Üdv kedves olvasó!
Az én nevem Haneul.
Ami fontos lehet rólam, hogy BTS fan vagyok, mármint army .Forever army!!!
Épp egy koncerten vagyok.
A dedikáláson, odaléptem Hoseokhoz.Odanyújtottam neki egy posztert amin ő volt és JIMIN.
Aláírta, aztán gyorsan megragadta a csuklóm, és húzott maga után.
Én pedig kérdeztem tőle hogy hova megyünk angolul is, Koreaiul is,de ő nem válaszolt.Ebbe a szobába hozott.
Behúzott minden függönyt,és felém fordult.
...Közelebb léptem hozzá.
Akkor mutatta hogy még közelebb. Még léptem egyet.
Amikor pedig ránéztem hátulról két kéz meglökött felé, és egyenesen a karjaiba borúltam.
Ő pedig megtartott.
Mikor megláttam hogy ki a cinkosa,ki lökött meg teljesen ledöbbentem. Yoongi. És JIMIN is ott állt. De azért elég egyértelmű volt hogy csakis Yoongi lökhetett meg. JIMIN nem olyan. Ahogy én ismerem ő a félénk falyták közé tartozik osétált Yoongihoz és belecspott a fiú tenyerébe.
A szobában volt egy szék ahoz kötöztek, és elmentek. Vissza a dedikálásra. Nekem eszembe jutott hogy ott hagytam a nővérem aki szintén army és nekem ott kéne lenni,mert annyira tetszik neki Taehyung hogy nem meri megszólítani.
Próbáltam eltépni a kötelet de kibaszott vastag volt. Erre nem számítottam. A kedvenceim tartanak fogva?
- Ne is próbálkozz!- mondta egy hang. - A nővéredet is fogva tartjuk.Nincs menekvés!- egy gonosz kacaj után megismertem a hangját a hangtorzító ellenére is. SUGA.
YOU ARE READING
The bad side
HorrorMindenkinek létezik egy jó és egy rossz oldala is. Ez alól seenki sem kivétel. Te sem...