Meltemle sözleştiğimiz gibi uçak kalkmadan iki saat önce Atatürk Havalimanındaydım. Meltem henüz gelmemişti. O yüzden bende gerekli işlemleri halletmeye koyuldum.
İlk önce check in masalarına gidip sıraya girdim ve beklemeye başladım. Bekledim, bekledim ve bekledim. Bu bekleyiş tam yarım saat sürdü ve sıra sonunda bana geldi. Masanın diğer tarafında üniformalı, güler yüzlü sarışın hoş bir bayan duruyordu. Bana;
" Hoş geldiniz hanımefendi. Bineceğiniz uçak kaç seferli uçak ve nereye gidiyor ? " dedi. Bende;
" Dokuz buçukta Hindistan'a doğru yol alacak olan Türk Hava Yolları uçağı." diye cevap verdim. Ardından elindeki mühür ile check in işlemimi tamamladı.
Şimdi sıra bavulları teslim etmeye gelmişti. Elimdeki iki bavulu birden görevli bayana teslim ettim. Bavullar, banda girmeden önce tartıldılar ve gözlerimin önünde uçağa doğru ilk yolculuklarına başladılar. Görevli bayanın bana iyi yolculuklar dilemesinin ardından teşekkür edip Duty Free mağazalarına doğru yöneldim.
Mağazaları dolaşırken arada bir saatime bakıyordum. Anlaşılan Meltem oldukça gecikecekti. Hala yol arkadaşımdan ses seda çıkmamıştı. Bende bir banka oturup onu aramaya karar verdim. Dördüncü çalışında anca açabildi telefonu. Telefonun ardındaki telaşlı ve heyecanlı sesini alabiliyordum artık. Ve;
" Nerelerdesin canım ya. Bir saat oldu hala ortalarda yoksun. Hani iki saat önce havaalanında buluşacaktık ? " dedim. O da;
" Sorma canım ya sabah yarım saat fazla uyumuşum. Sonra hazırlıklar ve Linda derken geciktim işte. Allahtan bugün İstanbul trafiği her zamanki gibi yoğun değil. En fazla yarım saate oradayım. Orada görüşürüz öptüm canım. " dedi ve telefonu kapadı.
Daha fazla dolaşamayacağımı anlayınca, oturduğum bankta düşüncelere daldım. Aynı düşünceler dün gece de iş başındaydı ve sayelerinde bir türlü uyku tutmamıştı. İçim içime sığmıyordu. Sonuçta iki dost, ortak hayalimizi gerçekleştirmek için büyük bir adım atmıştık. Her şeyin dilediğimiz gibi olmasını istiyorduk. Hindistan bizi bekliyordu. Shahrukh ve Aamir bizi bekliyordu. Mumbai bizi bekliyordu ve hayalimize kavuşmak için sadece altı saat kalmıştı. Tabi Meltem uçağa yetişebilirse.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
.TELEFON UCUNDAKİ HAYALLER
FanfictionKüçük küçük başlayan hayallerin büyük hikâyesi... Aslının ve Meltemin tutkularıdır Shahrukh KHAN, Aamir KHAN ve tabiki de hayal kurmak. Bu üç tutkularını birleştirip ölümsüz bir kitap yazarlar ve tam tamına üç yıl sonra unutulmaz bir yolculuğa ç...