"Cansu bu otopsi işini ne kadar erken halledersen o kadar iyi olur. Aklında bulsun."
"Merak etme Yiğit, en kısa zamanda ön inceleme raporunu masanda göreceksin."
...
Cinayet masası ekibi bürolarında oturup olayı yeniden incelemeye almış, dosyada atladıkları bir yer olup olmadığına bakıyorlardı. Tam o sırada Başkomiser Yiğit'in telefonu çaldı.
"Efendim Cansu?"
"Yiğit buraya gelseniz iyi olur."
"Hemen geliyoruz. Adli Tıba gidiyoruz, yürüyün."
Kısa bir süre sonra Adli Tıbba varan ekip Cansu'nun açıklamalarını bekledi.
"Hayatımda ilk defa bu kadar kötü bir cesetle karşılaştığımı belirtmek isterim öncelikle. Ölüm nedeni küt cisim travması. Kafa ve boyun arasına sert bir darbe almış. Bunun devamını beyin kanaması devralmış. Ölüm gerçekleşmeden önce işkence görmüş. Mide boşluğunda 3 mermi çıkarttık. Bedeninde neredeyse sağlam kemik kalmamış. Ölüm saati yaklaşık 24 ile 30 saat öncesi. Ölüm sonrası tecavüze uğramış. Bedenin her kısmında vücut sıvıları vardı. Hepsi tek kişiye ait. Örnekleri kriminale teslim ettim. Dikkatimi çeken bir ayrıntı ise parmağında bir alyans vardı. İçinde 'Tarık & Selvi' yazıyordu. Belki kadının adı olabilir."
"Bu kadının kimliğini öğrenmek lazım bir an önce." O sırada Batuhan'ın çalan telefoni aradaki sessizliği bozdu.
"Buyrun?"
"..."
"Tamam geliyoruz. Aileyi bir yere göndermeyin." Konuşmaları merakla dinleyen cinayet şube ekibi açıklama yapması için gözlerini Batuhan'a çevirdiler.
"Başkomiserim sanırım aileyi bulduk. Bir çift kızlarından haber alamayıp kayıp başvurusu için gelmiş. Yanlarında getirdiklerini fotoğraf bire bir örtüşüyormuş."
"Tamamdır. Abdullah, Batuhan siz çiftle görüşün. Ayşe sen kriminale git Zeynep ile konuş, ellerinde ne varsa öğren. Emire sende bu Tarığın ailesini bulmaya çalış."
"Emredersiniz Başkomiserim."
...
Kriminal Laboratuara doğru ilerleyen Ayşe bir yandan içinde bulundukları tuhaf vakayı düşünüyor diğer yandan da uzun zamandır ket vurduğu duygularıyla yüzleşiyordu. Kriminale gelip Zeynep ile karşılaşınca duygularını düşünmeyi bir kenara bırakıp vakaya odaklanmayı tercih etti.
"Zeynep, kolay gelsin. Nasıl gidiyor işler?"
"Teşekkür ederim Ayşe. Bütün deliller şuan inceleniyor. Bir kaç tanesinin sonuçları geldi. Kimliği belirsiz kadının kıyafetinden alınan kan örnekleri maktül Tarık Aken'e ait. Kıyafetin üzerinde bulunan çamur izleri de Istanbul'un %90'ını kaplayan aynı cinsten. Buradan alan kısıtlaması yapamıyorum maalesef. Sperm örnekleri hala inceleniyor. Yalnız sperm örneklerini incelerken spermlerin oldukça kalitesiz olduğunu farkettik. Büyük ihtimal alkolik ve madde bağımlısı. Şimdilik elimde olanlar bunlar."
"Tamamdır Zeynep. Sperm örneklerinde eşleşme yakalarsanız hemen haber edin. Kolay gelsin."
...
Büroya doğru ilerleyen cinayet şube komiserleri Batuhan'dan gelen telefonla yönlerini Edna'nın bulunduğu odaya çevirdiler.
Bir süre sonra odaya varan ekip Batuhan'ın yapmak istediğini anlayıp sessizce onu izleyip, dinlemeye başladılar.
"Şimdi otopsi raporları ve kadının kıyafetinde ki kanın yardımıyla olay yerini sizin için canlandırıcam. Öncelikle silahı ateşleyen kesinlikle kadın değil."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUSURSUZ CİNAYET YOKTUR!
Mystery / ThrillerGecede kaçışan katiller, toprağı yutmuş bedenler. Acımasızca terkedilmiş cesetler. Gecenin sessizliğinde sert adımları ile. Peşindeler, ay ışığında kaybolanların. Bazen tedirgin adımlar, ürkek bakışlar. Fakat daima asillikleri ile ilerleyen şöval...