Az első alkalom után minden szombaton együtt gyakoroltatok. Yugyeom gyakran megjegyezte, hogy sokat fejlődtél, ami nagyon jól esett neked, és az önbizalmad is sokat nőtt ezáltal. Gőzerővel készültél a következő válogatóra, hogy táncos lehess a JYP-nál.
Egyik alkalommal viszont, mikor elindultál haza, Yugyeom picit lemaradt, mert megbeszélt valamit a recepcióssal. A tánciskola épületét elhagyva átmentél a túloldalra, majd befordultál a sarkon. Azaz, csak fordultál volna, de ott állt egy részeg férfi, aki ijesztően mosolygott rád. Igyekezted levegőnek nézni az alakot, de ő ezt nem akarta annyiban hagyni. Durva és furcsa dolgokat mondogatott neked, és odáig ment, hogy a csuklódnál fogva rángatni kezdett. Egy ideig ellenálltál, és kiakartad húzni a csuklód a kezéből, de ez kezdett átváltani ijedségbe, mert tényleg nem tudtál szabadulni, ő pedig csak egyre jobban a falhoz szorított, hogy ne tudj elszökni. Segítségért kiáltottál végül, és legnagyobb szerencsédre megjelent Yugyeom, aki kiszabadított. A részeg férfi feladta a próbálkozást, és elszaladt, bár ha rád is ilyen csúnyán nézett volna Yugyeom, te se reagáltál volna másképp..
- [y/n], jól vagy? - Figyelt aggódva Yugyeom. Megkönnyebbülten sóhajtottál egyet.
- Igen, köszönöm. - Néztél rá hálásan. Legnagyobb meglepetésedre magához ölelt, ami nagyon jól esett neked. Visszaölelted.
- Haza kisérlek, jó? Nem akarom, hogy mások is zaklassanak.. - Motyogta. Aprót bólintottál. Elindultatok hozzád.Az eset után Yugyeom nem engedte többet, hogy egyedülj menj haza tánc után, ezért mindig haza kisért. Eleinte zavarban voltál emiatt, majd megszoktad, és kifejezetten örültél a társaságának. Közelebb is kerültetek egymáshoz a sok beszélgetés által. Idővel, ahogy közeledett a válogató, különös, új érzések kerítettek hatalmába minden alkalommal, mikor együtt voltatok. Nem tudtad először, hogy miért, így nem is nagyon akartál ezzel törődni, és inkább elnyomtad magadban.
A következő szombaton, mikor találkoztatok Yugyeommal, köszönés helyett egyből a nyakába ugrottál, és miközben agyon ölelted, végig csak azt szajkóztad, hogy felvettek, és mennyire hálás vagy amiért annyit segített neked. 2 hónapig jártatok szombatonként táncolni.
- Ugyan, [y/n]! Ez mind a te érdemed! Büszke vagyok rád. - Ölelt meg ő is. A szíved hevesen dübörgött. Mostanában mindig ez történt, mikor megdicsért. Számodra nagyon fontossá vált a fiú véleménye, és igyekeztél, hogy az mindig pozitív legyen.
- Várjunk! Ugye tudod, hogy akkor ezentúl kollégák leszünk? Remélem velünk is fogsz táncolni!! A srácok imádnának! - Vigyorgott csillogó szemekkel, amin te csak mosolyogni tudtál. Ilyenkor olyan, mint egy extra vidám kisgyerek.
- Én is szeretnék veletek táncolni. - Mosolyogtál.
- Viszont [y/n], menjünk ünnepelni! Ma nem gyakorlunk!
- Hát jó. Hova menjünk? - Nézted kíváncsian.
- Hát... Arra gondoltam, átjöhetnél, de nem muszáj, máshova is mehetünk!
- Nekem jó, menjünk. - Vetted a táskád a válladra. Ő aprót bólintott válaszul, és elindultatok hozzá. Zavarban voltál, amiért Gangnamban, azaz a gazdag kerületben lakik, de azonnal el is párolgott a zavarod, amint a lakásába érve megpillantottad a kis kedvencét, ami egy fehér kutyus volt. Nagyon kicsi, talán épp hogy a bokád főlé ér. Még tényleg fiatal lehet. A kutyus a lábadnak szaladt, aztán kíváncsian szaglászott, és figyelt téged.
Nem bírtad ki, majd' elolvattál tőle. Leguggoltál, és simizni kezdted.
- Hát te milyen kis aranyos vagy! - Mosolyogtál.
- Ugye? Kaminak hívják! Csak pár hete kaptam, de máris imád itt lenni. - Guggolt le Yugyeom melléd, és ő is simogatni kezdte Kamit. Azonnal a gazdájához bújt boldogan. Aranyos látványt nyújtottak.- Egyébként te mit szeretnél enni? Mit rendeljek? - Pillantott rád.
- Uhm.. Nekem bármi jó, csak ne legyen benne rák. - Nevettél fel.
- Hát igen, ezt már tudom. - Mosolyodott el ő is. Körbevezetett a lakásán, és mire visszaérkeztetek a nappaliba, csengettek.
- Oh. Ilyen hamar meg jött a futár? - Lepődtél meg. Yugyeom megindult az ajtó felé.
- Uhm.. Nem hiszem. - Kitárta az ajtót, és egy Bambam állt ott. A nappaliból is jól láttál az ajtóra, így tökéletesen megpillanthattad a Got7 Thai tagját.
- Oh.. Vendéged van, Gyeom? - Nézett rád az érkező. - Aki lány! Hű Gyeomie, be sem mutatsz neki? - Vigyorgott, te pedig csak zavarba jöttél.
- De. Bambam, ő itt [y/n]. Mától a JYP táncosa. Azért van itt, hogy megünnepeljük ezt. - Sóhajtott Yugyeom.- [y/n], gondolom neked nem kell bemutatnom ezt a bolondot.
- Uhm.. Nem. - Ráztad a fejed. Még mindig zavarban voltál egy kicsit.
- Hú tán a rajongónk vagy? - Kérdeztem Bambam.
- Te mindig ennyire be vagy pörögve? - Vágtál vissza.
- De egyébként igen, rajongó vagyok.
- Á, akkor ezért vagy sokszor félénk mellettem is! - Yugyeom felvilágosodva nézett téged, és közben Kamit simogatja.
Nem tudtál mit reagálni, mivel nála már rég nem csak erről van szó.
És most esett le neked.. Szerelmes lettél a Got7 maknaejába!
- Igen, azért.. Azt hiszem szerencsés vagyok, amiért pont beléd futottam akkor a folyosón. - Emlékeztél vissza egy halvany mosollyal az arcodon.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kpop One shots [HUN]
Hayran KurguItt találhattok majd pár általam írt OS-t. Magamtól írom őket,de szívesen fogadok kéréseket,hogy milyeneket olvasnátok szívesebben. Jó olvasást,és remélem tetszeni fog! ^^