Most nevetsz,igaz?
J: Nagyon xdd
M: Király,akkor sikerült :3
J: Mi?
M: Megnevettetni ^^
M: De most mennem kell. Még beszélünk, kis mókus <3
J: Szia <3
Sziveztüünk!!
Ez a kis beszélgetés vele jól megtette a hatását,ugyanis annyira jó kedvem lett,hogy a nap egész hátralévő részében vidám voltam,és semmi,illetve senki nem tudta elvenni ezt a kis happységem. Habár igaz, hogy ma nem találkoztunk Minhoval,viszont még délután és este is beszéltünk kakaotalkon. Vacsoránál pedig feltűnt anyáéknak a furcsán nagyon jó kedvem.
CZYTASZ
Kpop One shots [HUN]
FanfictionItt találhattok majd pár általam írt OS-t. Magamtól írom őket,de szívesen fogadok kéréseket,hogy milyeneket olvasnátok szívesebben. Jó olvasást,és remélem tetszeni fog! ^^