[30.] Chungha

127 5 0
                                    

Cím: Az első randi

Chunga az a fajta lány volt, aki kedves, sok mindenben tehetséges, segítőkész, és igazán szép, így talán nem is volt olyan meglepő, hogy az iskolájában igen nagy népszerűségnek örvend mind a lányok, mind a fiúk körében.
Azt pedig kifejezetten kedvelték benne, hogy szerény, okos, de még sem tökéletes. Ritka alkalom, mikor valakit úgy is kedvelnek, mert vannak hibái.
Chunghának az volt, hogy bár jól tanult, de a testnevelés és a matematika nem volt sem az erőssége, sem a kedvence.

Gyakran hívták el őt randira a diáktársai, és minden valentin napkor is rengeteg szép üzenetet kapott a fiúktól. Azt hinné az ember, hogy biztos volt már barátja legalább három, de nem. Mindig hárított azzal az indokkal, hogy még nem szeretne ilyesmivel foglalkozni.
Még is, mikor az alatta egyel járó Chae Hyunbin egyik tavaszi reggel félénken kihívta őt a folyosóra beszélgetni, egyszer csak meglágyult a szíve.

- Szia, Noona! - Köszönt neki a fiú kedvesen mosolyogva.
- Szia, Hyunbin. - Köszönt vissza Chungha. - Jól tippelek, ha azt mondom, szeretnél valamit? - Mosolygott jót. Hyunbin még a megszokottnál is zavartabb volt.
- Igen! Én csak azt szeretném kérdezni, hogy eljönnél velem egy randira?
- De Hyunbin, én nem.. - Kezdett bele Chungha, de a fiú félbeszakított.
- Tudom, és nem is szeretnék többet.. Már régóta megszerettelek volna kérdezni, de nem mertem.. - Magyarázta kissé piros arccal. - Nem szeretnék semmi mást, csak egy randit, veled. - Nézett végül a lány szemeibe, mire a lány nem tudott nemet mondani fiú őszinte kérésének. Meg persze aranyos is volt. Régóta ismerték egymást, így Chungha tudta, igazából egy randi Hyunbinnel biztosan kellemes lenne.
- Rendben, elmegyek veled egy randira. Légy büszke magadra, veled megyek először randizni. - Mosolygott rá Hyunbinre, akinek ettől hatalmas boldogság lobbantak az ében fekete szembogaraiban.

A két fiatal két héttel későbbre tervezték meg a randit. Hyunbin azt mondta neki, hogy majd érte megy.
Chunga tizenegyre várta a fiút, addig pedig volt ideje elkészülni. Tett magára egy kis sminket, direkt nem sokat, csak annyit kicsit latszódjon. Ezután kiválasztott egy csinos ruhát. Le sem tagadhatta volna, hogy egy kicsit izgult.
Mire végzett, pont tizenegy órát ütött az óra, Hyunbin csengetett. Pontos, mint mindig.
Chungha felhette a cipőjét, a táskáját a vállára kapta, majd ajtót nyitott iskolatársának.
- Szia, Hyunbin! - Mosolygott a lány. Hyunbin lélegzete is elállt, ahogy megpillantotta Chunghat. Eddig is szép volt, de most még gyönyörűbbnek találta. Különlegesnek érezte magát, amiért ő elviheti randira a lányt, míg másnak nem mondott igent.
- Szia.. Nagyon csinos vagy! Ezt neked hoztam. - Nyújtotta a lány felé a kezében tartott rózsaszálat, amit Chungha örömmel fogadott el.
- Hű, köszönöm. Indulhatunk? - Mosolygott izgatottan, és ez a a fiúra is átragadt, így mindketten nagyon vidáman indultak neki a napnak.

Végül egyikőjük sem bánta meg ezt a napot. Chungha és Hyunbin jókat beszélgettek. Együtt elmentek egy nagyon takaros kis cukrászdába, ahol nagyon finom sütiket ettek. A parkban tandem bicikliztek, amit mindketten szórakoztatónak találtak, és később még kacsákat is etettek a tónál, ami a park szívében van.
Hyunbin úriemberként viselkedve előre engedte mindenben Chunghát, az ajtót kinyitotta neki, és egy egész listát lehetne írni arról, milyen dolgokkal nyűgözte le a lányt.
A nap végén Chungha egy hatalmas mosollyal nyugtázta a napot, és még egy puszival is megajándékozta a fiút, aki erre csak fülig pirulva indult haza. Chungha ennél jobb első randit el sem tudott volna képzelni magának.

Kpop One shots [HUN]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant