KİMİM 1/2

712 105 105
                                    

"Ellerini kaldır dedim sana!"

Emniyetin önünde üzeri kanlı ve elinde silahı olan kadın bütün ihtarlara rağmen etrafa boş boş bakmaya devam edince Emire olaya el koymaya karar verdi.

"Bak ben Komiser Yardımcısı Emire. Silahını yere doğru bırak seni hastahaneye yetiştirelim tamam mı belli ki yaralısın kan kaybediyorsun?"

"Al." Genç kadın elindeki silahı karşısındaki kadına teslim etmesiyle birlikte bir anda yere düşüp bilincini kaybetti.

"Ayşe silahı al, Emire kadını kontrol et yaralı mı?"

"Emredersiniz Başkomiserim."

...

Emniyetin önünde bulunan genç kadının bedeni incelenmiş ama herhangi bir yara izine rastlanmamıştı. Olay yerine gelen Berçem etrafı abluka altına alıp bulabileceği her detayı aramaya başladı.

...

Başkomiser Yiğit, ekip arkadaşlarını bir araya toparlayıp bildirmesi gereken haber anlatmaya başladı.

"Ekibimize yeni biri katılıyor arkadaşlar."

"Komiser mi yardımcı mı Başkomiserim?"

"Hiç biri Abdullah. Özel polis. Krimonolog olarak bizimle çalışacak. Kendisi de geldi. Batuhan Aşiloğlu. Kendisiyle tanışın. Bu vakada bizimle birlikte başlayacak."

"Merhabalar ben Batuhan Aşiloğlu. Kriminoloğum ve sanırım bundan sonra işbirliği içerisinde çalışacağız."

"Hoşgeldin Batuhan. Ben de Abdullah Komiser Yardımcısıyım."

"Ben Ayşe. Komiserim. Tanıştığımıza memnun oldum."

"Bende Emire. Komiser Yardımcısıyım. Hoşgeldin aramıza."

"Hoşbulduk arkadaşlar. Vaka nedir?"

"Bu sabah emniyetin önünde üzeri kanlı bir kadın görüldü elinde de silahı. Şuan bu dosyayla ilgileniyoruz."

"Kadın nerede?"

"Hastaneye sevkettik."

"Başkomiserim ben izniniz olursa olay yeri inceleme uzmanıyla birlikte hastaneye geçeyim."

"Tamam siz Berçem'le hastaneye geçin. İletişimde kalmayı unutmayın."

...

Hastaneye birlikte geçen Berçem ve Batuhan direkt kimliği belirsiz kadının doktoruyla konuşup bilgi aldılar.

"Durumu nedir doktor hanım?"

"Dış bulguda bir yaralanma söz konusu değil. Ama farklı şüphelerim var. Kadınla iletişime geçmeye çalıştık ama adı dahil hiç bir şeyi hatırlamadığını söylüyor."

"Şüpheleriniz neler?"

"Tecavüze uğradığını düşünüyorum. Bacak arasında çok fazla morluk var. Vajinal bölgesinde de zorlanmalar mevcut. İçeride şuan tecavüz testi yapılıyor."

"Tamamdır." Doktorun yanlarından ayrılmasıyla Berçem, Batuhan'a dönüp konuşmaya başladı.

"Hafıza kaybı normal mi?"

"Eğer fazla travmatik bir olay yaşadıysa normal. Veya bir darbe aldıysa. Ama dış muayenede bir şey çıkmadığına göre ya yalan söylüyor ya da gerçekten ağır bir olay yaşadı. Bu durumlarda beyin belli bir dönemi tamamen siliyor."

"Bu vakada işimiz zor. Ne yaparak başlıyoruz."

"Hastane, kıyafetlerini almıştır muhakkak önce onları alalım. Ardından tırnak altlarına bakalım eğer tecavüz varsa direnmiştir, mutlaka bir şeyler buluruz. Saçların arasını da kontrol etmek lazım. Kadının bedenini karış karış incelemek lazım kısacası."

"Başlayalım o zaman?"

"Başlayalım."

