[21.] Seulgi-Red Velvet

186 3 0
                                    

Péntek reggel minden diák nyugodtabban indul iskolába tudván, hogy ez az utolsó nap, amit a padok koptatásával kell tölteniük, másnap pedig eljön a jól megérdemelt hétvége.
Seulgi sem volt másképpen. Lazábban lépkedett a buszmegállóba, ahol várta a megszokott időben érkező helyi buszt. Csak 2 percet várt, mire megérkezett a busz, majd felszállt rá. Fülében a fülhallgatójával, épp kedvenc számát hallgatta, miközben a javarészt diák sereget pásztázta tekintetével, hogy hol tudna helyet foglalni. Végül legnagyobb örömére leghátul találta meg a megfelelő ülést, ahol abszolút nem volt senki, így már le is ült oda. Fáradt tekintetét kifelé vezetve nézte az ablakon túli világot. Látszott mindenkin, az a bizonyos pénteki érzés, mikor örülnek, hogy mindjárt itt a hétvége, de azért fáradtak, és gyorsabban is telhetne a nap.

Néhány megállóval később, viszont furcsa érzése támadt. Nem értette miért érzi, de aztán oldalra pillantott, mire a lélegzete is elállt. Nagy, döbbent szemekkel nézte a mellette ülőt, aki biztosan az előző megállónál szállhatott fel, mert még most is eléggé helyezkedik. Seulgi nem akart hinni a szemének. A mellette ülő lány ugyanis iszonyatos mértékben hasonlított a húgára.

Ez mégis hogy lehetséges?- Tette fel gondolatban a kértédést.

A haja, az arca, az öltözködése, mind olyan volt, mint Seulgi tesójáé. Kiköpött mása, mint ahogy azt mondni szokták. Seulginek viszont így is feltűnt, hogy a mellette ülő próbál magabiztosnak tűnni, de a megbúvó bizonytalanság, megszeppentség, és félelem is megbújt tekintetében.
Seulgi észre vette, hogy még soha ezelőtt nem látta erre a másik lányt, így arra gondolt, hogy biztos új lehet a környéken. Észrevétlenül figyelte a lányt, míg le nem szálltak. Meglepődött, mert ugyan annál a megállónál szálltak, de végül az egyik utcánál levált Seulgi. Tudta, hogy amerre a nála kisebb lány ment, ott van egy másik középiskola. Biztosan odament.

Hétfő reggel újra látta a buszon a másik lányt, de most elhatározta, hogy megszólítja, hisz kíváncsi volt arra a személyre, aki ennyire hasonlít testvérére. Felállt helyéről, és leült mellé.
- Szia! Seulgi vagyok. Pénteken mellettem ültél itt a buszon.. Csak azt szeretném kérdezni, hogy új vagy itt? -Szólította meg. A másik lány felé fordult picit meglepődve.
- Szia.. Jia vagyok. Igen, új vagyok itt. 2 napja költöztünk ide a családommal. Hogy találtad ki?-
Seulgi meglepetten pislogott. Kínai neve van, és erős akcentussal beszél. De így is nagyon jól.
- Hm... hát, csak megérzés. Milyen eddig itt?- Mosolygott rá kedvesen. Ezzel pedig elkezdtek beszélgetni.

Seulgi eleinte csak azért barátkozott a nála egy évvel fiatalabb lánnyal, mert a húgára emlékeztette, akit néhány hónapja elveszített autóbalesetben. Idővel megismerték egymást, gyakran találkoztak, és közel kerültek egymáshoz. Idővel viszont mindketten rájöttek, hogy többet éreznek a másik iránt, ezért mindketten elhatározták, hogy ezt bevallják a másiknak. A kedvenc helyükön találkoztak. Egymással szemben álltak, és csak szemeztek.
- El kell mondanom valamit..- Kezdett bele Jia.
- Nekem is.- Bólintott Seulgi.
- Oké, akkor kezdd te.
- Nem, te kezdd!
Elmosolyodtak. Végül megegyeztek, hogy egyszerre mondják.
- Szeretlek!- Vallották be egymásnak pironkodva. Meglepetten nézték egymást, majd ismét csak elmosolyodtak.
- Jia, lennél a párom?
- Ugyanezt akartam kérdezni, Seulgi.- Jia lábujjhegyre állt, és megpuszilta Seulgi arcát.

----------------------------------------------
Heyho!

Hát igen... írtam már jobbat is, de azért remélem még tetszik  valakinek ez az irományom. Próbáltam kihozni belőle a legjobbat.. Viszont lehet, hogy át lesz még írva, ha lesz ötletem, hogy lehetne jobb, de egyenlőre így marad.

Karácsonyra viszont van tervem, így várjátok sok szeretettel azt is~ Biztos sokan nem fogtok majd ezen a napon is kockulni (én se, csak amíg publikálok), de azért majd ha lesz rá időtök, nézzetek fel Wattpadre! ^^ Ígérem az nem lesz ilyen csalódás :ss Szép napot!

Kpop One shots [HUN]Onde histórias criam vida. Descubra agora