פרק יב

4.2K 171 49
                                    

שלום לכולם, לפי הגיף אתם יכולים לנחש שבפרק יהיו תכנים מיניים, אז ראו הוזהרתם... שתהיה להם קריאה מהנה!

***

הילה

ידיי הזיעו, ליבי פעם והרגשתי בפי היבש מתמלא ברוק כנגד המחשבות הרעבות שמילאו את מחשבותיי.

אני לא יודעת אפילו כמה זמן חיכיתי לו. כל-כך הרבה, שלבסוף, כאשר הוא באמת הופיע ממולי חשבתי שאני באמת הוזה. או שאולי היה זה בקבוק הוודקה שגמרתי בשעתיים האחרונות לפני הגעתו הנה.

רציתי להתקשר אליו. כל-כך הרבה פעמים הרמתי את הפלאפון וחייגתי אליו, כאילו שהייתי אפופה תחת כישוף ששלט עליי בימים האחרונים. רציתי לראות אותו, אבל פחדתי. פחדתי מהעתיד שלי איתו, כיוון שגם הוא בסופו של דבר היה עוזב אותי.

לא, זה לא נכון...

הוא בחיים לא היה פוגע בי. הוא לא היה עוזב אותי, כיוון שזה לא היה סוג האדם שהוא היה. הוא היה אחר, שונה מכל הגברים שאי פעם הכרתי. הוא היה אחר לחלוטין. כה שונה מהם שידעתי שהוא לעולם לא יפגע בי.

"בועז..." לחשתי, מושכת את השמלה מעל ראשי וזורקת אותה על הרצפה. השמלה שלבשתי לפני מספר דקות, כאשר הוא נכנס למטבח שלי. "אני שלך, בועז..." אמרתי לו את אשר הרגשתי ברגע זה.

כיוון שבאמת הרגשתי שאני הייתי שלו.

ביומיים האחרונים שלא ראיתי אותו, אותם, את שלושתם, ליבי שרף וזעק מכאבים. זה כאב, כאילו שמישהו בא והוציא את האיבר הפועם מתוך כלוב חזי.

נשימתו הכבידה ועיניו נצבעו שחור, כאשר הוא השפיל מבטו לאורך גופי העירום. לקחתי נשימה עמוקה, אוחזת בעצמי מלהסתיר את גופי מפניו, כאשר עיניו נעצו בי ברעבתנות, לפני שהוא בלע רוק וליקק את שפתיו.

"אני-"

"את שיכורה, הילה... שיכורה..." הוא הניד ראשו לשלילה, מסובב אליי את גבו. "את לא יודעת על מה את מדברת-"

"אבל אני-"

"את שתית ומחר את לא תחשבי כך יותר-"

"זה לא נכון!" התפרצתי בחוסר שליטה, מתקדמת אליו במהירות, תופסת בזרועו ומסובבת אותו אליי. "אתה באמת חושב ככה עליי?" שאלתי במרירות. "אני לא מאמינה שאתה חושב שאני אשנה את-"

"הילה!" הוא קטע את דבריי בזעף. "אני לא יכול, אוקיי... רוב הזמן אני אפילו לא יודע מה עובר בתוך הראש הזה שלך!" הוא שיחרר ידו מאחיזתי, מרכין ראשו מעליי. "אני... אני לא יכול לזיין אותך כשאת שיכורה..." הוא השתתק, כאשר עיניו נדדו אל השדיים החשופים שלי. "פאק!" הוא רטן ועצם את עיניו, נרתע הרחק ממני.

השפלתי מבטי אל פיטמותיי המזוקרות, לפני שחזרתי להביט בו וחייכתי בחוסר שליטה וציניות. סומק בהיר התפשט לאורך לחייו המגולחות, מטה תחת צווארון החולצה שלו, לפני שנשכתי את שפתי התחתונה.

מתיקות מרירהWhere stories live. Discover now