Batuhan ve Berçem doktorlarla işi biten kadının yanına geçip baştan aşağı bulabilecekleri her şeyi arayıp işlerini bitirdi. Hastanede ki işler son bulunca kimliği hala belirli olmayan kadınla emniyete geçtiler.

"Başkomiserim kadının kıyafetleri, kan örneği ve diğer bulgular kriminale teslim edildi."

"Iyi iş çıkarttınız, ellerinize sağlık."

"Sağolun Başkomiserim."

...

Bütün ekip bürolarında toplanmış ve çıkılmaz bir halde olan davaları hakkında konuşuyordu.

"Elimizde tam olarak neler var?"

"Başkomiserim kadının kimliği hala belli değil. Parmak izindende bir sonuç çıkmadı. Kayıp şubeyle irtibata geçtik fakat oradan da bir sonuç alamadık. Doktorun tahminlerine göre tecavüze uğramış. Üzerinde ki kan kendisine ait değil. Elinde ki silahta inceleniyor. Silah kısa zaman içerisinde ateş almış lakin kadına yapılan barut testi negatif. Silahı kullanan o değil."

"Batuhan'ın sözlerine bir şey ekleyecek olan var mı?"

"Kadının kıyafetleri inceleniyor hala üzerinde ki kan tek bir kişiye ait. Kıyafetin belli kısımlarında toprak izleri mevcut özellikle de ön taraflarında. Bu durumda eğer tecavüz varsa kadın bir yerlere sürüklenmiş. Tırnak altlarında deri kalıntılarına rastlanıldı onlarda incelemede. Kan ve idrar testi hastanede yapıldı sonuçları bekliyoruz."

"Beklemenize gerek kalmadı."

"Cansu hoşgeldin. Umarım dolu geldin."

"Aynen öyle geldim Yiğit. Kadının idrar testinde yabancı bir maddeye rastlanılmış."

"Nedir?"

"Kanında yüksek dozda rohypnol maddesine rastlanıldı."

"O ne?"

"Şöyle söyleyeyim Abdullah, aslında çok kuvvetli bir uyku ilacı. Renksiz ve kokusuz formda. Bu ilaç genelde tecavüz öncesi kullanıldığı için tecavüz hapı olarakta geçer. Yine dediğim gibi tecavüz öncesi kullanıldığı için yapımı ve satımı ülkemizde yasak."

"O zaman tecavüz bulgusunu netleştiriyor muyuz?"

"Adlı Tıpta yaptığımız inceleme sonucunda tecavüz testi pozitif. İç çamaşırında ve vajinal bölgede vücut sıvısına rastlamadım kuvvetle muhtemel prezervatif kullanılmış ama iç bacak kısmında ve iç çamaşırında bir takım kıllar buldum. Dna profili ortaya koyar mı bilmiyorum ama kriminale gönderdim inceliyorlar."

"Incelemeler bitti bile."

"Bugün de kimin lafını geçirsek laps diye geldi. Şanslı günümüzdeyiz sanırım Başkomiserim."

"Bu konuda haklısın Abdullah. Zeynep sende neler var?"

"Tırnak altından çıkan derileri hala inceliyoruz. Kıyafetlerin üzerinde ki kan incelendi. 2 farklı kişiye ait kan örnekleri bulundu. Çoğunluğu bu durumda yaşıyor olmasını dilediğim Tarık Aken'e ait. Uyuşturucu ticaretinden sabıkası var. Kıyafetin arka kısmında belli noktalarda farklı birine ait kan izleri bulduk ama kimliğini tespit edemedik."

"Başlangıç için iyi. Umalım da bu Tarık Aken yaşıyor olsun. Adresini öğrenin çıkalım hemen." Bütün ekip odadan çıkmak üzereyken Cansu'nun telefonun çalınması onların bir an durmalarına neden oldu.

"Doktor Cansu Bilge?"

"..."

"Hemen geliyorum."

"Yiğit gitmenize gerek yok Tarık Aken'in nerede olduğunu biliyorum."

"Nerede?"

"Adli Tıp morgunda."

"Ne?"

...

En kısa zamanda diğer bölümde görüşmek üzere... 🌸

KUSURSUZ CİNAYET YOKTUR!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin