WinWin szemszöge:
Idegesen toporogtam a szobájában. Már fél órája megjöttem, de ő még mindig a gépnél ül, és játszik. Tipikus antiszoc japán gamer.
- Nakamoto Yuta! Most gyere el a géptől! Nem ezért utaztam másfél órát!- Bosszankodtam.
- Jajj, nyugi már! Mindjárt vége a meccsnek! Csak még egy kis időt adj!- Mondta, miközben tovább nyomkodta azt az értelmetlen játékot, aminek már egy jó ideje a függője. Ki kell rángatnom ebből, mert már unom.
Az ablakához léptem, és széthúztam a függönyöket, ezzel is több fényt engedve a szobába. Yutának ez nem tetszett, mert majd' kiégett a retinája is, de ez engem most cseppet sem érdekelt. Amíg szétuntam a fejem, gondoltam rendet teszek a szobájában, mert borzalmas nagy rumli uralkodott bent.
- Nem értem, hogy tudsz ekkora disznó ólban élni..- sóhajtottam. Ő csak vállat rántva tovább játszott. Én ezután kinyitottam az ablakot, hogy oxigénhez is jussunk. A mosatlanokat összegyűjtöttem, amiket a konyhába vittem, majd a szeméttel is ugyan ezt tettem, csak azokat a kukába dobtam. A szennyeseit szépen a mosógépbe raktam. Ezután még megcsináltam vagy nyolcvanezer dolgot, és egy kis idő múlva már olyan nagy rend és tisztaság volt a kosz és rumli helyett, hogy mikor Yuta végre hajlandó volt abba hagyni a kockulást, és körülnézett a művemen, az álla is leeset.
- Hű, WinWin, te egy angyal vagy!- Mosolygott rám. Csak megforgattam a szemeim.
- Hát persze.- Leültem az ágyára, és az anime figuráit néztem a szemben lévő polcon.
- Most miért vagy ilyen?- Jött ide hozzám szomorkásan, és leült mellém.
- Yuta, nem tudom feltűnt e, de mióta elkezdtél kockulni azzal a hülye játékkal, elhanyagolsz, egész nap a szobádban kuksolsz, csak két hetente találkozunk. Ennyire ne függj rá!- Szidtam le, és elfordultam tőle.
- Ne haragudj, Winwin..- Bújt hozzám, de mikor látta, hogy nem nagyon hatott rám, felállt, és visszament a gépéhez. Már kezdtem volna sírógörcsöt kapni, amiért most is inkább a gépét választja helyettem, de legnagyobb meglepetésemre kivette a játék cd-jét, leült elém a földre törökülésben, és a szemem láttára törte ketté.
- Yuta, te most komolyan...?- Kezdtem bele nagy szemekkel.
- Igen.. Figyelj, nem akartalak megbántani, jó? Tudom, túl sokat játszottam vele. Ne haragudj.. Többet nem fordul elő ilyen!- Fogta meg a kezeim, és mélyen a szemeimbe nézett.- Annyit nem ért, hogy mérges legyél rám.
- Tudom, Yuta... Nem tudnék rád haragudni.. Csak egy kicsit rosszul esett.- Ültem le hozzá, és megöleltem. Egyből a karjai közé vont. Egy puszit nyomott a hajamba.
- Yuta, akkor ma eljössz velem a könyves boltba?- Húzódtam el tőle, hogy a szemébe tudjak nézni.
- Persze, az én kis könyvmolyomnak bármit, ha ezzel is kiengesztellek.- Bólogatott, és az arcomat simogatta.
- Köszi.- Simultam a tenyerébe, mint egy kis cica. Ő ezen csak mosolygott. Szerinte ilyenkor nagyon aranyos vagyok.
- Figyelj, Yuta.. Mi lenne ha előtte elmennél egyet zuhanyozni?
- Miért? Talán büdös vagyok?- Pislogott nagyokat.
- Csak egy kicsit... Látod? Ezért nem kell kockulni..- Álltam fel, és őt is felhúztam, majd megindultam vele a fürdő felé.
- Lehet igazad van..- Nevetett kínosan a japán barátom.
Miután gyors lefürdött, megszárítottam hosszú, vörös haját, majd szépen kifésültem.
- Mondtam már, hogy mennyire imádom így a hajad?- Mondtam mosolyogva, miközben összefogtam neki, olyan tipik anime karakteresen.
- Még nem, de akkor így hagyom.- Fogta meg a kezem, és nyomott rá egy apró csókot. Akaratomon kívül is elpirultam. Pedig tényleg nem szokásom, de neki néha még is sikerül elérnie.
(Szerk. megj.: Ugye láttátok Yuta haját? Most tényleg hosszú és vöri, és annyira animés, és és én annyira fanolok rajtaaaaaaaaaaa)
A könyvesboltban csillogó szemekkel rohantam egyik könyvtől a másikhoz. Most akkora a választék, és mind annyira jónak tűnik, hogy nem lehet választani! Végül, mikor már "csak" négy könyv közül próbáltam dönteni, hogy melyiket vegyem meg, Yuta mellém lépett, megkocogtatta a vállamat, és a kezembe nyomott egy olyan... 400 oldalas könyvet. Mikor elolvastam a címét, felcsillantak a szemeim, hisz ez az a könyv volt, amit már régóta kerestem, de nem hittem volna, hogy pont itt találnánk rá, ezért nem is próbáltam keresni.
- Úristen, Yuta! Nem hiszem el!- Néztem rá szélesen mosolyogva.
- Pedig kéne. Ez az utolsó, gyerünk vedd meg.- Tolt meg mosolyogva a kassza felé. Jó kedvűen mentem, és vettem meg a könyvet, amit már régóta annyira szerettem volna. Mikor mentem volna vissza Yutához, aki még nézelődött egy kicsit, észre vettem egy másik könyv kupac közepén egy mangát. Jobban megnéztem a példányt, és tényleg egy teljes egészében japán nyelvű, hátulról visszafelé olvasandó manga volt. Gondoltam Yuta örülne neki, ezért még gyorsan megvettem azt is, aztán már tényleg odamentem a barátomhoz, és együtt megindultunk hozzá.
- Nézd, hoztam neked is valamit. -Tettem az ölébe a mangát. A lélegzete is elakadt.
- Azta! Itt is árulnak mangákat?
- Úgy tűnik. Na, és tetszik?
- Hát még szép! Nagyon örülök neki, köszönöm.- Ölelt magához, és megpuszilta az arcom.
- Nincs mit.- Pusziltam meg én is.
Ez után már egymás mellett feküdtünk az ágyon, olvastunk, és lehet másoknak ez egy unalmas időtöltés, mi el voltunk, mert ezt is együtt csináltuk.
ČTEŠ
Kpop One shots [HUN]
FanfikceItt találhattok majd pár általam írt OS-t. Magamtól írom őket,de szívesen fogadok kéréseket,hogy milyeneket olvasnátok szívesebben. Jó olvasást,és remélem tetszeni fog! ^^